AndroidHealthClinic

Log S23 kuur

Bezoekers in dit topic

UPDATE:

Begin Week 2 (7e dag) woensdag 16 mei
Vanaf maandag elke dag getraind en ik merk qua kracht nog geen merkbaar verschil. Wat ik wel merk en dit kan ook stukje placebo zijn is meer motivatie om die laatste herhalingen daadwerkelijk te voltooien.

Woensdag weer gewogen en gemeten en de resultaten zijn alsvolgt:
Gewicht: 67kg
Vet%: 11%
Vocht%: 64,6%
Spiermassa: 57,8kg

Tot dusver ondervind ik geen klachten, slapen gaat prima en door de dagen heen voel ik me meer opgewekt en energieker.

Update week 2 9e dag 18 mei
Vandaag een chestday gehad en zit weer op me pr waar ik maanden terug op zat. 115kg bench press eenmalig met 2-0-4 tempo. Ik voelde me sterk en de motivatie was nog hoger dan de week ervoor!
 
UPDATE:

Begin Week 2 (7e dag) woensdag 16 mei
Vanaf maandag elke dag getraind en ik merk qua kracht nog geen merkbaar verschil. Wat ik wel merk en dit kan ook stukje placebo zijn is meer motivatie om die laatste herhalingen daadwerkelijk te voltooien.

Woensdag weer gewogen en gemeten en de resultaten zijn alsvolgt:
Gewicht: 67kg
Vet%: 11%
Vocht%: 64,6%
Spiermassa: 57,8kg

Tot dusver ondervind ik geen klachten, slapen gaat prima en door de dagen heen voel ik me meer opgewekt en energieker.

Update week 2 9e dag vrijdag 18 mei
Vandaag een chestday gehad en zit weer op me pr waar ik maanden terug op zat. 115kg bench press eenmalig met 2-0-4 tempo. Ik voelde me sterk en de motivatie was nog hoger dan de week ervoor!
 
Update:
Begin van week 3, 14e dag weer een meting gedaan.
Uitslag:

Gewicht: 67,3kg
Vet%: 10,5%
Vocht: 66,4%
Spiermassa: 58kg

Deze week heb ik last van een vermoeidheid. Waar het vandaan komt kan ik niet zeggen, wel kan ik zeggen niet genoeg geslapen te hebben maar ondanks 2 nachten goed bijgeslapen te hebben nog steeds niet fit.
Geen daling in me prestaties maar ook nog geen merkwaardige stijging.
Ondanks de vermoeidheid toch nog wel op mijn niveau kunnen blijven trainen.
Eten gaat helaas wat moeizamer in deze vermoeidheid.
Hoop dat het snel overgaat zodat ik stappen kan maken in progressie voor de kracht oefeningen. Wel voel ik dat de gewichten die ik eerder al deed makkelijker worden dus eventueel volgende week al wat stappen vooruit maken.
Sinds deze week slik ik prometazine erbij als anti histamine voor ernstige hooikoorts klachten, de vermoeidheid kan eventueel erger zijn daardoor.
 
Hoeveel mg prometazine neem je dagelijks?
 
prometazine gaf mij wel een erge bijwerking erge vermoeidheid, te lam weetje wel!! haha slapen ging dan wel optimaal! als ik jou was zou ik voor een andere anti histamine gaan misschien helpt het om te switchen het is uitproberen want ik weet niet hoeveel klachten jij ervaart en in welke mate. ik heb desloratadine. daar heb ik amper vermoeidheid van. en helpt opzich goed tegen de hooikoorts. maar hooikoorts opzich nu op t moment geeft ook vermoeidheid vanwege de histamine die je lichaam vrij maakt door de allergische reactie.

benieuwd hoe je log verder gaat verlopen :D
 
wat pre work out boosters helpen ook tegen de vermoeidheid van de hooikoorts! scoopie dr bij :banana::heart:
 
prometazine gaf mij wel een erge bijwerking erge vermoeidheid, te lam weetje wel!! haha slapen ging dan wel optimaal! als ik jou was zou ik voor een andere anti histamine gaan misschien helpt het om te switchen het is uitproberen want ik weet niet hoeveel klachten jij ervaart en in welke mate. ik heb desloratadine. daar heb ik amper vermoeidheid van. en helpt opzich goed tegen de hooikoorts. maar hooikoorts opzich nu op t moment geeft ook vermoeidheid vanwege de histamine die je lichaam vrij maakt door de allergische reactie.

benieuwd hoe je log verder gaat verlopen :D

Ja het gekke is dat ik me pas door de dag heen vermoeid voel en niet vooral na het innemen wat wel zou moeten toch? Ik zal is gaan zoeken naar andere maar heb er voorheen al verschillende geprobeerd die niet heel goed aanslaan. Mijn klachten zijn voornamelijk een neus die maar niet stopt met lopen de hele dag door.
Desloratadine, is dat anders dan de normale tabletten met loratadine of?
 
voor de neus heb je ook neusspray corticosteroid ontstekings remmer werkt bij mij goed en kan ook nog anti histamine neusspray erbij nemen prevalin extra sterk.

Bij een verstopte neus en bij persisterende klachten gaat de voorkeur uit naar een nasaal corticosteroïd, dat bij onvoldoende effect kan worden gecombineerd met een antihistaminicum.

loratadine is weer anders als desloratadine. de arts zou toch wel moeten weten wat hij moet geven ipv die zware promethazine haha maar iedereen reageer anders het is kijken wat voor combinatie jou t meest helpt
 
voor de neus heb je ook neusspray corticosteroid ontstekings remmer werkt bij mij goed en kan ook nog anti histamine neusspray erbij nemen prevalin extra sterk.

Bij een verstopte neus en bij persisterende klachten gaat de voorkeur uit naar een nasaal corticosteroïd, dat bij onvoldoende effect kan worden gecombineerd met een antihistaminicum.

loratadine is weer anders als desloratadine. de arts zou toch wel moeten weten wat hij moet geven ipv die zware promethazine haha maar iedereen reageer anders het is kijken wat voor combinatie jou t meest helpt

Nou ik moet eerlijk zijn, mijn vriendin kreeg promethazine bij haar slaapmedicatie erbij voor het versuffende effect om beter te slapen. We wisten dat het een anti histamine is en ik dacht ik probeer dit, het verminderd de klachten maar heb nu toch inderdaad de prevalin tabletten gehaald en de neusspray. Hopen dat dit werkt!
 
een nasaal corticosteroïd, van de dokter neusspray. en antihistaminicum. kan ook bij de dokter als de dingen die jij hebt gehaald onvoldoende werken. succes
 
UPDATE

Begin week 4 dag 21

Ik voel me al een stuk sterker worden en in de spiegel zie ik er al voller uit. Tot zover ook met de kilo's omhoog gegaan bij me oefeningen. Me PR's van voorheen gaan makkelijker en ik red al gauw een 3e herhaling en soms nog een 4e. Deze week nachtdienst en eten gaat moeizaam en ook minder en dat voel ik wel in me energie door het aparte ritme.

Me prestaties in de bovengenoemde oefeningen zijn nu alsvolgt:

-Deadlift 182,5
-Squat 130
-barble shoulder press 62,5
-Lat pulldown 95
-Bench Press 117,5

Bij de bench press blijf ik momenteel hangen op de 117,5. Deze gaat aardig soepel en dan voelt het alsof de 120 gaat lukken maar toch op het dode punt lukt het niet zonder hulp.
Deadlift gaat snel vooruit en ik doe de oefeningen zonder riem. Geen last in me rug ervaren. Wanneer ik me rug bol voel trekken laat ik ook direct los en probeer ik het niet alsnog.
Squat blijf ik altijd lastig vinden omdat ik voor benen automatisch minder motivatie heb omdat ik het ook niet leuk vind deze te doen. Overigens doe ik de squat tot 90 graden stand, niet de officiele waarbij de billen lager komen dan de knieen. Al met al blij dat ik resultaat boek. Eerder een aantal maanden terug heb ik al zulke resultaten geboekt maar door minder te gaan daarna ook weer achteruit gegaan Dus de vooruitgang kan ook sneller gaan omdat ik het punt al is bereikt heb.
Shoulder press blijft goed soepel voelen maar ik neem kleine stappen voor schouder oefeningen.

