AndroidHealthClinic

Waar kan je het beste scheermesjes scoren?

Bezoekers in dit topic

Ja ik heb meestal Gilette Fushion maar ik wil dus weten waar je deze voor de scherpse prijs kan halen.

ohhhh.. google?

Ik kijk altijd waar ze in de aanbieding zijn.... kruidvat heeft ze vrijwel tweewekelijks in de aanbieding voor 40%-50% korting.. Anders drogistplein.nl deonlinedrogist.nl drogisterij.net
 
ohhhh.. google?

Ik kijk altijd waar ze in de aanbieding zijn.... kruidvat heeft ze vrijwel tweewekelijks in de aanbieding voor 40%-50% korting.. Anders drogistplein.nl deonlinedrogist.nl drogisterij.net
Ja ik zoek veel op google maar je vindt een hoop verschillende resultaten daarom vraag ik t hier aan de ervaringsdeskundigen
 
Ja ik zoek veel op google maar je vindt een hoop verschillende resultaten daarom vraag ik t hier aan de ervaringsdeskundigen

Okay... En uit die vele verschillende resultaten kun je zelf niet de goedkoopste kiezen ofzo? :dunno:
 
Okay... En uit die vele verschillende resultaten kun je zelf niet de goedkoopste kiezen ofzo? :dunno:
Ongetwijfeld, maar soms hoor je opeens iets van iemand die er zelf ervaring mee heeft wat je zelf niet op google tegenkomt. Zoals bijvoorbeeld die verzorgmarket, die stond niet tussen de zoekresultaten en daar heb je een hoop mooi spul voor een nog mooiere prijs.

Toch handig zo'n forum hè?
 
Ik ga denk ik toch voor die verzorgmarket, slaat echt nergens op hoe goedkoop het daar is vergeleken met sommige andere plekken. Dat is die 6 euro verzendkosten wel waard en ben je soms alsnog goedkoper uit dan

gelijk ff kijken of ik nog andere dingen nodig heb.
verzorgmarket.nl
Nogmaals bedankt!
 
De Hema verkoopt ook mesjes. Niets mis mee en tenminste nog betaalbaar.
 
Cien Men Shark 5 van de lidl. Mesje met houder voor minder dan 5 euro en navulverpakking met 6 mesjes ook zo rond die prijs?
Ooit ergens op een blog gelezen dat deze een goed alternatief zijn voor gilette fusion nadat ik gefrustreerd werd van de slechte venus/wilkinson scheermesjes voor vrouwen.

Inmiddels vrijwel alles laten laseren dus hoef nog amper om te kijken naar scheermesjes.:cheer: Misschien dat ze daarom ook wel superlang mee gaan?
 
Cien Men Shark 5 van de lidl. Mesje met houder voor minder dan 5 euro en navulverpakking met 6 mesjes ook zo rond die prijs?
Ooit ergens op een blog gelezen dat deze een goed alternatief zijn voor gilette fusion nadat ik gefrustreerd werd van de slechte venus/wilkinson scheermesjes voor vrouwen.

Inmiddels vrijwel alles laten laseren dus hoef nog amper om te kijken naar scheermesjes.:cheer: Misschien dat ze daarom ook wel superlang mee gaan?

Hoeveel tijd/geld ben je kwijt geweest aan het laseren?
 
Gillette, altijd in de aanbieding. Via bijv. iBood of gewoon Kruidvat/Etos, meestal zo'n voordeelpak, doe ik superlang mee dankzij mijn babyface.
 
Hoeveel tijd/geld ben je kwijt geweest aan het laseren?

Ben ruim 1.5 jaar bezig geweest maar dat komt omdat er ook 8 weken tussen de behandeling inzit. Daarna wordt dit langzaam langer (groeien steeds minder haren terug en ze kunnen alleen in de actieve fase gelaserd worden) en kwam de laatste x pas weer na 15 weken. Nu doe ik elke 6 maand een onderhoudsbehandeling. Ik heb tot dusver ruim 2500 hieraan uitgegeven maar heb redelijk wat zones laten laseren maar ben heel blij met het resultaat. Je bent nooit 100% haarvrij maar de paar haren die nu terug komen zijn heel dun en makkelijk te scheren zonder bultjes, irritatie of ingegroeide haren. Ooit door een vriendin aangeraden om het te doen en zij is ook al jaren haarvrij.

Let wel, onder invloed van hormonen(pil, zwangerschap, anabolen etc) kunnen er altijd weer nieuwe haren ontstaan.

Ik zie bij de zaak waar ik me laat laseren ook wel eens mannen. Die komen meestal voor rug of borsthaar.

Het vergt wat tijd, geld en geduld maar het is het dubbel en dwars waard.
 
Back
Naar boven