XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Het kleurpatroon komt exact overeen met de NL militaire kledij. Daarnaast lijkt het alsof je de Defensie Meindl M1/M2 kisten aan hebt. Het groengrijze shirt lijkt ook verdacht veel op de shirts die binnen Defensie verstrekt worden en het elastiek rechts in beeld wordt gebruikt om onder andere broekspijpen opgestroopt te houden. Toeval of een verleden bij Defensie misschien?
    haha ja , mijn opmerking was ook als grapje bedoeld , maar scherp! t-shirt is overigens niet van defensie , groen shirt met eigen opdruk. Voor de rest klopt t idd. En ja , ik werk er nu inmiddels 6 jaar ong. Had ik ook in een topic gezet!
     
    En het raampje rechtsboven lijkt verdomd veel op de ns trein. Zo'n geel blauwe die bijna in heel Nederland rijd. Aangezien defensie de trein ritjes altijd 100% vergoed gok ik mee!
     
    En het raampje rechtsboven lijkt verdomd veel op de ns trein. Zo'n geel blauwe die bijna in heel Nederland rijd. Aangezien defensie de trein ritjes altijd 100% vergoed gok ik mee!
    was t maar zo'n feest!
     
    En het raampje rechtsboven lijkt verdomd veel op de ns trein. Zo'n geel blauwe die bijna in heel Nederland rijd. Aangezien defensie de trein ritjes altijd 100% vergoed gok ik mee!
    Maar het door vertraging veroorzaakte leed niet :roflol:
     
    my food.jpg

    Cheap ass rijstpoeder + water + olie... = meal....:kots:oh ja.. beetje kaneel en cacao...
    Enige meal die er nog een beetje fatsoenlijk in blijft.. :sad:
    maar beter iets dan niets. :p functional foodzzz... :o
    maar binnenkort een smaakje erbij :D
     
    Bekijk bijlage 424534
    Cheap ass rijstpoeder + water + olie... = meal....:kots:oh ja.. beetje kaneel en cacao...
    Enige meal die er nog een beetje fatsoenlijk in blijft.. :sad:
    maar beter iets dan niets. :p functional foodzzz... :o
    maar binnenkort een smaakje erbij :D
    Lukt nog niet wat anders eten? Valt me nog mee dat zoiets erin blijft.
     
    Lunch voor morgen: courgetti met kip en broccoli en in het zakje nog wat rucola, tomaat, parmezaan en pijnboompitjes voor erover :)
    Amper 400 kcal :cool:

    Lunch8.jpg
     
    Schenk is dat toch?

    Dat zou heel goed kunnen, ik durf het niet te bevestigen:o

    Haha. Mijn ouders zijn verschillende keren naar Hongarije geweest en kwamen altijd terug met die zelfgemaakte palinka. Staat je keel van in de fik. Als je dan een feest hebt en je staat op met een kater hoppa weer even een glaasje.

    Dat is het echte werk, ure terpetine, gemaakt van rot fruit:thumbs:
     
    Gewoon MM kipreepjes :engel:
     
    20180523_133354_HDR.jpg


    Zjakzjoekhaa

    BB_
    Eerst een ui, twee tenen knoflook en halve rode peper in de pan met olijfolie.
    Daarna heb ik een grote rode paprika en een stukje overgebleven aubergine erbij gedaan.
    Na 3-4 min 200gr passata + 400gr tomatenpulp (polpa di pomodori) + 125 gr kidney bonen erbij.
    Komijn, 2 blaadjes laurier, organo, zwarte peper, beetje kaneel meteen toevoegen.
    Heb dat ~20 min op redelijk laag vuur laten staan met deksel op de pan.
    Daarna ei erbij gedaan in het midden en ~15 min met deksel erop en nog ~10 min zonder deksel.

    Vult als een malle en dat voor 463 kcals :eyebrow:
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven