MuscleMeat

Forum Challenge N°18 Dead hang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zat nog wel meer in?
 
Na vandaag heb ik er alle vertrouwen in dat de 2+ min. binnen handbereik ligt. Kan nog een leuke battle worden.
Als jij nou nog even lekker 7kg gaat bulken vriend! :p
Het is wel niet zo eerlijk voor de rest dat jij een vest gebruikt en de anderen een dip belt... :o
 
Het is wel niet zo eerlijk voor de rest dat jij een vest gebruikt en de anderen een dip belt... :o

alles afkeuren!!!!
zou het echt verschil maken? ik heb geen vest om het te proberen maar kan me heel eerlijk niet voorstellen dat dat het makkelijker zou maken. het gewicht is in beide gevallen statisch dus center of mass maakt geen flipper uit.

zie wel dat iedereen een wijdere grip heeft dan ik, wonder if that matters.
 
Het is wel niet zo eerlijk voor de rest dat jij een vest gebruikt en de anderen een dip belt... :o
Lol wat is daar niet eerlijk aan? Het gaat er toch om dat gewicht wordt toegevoegd? Hoezo zou dit voor mijn handen dan minder lastig zijn?
Ik heb trouwens geen dipping belt meer. En over moeilijker/eenvoudiger maken, volledig verticaal hangen zou ik ook liever willen maar die optie heb ik niet.
 
Lol wat is daar niet eerlijk aan? Het gaat er toch om dat gewicht wordt toegevoegd? Hoezo zou dit voor mijn handen dan minder lastig zijn?
Ik heb trouwens geen dipping belt meer. En over moeilijker/eenvoudiger maken, volledig verticaal hangen zou ik ook liever willen maar die optie heb ik niet.
Ik kreeg berichtjes dat het makkelijker is met vest maar de benen is dan inderdaad weer moeilijker bij jou :)
 
nog maar een 2e poging gedaan.. denk ongeveer 1min35sec... grrrrr ik zal moeten passen denk ik voor deze challenge.
misschien binnen een week nog eens proberen.

 
Goede poging maar ik ga hars niet toelaten bij een challenge waar een goede grip de norm is. Stoepkrijt werkt ook gewoon hetzelfde als magnesium, moet je het alleen even pletten met een hamer...
 
Hmmmmmm, ok geen probleem :D geeft me toch geen voordeel opgebracht.
 
Goede poging maar ik ga hars niet toelaten bij een challenge waar een goede grip de norm is. Stoepkrijt werkt ook gewoon hetzelfde als magnesium, moet je het alleen even pletten met een hamer...
Zijn handschoenen eigenlijk allowed? Grip is niet het probleem bij mij maar de fucking pijn aan men handen :p
 
Zijn handschoenen eigenlijk allowed? Grip is niet het probleem bij mij maar de fucking pijn aan men handen :p


b72bgm9.jpg
 
Haha xD so damn true :( you made your point. Ik schaamde me eindelijk al een beetje om het te vragen :( maar net een deadlift pr gezet die me toch weer iets mannelijker doet voelen dus mixed feelings nu :S
 
Mijn tweede poging dit keer wel opgenomen. Toen ik eenmaal hing wist ik dat dit hem niet nou zou worden, had geen klok in de buurt dus ook geen richtpunt :mad: Had ook supinated grip gebruikt, bijna iedereen gebruikt pronated grip die zal ik volgende keer proberen. Let op: een kleine surprise op het einde :D

 
Als mensen nog suggesties hebben voor volgende challenges mogen deze in PM, samen met nudes, naar Sanca Saxon
 
Back
Naar boven