MuscleMeat

Waar kan je het beste scheermesjes scoren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zuozzmum

Cool Novice
Lid geworden
6 mei 2018
Berichten
38
Waardering
5
Lengte
1m95
Massa
92kg
Mijn Gillette Fusion is aan vervanging toe maar ik schrik altijd wat die dingen kosten.

Wat voor scheermesje gebruiken jullie en waar kopen jullie ze voor een schappelijke prijs? En dan met name voor je privé zaken want gezicht doe ik altijd met een trimmer.
 
Heeft iemand nog tips? Ben toe aan nieuwe maar hou nooit van veel geld uitgeven
 
Heeft iemand nog tips? Ben toe aan nieuwe maar hou nooit van veel geld uitgeven

Je kunt voor je ballen maar beter wat meer geld uitgeven aan goede scheermesjes dan een week lang met jeuk rond lopen.
 
Je kunt voor je ballen maar beter wat meer geld uitgeven aan goede scheermesjes dan een week lang met jeuk rond lopen.
:roflol:
Lijkt wel alsof je er ervaring mee hebt :angstig:
 
Goedkope wegwerpmesjes.
 
verzorgmarket.nl
 
Haal er altijd fusion proglide en Venus
 
Je kunt voor je ballen maar beter wat meer geld uitgeven aan goede scheermesjes dan een week lang met jeuk rond lopen.
Ja ik heb meestal Gilette Fushion maar ik wil dus weten waar je deze voor de scherpse prijs kan halen.
 
verzorgmarket.nl
Thanks maar ik vind deze eigenlijk duurder dan bijvoorbeeld drogist.nl

of trouwens, voor sommige dingen valt t wel mee. Wel een stuk meer verzendkosten.

Thanks, ik ga deze site ff bekijken!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk nooit goedkope scheermesjes gehad. Ben gelijk begonnen met Gilette Fusion en altijd die gekocht. Heb trouwens ook een nieuw handvat nodig want die is volgens mij echt al 10 jaar oud. Gelukkig wisselde ik de mesjes wel wat vaker.

Vraag me wel af waarom die dingen zo ontzettend duur zijn. Als ik een beetje zit te rekenen zijn die dingen echt 3 euro per stuk. Het goedkoopste vindje ze voor 2,50 per stuk. En dat is dus voor 1 scheermesje voor de Gilette Fusion. Terwijl je voor dat geld ook een pak hebt ook van Gilette met 5 wegwerp scheermesjes die je dan misschien wat minder vaak kan gebruiken. Is dat verschil het echt waard? Ik zou eigenlijk eens de proef op de som moeten nemen.
 
Ik heb eigenlijk nooit goedkope scheermesjes gehad. Ben gelijk begonnen met Gilette Fusion en altijd die gekocht. Heb trouwens ook een nieuw handvat nodig want die is volgens mij echt al 10 jaar oud. Gelukkig wisselde ik de mesjes wel wat vaker.

Vraag me wel af waarom die dingen zo ontzettend duur zijn. Als ik een beetje zit te rekenen zijn die dingen echt 3 euro per stuk. Het goedkoopste vindje ze voor 2,50 per stuk. En dat is dus voor 1 scheermesje voor de Gilette Fusion. Terwijl je voor dat geld ook een pak hebt ook van Gilette met 5 wegwerp scheermesjes die je dan misschien wat minder vaak kan gebruiken. Is dat verschil het echt waard? Ik zou eigenlijk eens de proef op de som moeten nemen.

Ik weet niet hoe dat nu zit, maar op scheermesjes zat de meeste winstmarge van alle producten. Zoals bij de meeste dingen betaal je voor de marketing.

Ik gebruik Astra Platinum mesjes in een Safety Razor. Koop 100 mesjes voor < 10 euro.
 
Hoezo .de?

Ik denk dat ik weer voor de Gillette Fusion ga alleen snap niet echt wat nou t verschil is tussen de normale en de proglide. Proglide is volgens mij wel duurder he?
 
Hoezo .de?

Ik denk dat ik weer voor de Gillette Fusion ga alleen snap niet echt wat nou t verschil is tussen de normale en de proglide. Proglide is volgens mij wel duurder he?

In Duitsland zijn de scheermesjes nou eenmaal goedkoper. Gewoon even de grens over rijden als je er dichtbij woont en je spaart al ettelijke euro's uit op een pak.
 
In Duitsland zijn de scheermesjes nou eenmaal goedkoper. Gewoon even de grens over rijden als je er dichtbij woont en je spaart al ettelijke euro's uit op een pak.
Aah ik snap t. Helaas woon ik aan de kust.
 
Back
Naar boven