AndroidHealthClinic

Gestopt rocks keiharde cut

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
And that makes two of us :o!
kijkend naar het hele plaatje zal een squat vast winnen van een leg press, maar puur voor hypertrofie van de benen.. mwah. Voorkeur gaat wat mij betreft naar een combi omdat je op bijvoorbeeld een leg press vergeleken met een squat wel meer volume met minder algemene belasting kunt draaien.
Squats kunnen uiteraard bijdragen aan groei, maar zijn zeker niet noodzakelijk voor een goed stel poten :)
precies :)
 
Daar kan ik mij in vinden. Hoe denk jij trouwens over lunge oefeningen en split squats etc. voor hypertrofie?
 
Daar kan ik mij in vinden. Hoe denk jij trouwens over lunge oefeningen en split squats etc. voor hypertrofie?
niet essentieel (maar dat is in feite niks) maar zeker een goede toevoeging voor een complete belasting, helemaal omdat de oefeningen die je noemt onder een andere beweging vallen (uitstapbeweging) dan bijvoorbeeld een squat
 
training vandaag: lekker

#strict press
92.5 x 3
95 x 4
100 x 3
#lat pulldown
48.5 x 8 x 4
#football bar bench
85 x 12
85 x 11
85 x 10 x 2
#cable row wide grip
48 x 12 x 4
#seated db press
25 x 18
25 x 16
25 x 14 langzaam en gecontroleerd allemaal
cable curl supersetted with reverse curl 4x12


en om Skatermarvin nog even een hartaanval te bezorgen
59b71a6b94e2d5dbb740a2071dee0586.png
 
Eet je dat gewoon zonder iets van smaak erin? Moet er niet aan denken van die zure meuk :o
 
Jaloers-makende presses :thumb:
 
Veel succes man, flink buff en sterk!!
 
2,5kg :eek:
 
Eet je dat gewoon zonder iets van smaak erin? Moet er niet aan denken van die zure meuk :o
Ik eet het al heeel lang niet meer, maar douw het zo weg hoor
 
Die strict presses :bow2:.
En ik blij zijn dat ik vandaag een PR heb op de OHP met 72,5 kg, en dan niet eens zo strict.
 
Ik probeer het ook zoveel mogelijk te mijden door de dikke huid die je erdoor krijgt.
grapje, krijg redelijk snel last van acne bij veel zuivel
Feitelijk is je huid dan plaatselijk ook dikker toch?:trollface:
 
Dit een keer halen bij de jumbo, srs lekkerste shit ooit door je kwark
Rio Zoetstof Vloeibaar 300ml - Zoetjes, zoetstof
zoiets heb ik ook eens van mijn vriendin gehad, die vind het heerlijk. Ik vond het om te kotsen :roflol:
Jaloers-makende presses :thumb:
:cool:
Veel succes man, flink buff en sterk!!
thanks man!
Jaja..je probeert me gewoon te vermoorden om zo mijn vierde plek te bemachtigen!
je hebt me door
Die strict presses :bow2:.
En ik blij zijn dat ik vandaag een PR heb op de OHP met 72,5 kg, en dan niet eens zo strict.
haha :p
 
update week 2:

update week 2: 29-05-2018
ochtendgewicht 126.9 -1kg
armen L/R 44 / 45 -0 cm
borst 127 cm -0 cm
taille 103.5 -1,5 cm
benen L/R 72 / 72 -0 cm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven