Fitness Seller

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

Bezoekers in dit topic

Gewoon meedoen! :cool:
 
ok i'm in. Wel ff zien of ik aan alle voorwaarden voldoe.
 
ja was inderdaad paar maanden geleden dat ik hier nog was geweest.
 
Voila ik ben ingeschreven mensen nu nog even mijn post maken. Of moet ik wachten tot de mods mij toegevoegd hebben in het lijstje?
 
Voila ik ben ingeschreven mensen nu nog even mijn post maken. Of moet ik wachten tot de mods mij toegevoegd hebben in het lijstje?
Je staat al in het lijstje, dus loggen maar
 
Kunnen nog wel wat inschrijvingen bij, komop mensen!

Heuj 30.000e post btw :birthday:
Deze post moest eigenlijk bij de vrouwen staan zeker? :thinking:

Gefeliciteerd ook. Nu mag je weer donuts eten :piggy:
 
Met de contest van 2015 woog ik 82 kg, nu 105... something went wrong...

Volgend jaar... omdat ik een jaar ga nodig hebben om terug naar die 80 kg te raken :D
 
Met de contest van 2015 woog ik 82 kg, nu 105... something went wrong...

Volgend jaar... omdat ik een jaar ga nodig hebben om terug naar die 80 kg te raken :D

85 zal wel volstaan ;-)
 
Met de contest van 2015 woog ik 82 kg, nu 105... something went wrong...

Volgend jaar... omdat ik een jaar ga nodig hebben om terug naar die 80 kg te raken :D

Juist de weg van de 105 naar de 80 toe kun je in de contest mooi laten zien, die vooruitgang gaat je punten opleveren!
 
Juist de weg van de 105 naar de 80 toe kun je in de contest mooi laten zien, die vooruitgang gaat je punten opleveren!

25kg in 9 weken? Deftige uitdaging wel :D
 
1 kg per week zie ik als re"eel, maar dat is mijn eigen ervaring dus geldt wellicht niet voor iedereen. Mijn onderhoud ligt op 3600-3800 als ik train, dus 1000 kcal deficit is goed te doen dan.
 
Nog 5 dagen om in te schrijven en je log te starten!!

'Volgend jaar meedoen' is BS mensen, komop!!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven