Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik vind sowieso de meeste potten kut! En zelfde als de fucking scoopies zoeken in zo'n pot. Hoezo maken ze die nou nooit eens vast aan bovenkant deksel binnen/buitenkant zo moeilijk is dat niet
    Gewoon eens met een vork door gaan en je hebt em zo :)
     
    Bestelling geplaatst, actie kwam goed uit nu de cooking spray er weer doorheen was :D
    Kameraad was benieuwd wanneer de uitverkochte smaken van Mega Grow weer binnen komen, misschien enig idee?
     
    Tot en met zondag 27 mei 2018, 12,5% korting op alles!

    Kortingscode: Verhuizing


    lg_Website_Header_Verhuizingskorting_%28NL%29%20%281%29.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Enig idee wanneer er weer Probiotics beschikbaar zijn? Producten van Swanson Health en NOW zijn helaas uitverkocht.
     
    Damn, ik dacht nog snel te bestellen met die korting voor 20:00 uur, ben ik hem in alle haast vergeten in te voeren...
    Kun jij hier iets aan doen Rene? 1190302
     
    Enig idee wanneer er weer Probiotics beschikbaar zijn? Producten van Swanson Health en NOW zijn helaas uitverkocht.

    Dat gaat helaas nog even duren... Ik ga werken aan een eigen formule, lijkt me goed als we zelf ook een goed alternatief hebben.

    Damn, ik dacht nog snel te bestellen met die korting voor 20:00 uur, ben ik hem in alle haast vergeten in te voeren...
    Kun jij hier iets aan doen Rene? 1190302

    Dat moet even via de klantenservice, die lossen dat wel netjes op> info@xxlnutrition.nl
     
    Laatst bewerkt:
    Krijgen jullie toevallig psyllium husk in jullie assortiment? Anders moet ik dat bij de concurrentie bestellen waar ik dat liever niet doe.
     
    Krijgen jullie toevallig psyllium husk in jullie assortiment? Anders moet ik dat bij de concurrentie bestellen waar ik dat liever niet doe.

    Niet op hele korte termijn helaas.
     
    Vanwaar is jullie Whey Hydrolisaat duurder geworden? Door de actie of is deze prijs blijvend?
     
    Ik kom hier ff klagen. Ik koop al enige jaren met veel voldoening bij XXL.
    Altijd keurige leveringen.
    Op een of andere manier mis ik altijd de aanbiedingen. Nu weer de 15% korting m.b.t. de verhuizing naar het nieuwe pand.
    Kan dat niet anders? Bijvoorbeeld 10% op basis van langdurige klant?
    Nu ben ik verplicht om FB, Insta, BB forum af te lopen om de aangeboden korting niet te missen.
    En altijd echt altijd zie het de korting aanbod pas na mijn bestelling.

    Nouja tot zover mijn klaagzang.
     
    Ik kom hier ff klagen. Ik koop al enige jaren met veel voldoening bij XXL.
    Altijd keurige leveringen.
    Op een of andere manier mis ik altijd de aanbiedingen. Nu weer de 15% korting m.b.t. de verhuizing naar het nieuwe pand.
    Kan dat niet anders? Bijvoorbeeld 10% op basis van langdurige klant?
    Nu ben ik verplicht om FB, Insta, BB forum af te lopen om de aangeboden korting niet te missen.
    En altijd echt altijd zie het de korting aanbod pas na mijn bestelling.

    Nouja tot zover mijn klaagzang.
    Ik heb gewoon hier ff gepost en gevraagd of er een actie in het vooruitzicht was voor ik mijn grote bestelling deed. En ze zeiden me hier direct dinsdag deze week. Dus men bestelling een week uitgesteld tot de korting .
     
    Ik kom hier ff klagen. Ik koop al enige jaren met veel voldoening bij XXL.
    Altijd keurige leveringen.
    Op een of andere manier mis ik altijd de aanbiedingen. Nu weer de 15% korting m.b.t. de verhuizing naar het nieuwe pand.
    Kan dat niet anders? Bijvoorbeeld 10% op basis van langdurige klant?
    Nu ben ik verplicht om FB, Insta, BB forum af te lopen om de aangeboden korting niet te missen.
    En altijd echt altijd zie het de korting aanbod pas na mijn bestelling.

