XXL Nutrition

Testosteron Enathate bijwerking? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een geneuzel hier, en Skydirk heeft het over trt.
Die 1 keer per 2 weken hebben volgens mij geen moer nut,half waarde tijd is inderdaad iets van
4 of 5 dagen geloof, dus als je niet uitkijkt leg je eigen zooi plat, voor wat??

En voor sommige hier boven, sust wordt hier inderdaad voor geschreven voor trt en niet cyp, met
een begin stadium van om drie weken om te beginnen, ja slaat als een lul op een drumstel I no.
Cypionate is meer iets van uit de states.

Waarschijnlijk heb je een idee dat het werkt om dat je 1, nu je voeding en training onder de loep hebt of
2, door de var die je pakt.
Ook daar ligt er denk aan hoeveel je pakt en hoe zuiver die is, maar daar heb ik de balle verstand van.

Maar dit is mijn opinie
 
Je weet dat het gunstiger is maar omdat je geen tabel ziet ga je er niks mee doen ?

Doe gewoon een fatsoenlijke kuur of stop er mee man, hier ga je echt niks bijzonders mee bereiken.
Kuren doe ik al lang niet meer. En ik had het over TRT, niet over kuren.
 
We kunnen in elk kuur topic dom gaan lullen over TRT, omdat er bij allebei Test in het spel is.
 
Toon mij eens een tabel met de testosteronwaardes die je in je bloed hebt wanneer je om de week zet en een andere tabel met de waardes wanneer je om de twee weken zet. Ik weet ook dat om de week gunstiger is maar ik wil dat je mij eens aantoont in welke mate.

Wat heb je aan een tabel met bloedwaarden?

Halfwaardetijd is 5 dagen, dus als je 1x per 5 dagen injecteert zit er effectief in je lichaam:

1e inject : 0 in bloed, 125 inject, 50% = 67,5 verbruikt.
2e inject: 67,5 in bloed, 125 inject, 50% = 93,75
3e inject: 94 in bloed, 125 inject, 50% = 110 mg verbruikt
4e inject: 110 in bloed, 125 inject, 50% = 117,5

Dus na een tijdje zit je stabiel op 125 mg in je bloed aan rest van vorige inject en gooi je er 125 mg bij waardoor je totaal op 250 mg zit.

Als je 250 mg injecteert zit je na 5 dagen op 125 in je bloed en na 10 dagen op 67,5 in je bloed. Daarna gooi je weer 250 er bij. Na je injectie piek je op ongeveer 335 mg in je bloed, na 5 dagen is dat ongeveer 167 mg en na 10 dagen zit er nog 85 mg in je bloed waarna dat weer naar 335 mg geboost wordt.

Dus of je zit tussen de 125 en 250 mg of tussen de 85 en 335 mg in je bloed.

Botweg gezegd is gewoon de hoeveelheid die je injecteert de bloedwaarde schommeling die je gaat hebben. Injecteert je 125 mg per week dan schommelt het 125 mg per week, zet je 250 mg per 2 weken dan schommelt het 250 mg per 2 weken.

En ja als je 500 mg per week zet zit je dus ongeveer op een schommeling van 500 mg tussen injectie periodes.

Dus eigenlijk kun je met een tabel niks meer dan concluderen dat je bloedwaardes meer schommelen maar in hoeverre je hier bijwerkingen van krijgt verschilt gewoon per persoon.
 
Ik zou niet weten waarom het sustanon zou moeten zijn want dit is ongeschikter dan test enanthaat voor een tweewekelijkse injectie.
Was als vraag bedoeld, enkel ter informatie.
Ik ken wel enkele mensen die trt doen met sustanon, tweewekelijkse injecties: vandaar.
Er zullen inderdaad wel betere opties bestaan, maar vraag me af waarom sommige trt dokters dan alsnog sust voorschrijven.
 
Was als vraag bedoeld, enkel ter informatie.
Ik ken wel enkele mensen die trt doen met sustanon, tweewekelijkse injecties: vandaar.
Er zullen inderdaad wel betere opties bestaan, maar vraag me af waarom sommige trt dokters dan alsnog sust voorschrijven.

Mss omdat dit couranter te verkrijgen is in de medische keten,geen idee.

Of mss gewoon meer gekend bij de gewone huisdokter.
 
Laatst bewerkt:
Was als vraag bedoeld, enkel ter informatie.
Ik ken wel enkele mensen die trt doen met sustanon, tweewekelijkse injecties: vandaar.
Er zullen inderdaad wel betere opties bestaan, maar vraag me af waarom sommige trt dokters dan alsnog sust voorschrijven.
TRT dokters of huisartsen die er minder ervaring mee hebben? Over welke HRT dokters heb je het want zoveel zijn er niet in België en Nederland. De verschillende HRT dokters die op het kabinet van Dr Hertoghe werken schrijven alleszins geen sustanon voor maar androtardyl (test e) of gel.
 
TRT dokters of huisartsen die er minder ervaring mee hebben? Over welke HRT dokters heb je het want zoveel zijn er niet in België en Nederland. De verschillende HRT dokters die op het kabinet van Dr Hertoghe werken schrijven alleszins geen sustanon voor maar androtardyl (test e) of gel.

Sommigen schrijven testocaps voor. (Andriol,testosteronundecanoaat)
 
Wat een geneuzel hier, en Skydirk heeft het over trt.
Die 1 keer per 2 weken hebben volgens mij geen moer nut,half waarde tijd is inderdaad iets van
4 of 5 dagen geloof, dus als je niet uitkijkt leg je eigen zooi plat, voor wat??

En voor sommige hier boven, sust wordt hier inderdaad voor geschreven voor trt en niet cyp, met
een begin stadium van om drie weken om te beginnen, ja slaat als een lul op een drumstel I no.
Cypionate is meer iets van uit de states.

Waarschijnlijk heb je een idee dat het werkt om dat je 1, nu je voeding en training onder de loep hebt of
2, door de var die je pakt.
Ook daar ligt er denk aan hoeveel je pakt en hoe zuiver die is, maar daar heb ik de balle verstand van.

Maar dit is mijn opinie
cyp word net zo goed voorgeschreven afhankelijk van arts ,apotheek en voorkeur .
 
Cyp is vergelijkbaar met enanthaat maar wordt vooral in Amerika gebruikt terwijl enanthaat meer in Europa wordt gebruikt.
 
Mss omdat dit couranter te verkrijgen is in de medische keten,geen idee.

Of mss gewoon meer gekend bij de gewone huisdokter.
Da's wel één van de redenen want androtardyl moest dan door de apotheker in Frankrijk besteld worden. Het is niet in voorraad bij Belgische apothekers. Enkel die apotheker dichtbij Dr Hertoghe heeft een voorraad liggen omdat de meeste van zijn patienten daar met hun voorschrift komen.
 
het een sluit het ander niet uit , De keuze voor een ester of blend kan meerdere redenen hebben , nou zal beschikbaarheid zeer zeker een rol spelen .
 
Back
Naar boven