Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Vriezers gaan in principe niet kapot? :o

Zuiniger is toch ook best handig. In ieder geval voor de mensen die zelf de stroom rekening betalen...

1 watt continue vermogen is ongeveer 2 euro per jaar.. dus kun je uitrekenen wat rendabeler is (duurder nieuw model, goedkoop nieuw model of 2e hands).

Misschien is het wel goedkoper om een 2e hands te kopen en de rest van het geld uit te geven aan led verlichting :dunno:
 
Zuiniger is zeker handiger, triple A bespaar je aardig wat mee (deze rijm hadden ze moeten gebruiken).

Voor iemand die een nieuwe vriezer zou willne hebben, zou ik aanraden om naar mediamarkt outlet te kijken, hebben nog wel eens leuke kortingen.

Of je bent geen beta en loopt een onafhankelijke winkel binnen en vraagt of ze toevallig nog demo modellen er uit willen doen. Is vooral interessant voor mensen die geen haast hebben..

Zelf 800 euro betaald voor een demo model tv + volledige garantie. Nieuw was die 1300 euro. Was toen ook actie van LG dus kreeg d'r ook nog een 28 inch HD Smart tv bij lol
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hey Scoobz,

Komt de zwaardvis nog terug of is die uit het assortiment gehaald?

Eruit, helaas koos een te grote meerderheid voor tonijnsteak (die ook goed is, daar niet van), en liet de zwaardvis liggen.

Eerste maaltijd staat klaar om vanmiddag mee te nemen naar de late dienst... Ben benieuwd hoe het zal smaken uit de magnetron.

Bekijk bijlage 424443

Heb m'n bordje leeg en heb er van genoten :D

Als vlees had ik 200 gram "Beef meat-balls Peppered" en die waren echt gruwelijk lekker. Ik was bang dat gehaktballetjes uit de magnetron droog zouden zijn maar dat was absoluut niet zo, ze waren gewoon prima mals.

De "Hawaii rijst mix" (250 gram) had zonder er verder iets aan te doen een beetje weinig smaak maar met een beetje "Light Saus - XXL Nutrition Thai green-curry" smaakte het echt heerlijk.

De eerste musclemeat maaltijd kan dus als een succes beschouwd worden drool:

Haha top! Die combinatie eet ik in de muscle meat pauze ook wel eens, maar dan met cocos sate (lightsaus xxl). Bedankt voor het delen :).

Ik heb besloten om naast de koelvriescombi in de keuken en een vriezertje op zolder ook nog een grote vrieskast in de schuur te zetten om zo alle musclemeat producten die wij gebruiken ruim op voorraad te kunnen hebben. Ik wil daarvoor een hoge vrieskast kopen die geschikt is voor buiten en dus werkt onder nul. Ik kan alleen maar (dure) Liebherrs vinden, weet iemand ook nog andere merken die zulke vrieskasten verkopen?

Bij AO.nl een Haier no frost gekocht voor een heel stuk minder dan wat de “grote” merken kosten. Mindere kwaliteit? Het eten blijft gewoon bevroren :D

Heb zelf ook goede ervaring bij AO maar kan je helaas niet helpen in de keus voor welke je moet gaan, daar voel ik mij niet expert goed voor. Degene die ik thuis heb staan is: Bosch Serie 6 GSN58AW30 Vriezer met No Frost - Wit, A++
 
Ik heb nog geen track&trace ontvangen,order nummer
#100118493
 
Is het niet een idee om bijvoorbeeld een 2 weken/maand special te doen? Dat je een bepaalde hoeveelheid van een 'exclusief' soort vlees inkoopt en dit voor 2-4 weken aanbied (op = op).

Op die manier krijg je ook meer impuls aankopen als het als 2-4 weken aanbod gepresenteerd wordt. Zeker als ze per portie verkocht worden is het laagdrempelig 1 of 2 porties bij een bestelling te doen.