    Nouja tot zover mijn klaagzang.
    Zo werkt het vind ik niet. Ik kan moeilijk bij Albert Heijn gaan zeggen dat ik met terugwerkende kracht korting wil omdat ik vorige week nutella heb gekocht maar deze week in de aanbieding is.
     
    Vanwaar is jullie Whey Hydrolisaat duurder geworden? Door de actie of is deze prijs blijvend?

    Prijs is helaas blijvend, heeft 2 oorzaken.
    1. We zijn overgestapt op een hydrolisaat met een hogere hydrolisegraad, het eiwit is dus meer opgeknipt (voorverteerd)
    2. Het blijkt dat de producent van de Hydrolisaat ons al die jaren een te lage prijs heeft berekend, er stond een fout in het systeem. We vonden het altijd al vreemd dat whey isolaat inkoop dezelfde prijs had als onze whey hydrolisaat omdat wij een hydrolisaat verkopen die gemaakt is van whey isolaat (vrijwel alle merken verkopen whey hydrolisaat gemaakt van whey concentraat).

    Ik kom hier ff klagen. Ik koop al enige jaren met veel voldoening bij XXL.
    Altijd keurige leveringen.
    Op een of andere manier mis ik altijd de aanbiedingen. Nu weer de 15% korting m.b.t. de verhuizing naar het nieuwe pand.
    Kan dat niet anders? Bijvoorbeeld 10% op basis van langdurige klant?
    Nu ben ik verplicht om FB, Insta, BB forum af te lopen om de aangeboden korting niet te missen.
    En altijd echt altijd zie het de korting aanbod pas na mijn bestelling.

    Nouja tot zover mijn klaagzang.

    Ik begrijp je Ron maar daar is helaas niets aan te doen, we mailen ook altijd de kortingen. Zo werken vrijwel alle merken/bedrijven.

    Ik heb gewoon hier ff gepost en gevraagd of er een actie in het vooruitzicht was voor ik mijn grote bestelling deed. En ze zeiden me hier direct dinsdag deze week. Dus men bestelling een week uitgesteld tot de korting .

    Als ik het weet en ik krijg de vraag dan geef ik het aan, ben niet altijd op de hoogte van de planning.

    Zo werkt het vind ik niet. Ik kan moeilijk bij Albert Heijn gaan zeggen dat ik met terugwerkende kracht korting wil omdat ik vorige week nutella heb gekocht maar deze week in de aanbieding is.

    Dit is inderdaad onlosmakelijk verboden aan het houden van kortingsacties, anders kan je geen acties meer houden.
     
    Zo werkt het vind ik niet. Ik kan moeilijk bij Albert Heijn gaan zeggen dat ik met terugwerkende kracht korting wil omdat ik vorige week nutella heb gekocht maar deze week in de aanbieding is.
    Dat zeg ik toch niet, dat ik met terugwerkende kracht korting wil.
    Van de appie krijg ik elke week een krantje in de bus. Van XXL krijg ik geen krantje (mailing). Ik moet het toevallig zien ergens.
    En ik vraag ook niet met terugwerkende kracht.
    Ik doe een voorstel om voor langdurige vaste klanten een vaste korting aan te bieden. Op basis van hun eigen bestellingen is dat in te regelen.
    Ik snap ook dat je dat eigenlijk niet wil en je enkel voor de readers de korting biedt.

    Maar ik klaag er wel ff over. :p
     
    Dat zeg ik toch niet, dat ik met terugwerkende kracht korting wil.
    Van de appie krijg ik elke week een krantje in de bus. Van XXL krijg ik geen krantje (mailing). Ik moet het toevallig zien ergens.
    En ik vraag ook niet met terugwerkende kracht.
    Ik doe een voorstel om voor langdurige vaste klanten een vaste korting aan te bieden. Op basis van hun eigen bestellingen is dat in te regelen.
    Ik snap ook dat je dat eigenlijk niet wil en je enkel voor de readers de korting biedt.

    Maar ik klaag er wel ff over. :p
    Je kan je abboneren op de nieuwsbrief (mail). Dan krijg je alle aanbiedingen automatisch binnen.
     
    Back
    Naar boven