XXL Nutrition

Forum Challenge N°18 Dead hang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1.45min klopt dat? Damn das al mooi
 
Ja daar kwam ik ook op uit... en was een k-beurt. Had een paar setup tests gedaan die steeds verkeerd gingen en daarbij mijn handen goed pijn gedaan. Zat goed te balen dan nog maar een laatste test als training en die viel toch niet eens zo tegen.
Kijken of ik die 2 min kan killen. :D
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig UnCompress !!

Als jullie het niet doorvertellen aan mijn fysio ga ik vandaag toch een poging wagen.
Doe maar niet... :bang:
Wees verstandig en luister naar je fysio. Minimaal nog 1 maand volledige rust. :lol:
Beowulf ben jij in een zwaardere powerlift klasse gaan liften?
 
Laatst bewerkt:
Meerdere nachten erg slecht geslapen en kramp in de maag, maar toch een gooi naar de 1:45 gedaan. Helaas net iets te kort. In betere conditie kom ik denk ik nog wel verder.

 
een miezelige 1;10 :mad:
viel me heel erg tegen. zit ook niet veel meer in denk ik
i am out :D
 
Doe maar niet... :bang:
Wees verstandig en luister naar je fysio. Minimaal nog 1 maand volledige rust. :lol:
:rolleyes:Te laat .... vandaag was retedruk op sportschool vanwege Pinksteren gisteren maar toch ff snel een poging gedaan. Kwam op 2 min uit, had niet veel zin om verder te gaan aangezien ik het toch niet had opgenomen maar viel zeker niet tegen voor de eerste keer.

Had tijdens Sterkste hand van Nederland, 1:11 met farmershold 100 kg per hand dus 200 in totaal, een mooie 2e plaats op dat onderdeel. Met 100 kg deadhang ( 80 bw+20) zou ik theoretisch op het dubbele uit moeten komen.
Ik denk dat mijn theorie over de famershold aardig klopt, volgende week een wat serieuzere poging wagen en filmen.

Beowulf ben jij in een zwaardere powerlift klasse gaan liften?
Nog niet, ik wil eerst nog internationaal in de -74 kg een aantal wedstrijden draaien, aangezien ik daar competitief ben en het me weinig moeite kost in de klasse te blijven. In 2019 is wel het plan om serieus wat kilo's bw en een klasse hoger te gaan liften.
 
Kwam op 2 min uit, had niet veel zin om verder te gaan aangezien ik het toch niet had opgenomen maar viel zeker niet tegen voor de eerste keer.
Damn :no:
Wat is je BW nu dan?
Was ik voor deze challenge maar 20cm kleiner. :lol:
 
Damn :no:
Wat is je BW nu dan?
Was ik voor deze challenge maar 20cm kleiner. :lol:

zat vanochtend op 75.6 maar heb al bijna 2 maanden niet getraind, zal binnenkort meer richting 74 gaan als ik weer onder het halter duik.
20 cm kleiner wil je echt niet vanuit mijn perspectief voel je je altijd manlet en wordt je in de gym vaak pas serieus genomen als je wat zware gewichten optilt :janken:
 
Na vandaag heb ik er alle vertrouwen in dat de 2+ min. binnen handbereik ligt. Kan nog een leuke battle worden.
Als jij nou nog even lekker 7kg gaat bulken vriend! :p
 
Boh damn 2min+ haal ik niet meer. Im out denk ik, maar blijf wel volgen xD moet al goed men besr doen om 1.30 te halen :p succes in de battle
 
Back
Naar boven