Zo geef je sommige mensen ook de illusie dat er aanbiedingen zijn want omdat het toch een maand special is kun je gewoon zeggen in aanbieding van 15 euro per kilo voor 10 euro per kilo. Niet dat iemand er ooit 15 voor betaald heeft omdat het toen niet te koop was, maar de mensen die zeuren om aanbiedingen zijn toch van het soort die dat niet door hebben :roflol: :o

En omdat je geen continue aanbod hebt kun je in principe gewoon de goedkoopste seizoensmeug kopen + 1 grote order waarbij je in principe niet afhankelijk bent van de ander en zo dus schaamteloos ook nog een deel van hun marge af kan dingen :p

Enige nadeel is alleen de tijd die je er in moet gaan steken (kwaliteitscontrole ed) en dit elke keer opnieuw moet doen als je een nieuwe special hebt. En het is even kijken of het wel extra besteld wordt ipv voor wat anders, dan loop je natuurlijk weer jezelf in de vingers te snijden..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb nog geen track&trace ontvangen,order nummer
#100118493

Bedankt voor het melden! Ik zie waar het aan ligt. PostNL zet zelf feestdagen uit als leverdag, maar in ons systeem heb je met de plugin van hun toch voor leverdag vandaag (dinsdag) kunnen kiezen. Dat kan niet, dan hadden we maandag moeten sturen terwijl PostNL dicht was (Pinksteren). Ik zorg dat je pakket vandaag vertrekt! Ook stuur ik een algemene mail die je zult ontvangen, omdat meerdere mensen deze bug opgelopen hebben.

Is het niet een idee om bijvoorbeeld een 2 weken/maand special te doen? Dat je een bepaalde hoeveelheid van een 'exclusief' soort vlees inkoopt en dit voor 2-4 weken aanbied (op = op).

Op die manier krijg je ook meer impuls aankopen als het als 2-4 weken aanbod gepresenteerd wordt. Zeker als ze per portie verkocht worden is het laagdrempelig 1 of 2 porties bij een bestelling te doen.

Zo geef je sommige mensen ook de illusie dat er aanbiedingen zijn want omdat het toch een maand special is kun je gewoon zeggen in aanbieding van 15 euro per kilo voor 10 euro per kilo. Niet dat iemand er ooit 15 voor betaald heeft omdat het toen niet te koop was, maar de mensen die zeuren om aanbiedingen zijn toch van het soort die dat niet door hebben :roflol: :o

En omdat je geen continue aanbod hebt kun je in principe gewoon de goedkoopste seizoensmeug kopen + 1 grote order waarbij je in principe niet afhankelijk bent van de ander en zo dus schaamteloos ook nog een deel van hun marge af kan dingen :p

Enige nadeel is alleen de tijd die je er in moet gaan steken (kwaliteitscontrole ed) en dit elke keer opnieuw moet doen als je een nieuwe special hebt. En het is even kijken of het wel extra besteld wordt ipv voor wat anders, dan loop je natuurlijk weer jezelf in de vingers te snijden..

Hebben we wel eens over nagedacht met bestaande producten, maar dan een unieke tijdelijke smaak. We zijn wel eens door handelaren gebeld die partijen opkopen die bijna over datum gaan of teveel van ligt. Ernaar gekeken maar dit is troep, zooi. We verkopen alleen producten die we zelf zouden kopen, we ontwikkelen niet voor niets onze eigen producten :). Je idee is goed, alleen niet goed uitvoerbaar hier. Ik houd het wel in gedachte hoor, wat ik al deed. Bedankt voor het meedenken.
 
Laatst bewerkt:
Geen zwaardvis meer... :treuren:
Heb je niet nog wat liggen die ik bij de eerstvolgende bestelling kan meebestellen? M'n vriend is nog net niet in tranen uitgebarst.
 