De resultaten van de metingen zijn:

Gewicht: 67,8
Vet%: 11
Vocht: 65,4%
Spiermassa: 58,3

Ik heb gemeten na de nachtdienst maar heb veel water gedronken, een halve kilo in een week leek me erg veel maar denk dat het komt door de hoeveelheid water en koffie die ik gedronken heb tijdens en na de nachtdienst

Volgende week volgen bloeddruk metingen en omvang metingen erbij. Ben benieuwd!
Ik voel me al fitter, neem geen promethazine meer maar tabletten en neusspray van prevalin, werkt nog niet optimaal maar klachten zijn in ieder geval minder erg.
 
Laatst bewerkt:
UPDATE

Dag 28 Begin week 5

Woensdag 6 juni is me 28ste dag en op deze dag doen we weer een volledige meting. Bij deze meting ging ik kijken of ik in omvang gegroeid ben en dit is zeker zo.
Bij beide armen ben ik zo'n 1 tot 1,5 centimeter gegroeid.
Me schouderomtrek is toegenomen met 2,5 centimeter.
Beide benen zijn toegenomen met 1,7 centimeter.

Me gewicht nu is:
Kg 68,2
Vet% 11,5
Vocht 66
Spiermassa 58,5

Deze week ben ik weer een stuk sterker en de vermoeidheid zakt en de hooikoorts klachten verminderen door pillen die werken.

Mijn deadlift heb ik nu naar de 187,5 gebracht
Met de squat zit ik nu op 135
Barbel shoulder press 65
Lat Pulldown 95
Bench press nog steeds die 117,5.

Ik merk bij alles dat ik sterker wordt alleen die bench press die blijft hangen. Hopen dat ik volgende week beter resultaten hiermee haal.

Mijn bloeddruk was:
Sys139
Dia78
RHR: 58

Tot zover ondervind ik nog geen bijwerkingen of merk ik een nare kant aan de S23. Over de afgelopen 4 weken ben ik erg tevreden over de groei die ik doormaak, al merk ik dat het spul geen enkel effect heeft op je honger gevoel want dit is nog hetzelfde gebleven. Nog 4 weken te gaan!
 
Update!

Woensdag 13 juni begin week 6

Nog steeds blijf ik in kracht vooruit gaan en ik merk dat ik dieper slaap maar wel korter. Voor het sporten blijft de motivatie hoog maar ik voel dalingen in me libido. Met sporten maak ik nog steeds progressie en geen last meer van de vermoeidheid van de hooikoorts.

Mijn gegevens voor de metingen zijn alsvolgt:

Gewicht: 68,8
Vet%: 11,1
Vocht: 67
Spiermassa: 58,9

Eindelijk ook een nieuwe PR gezet met de Bench Press. De 120kg is me eindelijk gelukt en dat vind ik een belangrijke mijlpaal voor mezelf omdat ik dit niveau nooit eerder behaald heb na zo lang vast te hebben gezeten.
Met de deadlift zit ik nu op me PR die ik ooit eerder behaald heb en dat is nu 195 geworden zonder het gebruik van een riem en de dag daarna geen last van me rug te hebben gehad.
Squat heb ik zelf ooit op de 145 toen ik met legday altijd alleen maar de focus legde op de Squat. Ook nu heb ik de 145 behaald en ik spreek dan over de Squat tot de bovenbenen gelijk aan de grond staan dus niet de diepe Squat. Lat pulldown is nu op 100kg voor 2x gelukt maar omdat dit op de machine is ben ik minder trots omdat ik nooit zeker weet wat ik werkelijk naar beneden trek. De barble shoulder press is ondertussen gestegen naar 70. Ik merk wel dat ik me onderrug erg sterk moet houden wil ik geen last krijgen bij de houding ervan.

Al met al ben ik zeer tevreden over de resultaten die ik boek. Normaal altijd veel moeite gehad met aankomen omdat ik ook weer heel snel afval als ik al een week minder eet zoals in de nachtdiensten. Elke keer in de nachtdiensten merk ik ook minder progressie.

Deze update is verlaat omdat ik het erg druk Heb gehad en er niet aan toe kwam. Excuses hiervoor.

De update van deze week volgt!
 
Waarschijnlijk was je op lgd of rad net zo hard gegaan , waarom s23 wat problemen kan geven met vruchtbaarheid
 
Waarschijnlijk was je op lgd of rad net zo hard gegaan , waarom s23 wat problemen kan geven met vruchtbaarheid

En van wat ik gelezen heb ook zeer onderdrukkend. Dacht dat dit 1 van de redenen was om voor sams te kiezen omdat ze minder onderdrukkend zijn. En dan gaat s23 zn doel beetje voorbij.
 
En van wat ik gelezen heb ook zeer onderdrukkend. Dacht dat dit 1 van de redenen was om voor sams te kiezen omdat ze minder onderdrukkend zijn. En dan gaat s23 zn doel beetje voorbij.
S23 is ontwikkeld als een mannelijke contraceptive ,behalve de onderdtukking zit de kans van onvruchtbaar worden erbij ....mensen zijn zo bang voor aas dat ze na grotere troep grijpen
 
S23 is ontwikkeld als een mannelijke contraceptive ,behalve de onderdtukking zit de kans van onvruchtbaar worden erbij ....mensen zijn zo bang voor aas dat ze na grotere troep grijpen

En waar ook veel minder info over terug te vinden is tov AAS.
 
Waarschijnlijk was je op lgd of rad net zo hard gegaan , waarom s23 wat problemen kan geven met vruchtbaarheid
Niet helemaal waar, ik heb de combinatie RAD en LGD samen geprobeerd en zit nu na 6 weken S23 op vrijwel hetzelfde resultaat als dat ik heb gekregen van LGD en RAD op ongeveer de 9e week.
Overigens noem je de kans op onvruchtbaarheid bij S23 (hier zou ik eerst een bron voor moeten hebben om dat ook als waar aan te nemen) maar noem je niet de risico's die AAS met zich meebrengen. Over AAS zijn veel meer risico's en schades bekent en in zekerheid gesteld dan over SARMS en toch noem je SARMS grotere troep? SARMS zijn te nieuw om nu te zeggen dat het grotere troep is dan AAS dus oordeel niet te snel. Uiteindelijk heb je toch dit soort logs nodig als onderzoek om een middel beter in kaart te brengen.
 
Niet helemaal waar, ik heb de combinatie RAD en LGD samen geprobeerd en zit nu na 6 weken S23 op vrijwel hetzelfde resultaat als dat ik heb gekregen van LGD en RAD op ongeveer de 9e week.
Overigens noem je de kans op onvruchtbaarheid bij S23 (hier zou ik eerst een bron voor moeten hebben om dat ook als waar aan te nemen) maar noem je niet de risico's die AAS met zich meebrengen. Over AAS zijn veel meer risico's en schades bekent en in zekerheid gesteld dan over SARMS en toch noem je SARMS grotere troep? SARMS zijn te nieuw om nu te zeggen dat het grotere troep is dan AAS dus oordeel niet te snel. Uiteindelijk heb je toch dit soort logs nodig als onderzoek om een middel beter in kaart te brengen.
de risico's van s23 zijn uitgebreid gedocumenteerd , google is je beste vriend ...en wat je aangeeft de risico zetting omtrent s23 en andere sarms is vrij vaag .terwijl bij aas de meeste risicos in kaart zijn gebracht ....
 
Back
Naar boven