XXL Nutrition
g-men
Waardering
6.106

Profielberichten Recente activiteit Berichten Media Forums Over mij

  • Beste G-men,

    Ik wil met een vriend graag Atlas Stones maken. Nu was ik via Google op dit forum gekomen en zag je naam staan. Kan jij me vertellen hoe ik de Stones kan maken? Heb wel al mallen gezien. Heb je deze ook gebruikt of heb je een andere manier?

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    g-men
    g-men
    Hoi ja wij gebruiken mallen. De laatste Stones hebben we gemaakt met mallen besteld van strengthshop. Binnenkant insmeren met wd40 dan volgieten en trillen zodat de lucht eruit komt. Mal op een autoband plaatsen. Als je inserts wilt gebruiken dan moet je opletten of ze in het midden hangen. Zakt je band in dood het gewicht moet je de insert wat verder laten zakken
    A
    hey, ik ben pas begonnen met sporten en wil ver verbranden aan mijn buik. vind buikspier oefeningen zeer lastig. wat kan ik het beste doen???
    13j
    13j
    Door buikspieroefeningen ga je geen buikvet verbranden plaatselijk vetverbranden bestaat niet!!
    F
    Friekie
    Ik heb gehoord dat compound oefeningen heel goed werken. Zoiets als deadliften e.d..
    g-men
    g-men
    Ik weet niet of ik dit serieus moet nemen maar zo ja dan: plaatselijk vetverbranden is volgens de huidige stand van de wetenschap geen optie. Je metabolisme opschroeven is het beste. Spiermassa vergroten is hiervoor de beste methode. Compoundoefeningen zoals squat, dl, press, Rows zijn hiervoor inderdaad het beste geschikt
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Back
Naar boven