De bestelling is in goede orde ontvangen en alles past in de vriezer. Maar zit ie ook helemaal stamp vol :D

De dozen:

Bekijk bijlage 424398

En de inhoud ingepakt in de vriezer:

Bekijk bijlage 424399

Heb trouwens vanmiddag ook nog even reclame gemaakt voor Muscelmeat op de sportschool :p
Damn nice! Ook maar eens zo’n vriezer halen. Wat zijn daar beetje de prijzen voor tweede hands en qua stroom niet killing?
 
Damn nice! Ook maar eens zo’n vriezer halen. Wat zijn daar beetje de prijzen voor tweede hands en qua stroom niet killing?

Geen idee wat deze tweede hands zal doen. In 2008 hebben we deze keuken nieuw gekocht en was toen geen goedkope vriezer maar ik ga er vanuit dat een Miele het wel de nodige jaren vol zal gaan houden dus hoeven voorlopig geen nieuwe te kopen:D. Het is een A+++ vriezer dus zou het volgens de specificaties ook goed moeten doen als het om energieverbruik gaat.
 
The Dutch Giant, mijn nieuwe vriezer is geleverd en ik wil een grote bestelling doen, maar hoe werkt dat met die pakketten? Ik heb een hamburger pakket proberen samen te stellen, het totaalbedrag komt binnen de 78 tot 118 euro, maar hij komt niet in mijn winkelwagen. Zit er trouwens een prijsvoordeel aan zo'n pakket of kan ik net zo goed alles los bestellen?

Edit:
Ik snap hem al, je moet alle regels vol maken en niet van sommige producten het aantal verhogen. En je bespaart dus op verzendkosten als ik het goed heb.
 
Laatst bewerkt:
Je begrijpt me verkeerd veel vriezers zijn niet in staat om onder de 10°C omgevingstemperatuur nog te koelen (althans de fabriekant garandeerd dan niet dat hij nog werkt). Ik wil het risico niet lopen om een vriezer in mijn schuur te zetten waarvan ik de inhoud komende winter kan weggooien.

Nog nooit van gehoord en had ik zelf nooit bedacht
 
Wat is er gebeurd met de pangasius file ik heb in elke zak 2 veel te grote files en 2 hele kleintjes

Normaal zaten er 4 van ong 200 gram in
 
Vandaag de "Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili" geprobeerd, die smaakte echt donders lekker :-)

Daarnaast zoete aardappelblokjes gebakken in de wok met wat paprikapoeder, chili poeder en zout te samen met de italiaanse grill groente. Was erg lekker
 
Vandaag de "Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili" geprobeerd, die smaakte echt donders lekker :-)

Daarnaast zoete aardappelblokjes gebakken in de wok met wat paprikapoeder, chili poeder en zout te samen met de italiaanse grill groente. Was erg lekker

Even een rectificatie de kip moet deze zijn "Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais)" Die andere had ik al een keer gehad.
 
Wat is er gebeurd met de pangasius file ik heb in elke zak 2 veel te grote files en 2 hele kleintjes

Normaal zaten er 4 van ong 200 gram in

Ik denk dat 2 meer gegeten hebben dan de andere 2 :roflol:

Voor zover ik weet worden die dingen machinaal gesorteerd, dus ze flikkeren gelijktijdig 10-20 vissen op aparte weegschalen en dan kijken ze welke 4 samen zo dicht mogelijk op een bepaald gewicht komen en dan laten ze die 4 in de zak vallen en leggen ze weer 4 nieuwe op die weegschalen.

En dat dan machinaal en tientallen keren per minuut.

Gewoon gevalletje van pech hebben, ze kunnen ook de grote en kleine weggooien maar dan word het nog duurder.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik denk dat 2 meer gegeten hebben dan de andere 2 :roflol:

Voor zover ik weet worden die dingen machinaal gesorteerd, dus ze flikkeren gelijktijdig 10-20 vissen op aparte weegschalen en dan kijken ze welke 4 samen zo dicht mogelijk op een bepaald gewicht komen en dan laten ze die 4 in de zak vallen en leggen ze weer 4 nieuwe op die weegschalen.

En dat dan machinaal en tientallen keren per minuut.

Gewoon gevalletje van pech hebben, ze kunnen ook de grote en kleine weggooien maar dan word het nog duurder.
Wellicht je eerste constructieve bijdrage aan het forum.

Chapeau!
 
Wellicht je eerste constructieve bijdrage aan het forum.

Chapeau!

Ja mijn oom is eigenaar van 1 van de grootste versproducten leveranciers in Zwitserland, dus die hebben ook van die sorteermachines staan. Ga er niet van uit dat de vis van musclemeat anders gesorteerd wordt. :o

Heb ik er toch nog wat nuttigs van geleerd :roflol:
 
Geen zwaardvis meer... :treuren:
Heb je niet nog wat liggen die ik bij de eerstvolgende bestelling kan meebestellen? M'n vriend is nog net niet in tranen uitgebarst.

Kun je stiekem tonijnsteak voor hem maken? Misschien merkt hij het verschil niet. Ik wil hem ook namelijk niet in tranen hebben! We hebben 0.0kg liggen, sorry :(.

Wat is er gebeurd met de pangasius file ik heb in elke zak 2 veel te grote files en 2 hele kleintjes

Normaal zaten er 4 van ong 200 gram in

De gekalibreerde versie was helaas niet beschikbaar. Het was de keus willekeurige maten vissen, of geen pangasius voor heel veel weken. Ik heb de tekst en titel aangepast van het product toen we deze binnenkregen, over dat het willekeurige maten vis zijn. Volgende import is wel weer 4 vissen 1 zak! Excuses voor enig ongemak. Kwaliteit is hetzelfde, is getest bij deze kleine formaten voordat het online op de site gezet is.

Even een rectificatie de kip moet deze zijn "Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais)" Die andere had ik al een keer gehad.

Top :thumbs: bedankt voor de review(s)!!
 
Vrijdag ff mijn nieuwe vriezer vullen. :D

Artikel Aantal Subtotaal
Kippastei 800gr (8x100gr)
1 € 12,00
High Protein Roti rollen (2 maaltijden) 1 € 9,00
High Protein Meal Pastaschotel Zalm-Spinazie Groot (600gr) 1 € 5,50
Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF) 1 € 21,25
kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF) 1 € 20,00
Ultimate Kippenworst 1KG (10x100gr) (kant-en-klaar) 1 € 10,00
Ultimate Kipfiletschnitzel 1KG (10x100gr) (kant-en-klaar) 1 € 10,00
Ultimate Kipfilet Nuggets (+/- 50 stuks, 1KG) (kant-en-klaar) 1 € 9,50
Low fat kipgehakt naturel 1kg (5x200gr) 2 € 16,00
Rauwe Kipfiletblokjes (schoongemaakt) (5x200gr) 1kg 3 € 24,00
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Argentina Fire Pure 1.05kgkg (5 x 210gr) 2 € 32,00
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure 1.05kg (5 x 210gr) 1 € 16,00
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Ginger, Lemon & Chili Pure 1.05kg (5 x 210gr) 1 € 16,00
Beef meat-balls 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees) 2 € 22,00
Beef meat-balls Peppered 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees) 1 € 11,00
Low fat hamburgers (Jalapeño) (7 x 150gr) 1 € 9,75
Angus Burger (7x150gr) 1 € 14,75
Varkenshaas 1kg (5*200gr) 1 € 13,00
Zoete Aardappel puree Porties (kant-en-klaar) (1kg) 2 € 8,00
Wok Rijst mix (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 2,60
Hawaii rijst mix (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 2,60
Groenterijst - Green Wave Mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) 3 € 10,50
Groenterijst - Sweet Life mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) 1 € 3,50
Groenterijst - Cauli Power mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) 1 € 3,50
Risotto Fungi (kant-en-klaar) (1,5kg) 2 € 15,00
Bruine rijst - Quinoa - Groente pan (1kg) (kant-en-klaar) 1 € 5,75
Geroosterde maïs mexicana 1kg 1 € 4,00
Broccoli Puree Porties (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 3,50
Paprika reepjes rood/groen/geel (1kg) 1 € 2,50
Country Grill (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 5,00
Mix Smokey BBQ (250gr) 1 € 3,00
ZMA,120 caps 1 € 14,95
Melatonine 3mg 1 € 3,90
Light Saus Chipotle (pittig) - XXL Nutrition 1 € 3,90
Beef Stick - Gekruid (40% eiwit) (60gr) (kant-en-klaar) 8 € 24,00
Subtotaal € 387,95
Verzending en verwerking € 0,00
NL--*-Belastingproduct laag (6%)
€ 21,96
BTW € 21,96
Totaal € 387,95
 
