XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat dat ook nog wel even duurt. Bij mijn been heb ik wel een jaar angst gehad bij hogere gewichten, veel warmup stapjes maken (wat op zich niet verkeerd is) en toch het idee: ik zou dit eigenlijk niet moeten doen, stel dat het weer scheurt :o
En hoe ziet het er uit? Nog altijd een kuil in je arm, of gaat het al wat opvullen?

Ja. En soms voel je even iets, en dan toch maar weer rustig aan doen.

Het begint. Het is natuurlijk niet zoals de rechter kant, maar goed. Geduld hebben maar weer.
 
dinsdag 05u00 training

Trainingstijd: 64min

Comments: dat was best pittig :zweet:

Untitled.jpg
 
donderdag 05u00 training

Trainingstijd: 57min

3x Touwtje springen tot fail (weight vest +8kg)
Knee Raises - 3x12 (+1.25kg)
Footwork drill (to the side, front & back, pivot)

Boxing: Boxercise - 20 punch bursts
6 rounds - 3 minutes - 60sec rest in between
564 punches

Cardio: 21min Crosstrainer - LISS
 
vrijdag 05u00 training

Trainingstijd: 54min

Comments: en dat was vrijdag weer.

Untitled.jpg
 
Geen bijzonderheden, is goed dus :thumb:
Ik snap alleen niets van je percentages, die squat is toch maar op 40% of minder van je kunnen, waarom ga ja met dat percentage omlaag als een lift even niet lekker loopt?
 
Geen bijzonderheden, is goed dus :thumb:
Ik snap alleen niets van je percentages, die squat is toch maar op 40% of minder van je kunnen, waarom ga ja met dat percentage omlaag als een lift even niet lekker loopt?

Je vergeet dat ik ongeveer 8 weken niet heb gesquat ;) Ik heb mijn max weight vorige week getest en daar kwam ik op 122.5kg uit dacht ik. Dus ja, mijn kunnen van de 210kg SQ is al jaren geleden ;)
 
Je vergeet dat ik ongeveer 8 weken niet heb gesquat ;) Ik heb mijn max weight vorige week getest en daar kwam ik op 122.5kg uit dacht ik. Dus ja, mijn kunnen van de 210kg SQ is al jaren geleden ;)

Heel wat kilo's geleden ook :p
 
Je vergeet dat ik ongeveer 8 weken niet heb gesquat ;) Ik heb mijn max weight vorige week getest en daar kwam ik op 122.5kg uit dacht ik. Dus ja, mijn kunnen van de 210kg SQ is al jaren geleden ;)
OK, ik snap je gedachte wel. Maar ik reken met percentages van mijn beste 1RM, dat betekent dus dat je in een slechte periode extra hard moet werken om je reps te halen, of ze gewoon niet haalt. Een verschil in rekenwijze :)
 
Heel wat kilo's geleden ook :p

Bwah... 15 ofzo :p En toen in de bulk :)

OK, ik snap je gedachte wel. Maar ik reken met percentages van mijn beste 1RM, dat betekent dus dat je in een slechte periode extra hard moet werken om je reps te halen, of ze gewoon niet haalt. Een verschil in rekenwijze :)

True. Maar dan zou ik inderdaad maar op 50% trainen ofzo :) Je bent maar zo goed als je laatste rep imo :)
 
Lekker belangrijk wat de percentages zijn..op leeftijd is het gewoon belangrijk om te blijven bewegen..:rolleyes:
 
Back
Naar boven