Vrijdag ff mijn nieuwe vriezer vullen. :D

Artikel Aantal Subtotaal
Kippastei 800gr (8x100gr)
1 € 12,00
High Protein Roti rollen (2 maaltijden) 1 € 9,00
High Protein Meal Pastaschotel Zalm-Spinazie Groot (600gr) 1 € 5,50
Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF) 1 € 21,25
kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF) 1 € 20,00
Ultimate Kippenworst 1KG (10x100gr) (kant-en-klaar) 1 € 10,00
Ultimate Kipfiletschnitzel 1KG (10x100gr) (kant-en-klaar) 1 € 10,00
Ultimate Kipfilet Nuggets (+/- 50 stuks, 1KG) (kant-en-klaar) 1 € 9,50
Low fat kipgehakt naturel 1kg (5x200gr) 2 € 16,00
Rauwe Kipfiletblokjes (schoongemaakt) (5x200gr) 1kg 3 € 24,00
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Argentina Fire Pure 1.05kgkg (5 x 210gr) 2 € 32,00
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure 1.05kg (5 x 210gr) 1 € 16,00
Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Ginger, Lemon & Chili Pure 1.05kg (5 x 210gr) 1 € 16,00
Beef meat-balls 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees) 2 € 22,00
Beef meat-balls Peppered 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees) 1 € 11,00
Low fat hamburgers (Jalapeño) (7 x 150gr) 1 € 9,75
Angus Burger (7x150gr) 1 € 14,75
Varkenshaas 1kg (5*200gr) 1 € 13,00
Zoete Aardappel puree Porties (kant-en-klaar) (1kg) 2 € 8,00
Wok Rijst mix (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 2,60
Hawaii rijst mix (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 2,60
Groenterijst - Green Wave Mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) 3 € 10,50
Groenterijst - Sweet Life mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) 1 € 3,50
Groenterijst - Cauli Power mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) 1 € 3,50
Risotto Fungi (kant-en-klaar) (1,5kg) 2 € 15,00
Bruine rijst - Quinoa - Groente pan (1kg) (kant-en-klaar) 1 € 5,75
Geroosterde maïs mexicana 1kg 1 € 4,00
Broccoli Puree Porties (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 3,50
Paprika reepjes rood/groen/geel (1kg) 1 € 2,50
Country Grill (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 5,00
Mix Smokey BBQ (250gr) 1 € 3,00
ZMA,120 caps 1 € 14,95
Melatonine 3mg 1 € 3,90
Light Saus Chipotle (pittig) - XXL Nutrition 1 € 3,90
Beef Stick - Gekruid (40% eiwit) (60gr) (kant-en-klaar) 8 € 24,00
Subtotaal € 387,95
Verzending en verwerking € 0,00
NL--*-Belastingproduct laag (6%)
€ 21,96
BTW € 21,96
Totaal € 387,95

Jij hebt honger zeker :eatmeat:
 
Back
Naar boven