Fitness Seller
azvenum
Waardering
62

Profielberichten Recente activiteit Berichten Media Forums Over mij

  • vandaag terug na lange tijd serieus benen kunnen trainen, wat heb ik dat gemist! totaal geen last van m'n knie gehad
    weet echt niet wat ik met m'n chest moet aanvangen... wilt maar niet groeien... lijk op een non-lifter met m'n babychest
    Roy020
    Roy020
    Misschien een tip werkt in ieder geval wel voor mij.. als ik chest pak train ik zoals Thielen zegt veelmet cables, maar dan met lichtere gewichten om echt die chest te pompen anders nemen mijn schouders het heel erg over, deze tip kreeg ik van een BB in mijn gym
    • Like
    Waarderingen: azvenum
    Gebru1ker
    Gebru1ker
    pronated cable flyes zijn GOAT, en eten werkt ook. :)
    Thielen
    Thielen
    Cablewerk zit bij mij altijd op het eind van de training Roy en dan ga ik van hoge kg/low reps naar laag/high reps (tot 20 reps +-) raak je goed de fast en slow twitch vezels
    • Like
    Waarderingen: Roy020
    volgende week maandag operatie aan de knie (meniscus), hopelijk geen al te lange revalidatie en kan ik eindelijk terug serieus benen trainen
    3 januari MRI scan voor de knie nemen, fingers crossed dat het niet al te erg is, mis het squatten wel
    Florianknetter
    Florianknetter
    ik squat al 1.5jaar niet meer. hopelijk is er niets aan de hand, heb je veel last aan jou knie?
    azvenum
    azvenum
    @Florianknetter ook last van je knie? bij mij gaat stappen,springen,... allemaal maar in squat beweging maken of knie buigen gaat moeilijk, de pijn was een tijdje weg dus dacht terug squats, legpress, etc.. doen, was dus geen goed idee haha. hou het nu enkel bij hamstrings en kuiten, quads voorlopig niet totdat ik meer weet na de scan
    Florianknetter
    Florianknetter
    Nee, ik heb last van mijn trapezius en ribben al een hele tijd, daardoor kan ik geen gewicht verdragen op mijn nek, ik doe enkel nog oefeningen op machines voor mijn benen, jammer wel want squats was een van mijn lievelingsoefening :(
    laatste twee dagen met tegenzin opgestaan/trainen, ben blij dat dit de laatste week is op 1600kcals. weight update: 71.3kg
    morgen laatste dag op 1700 (voel me fitter deze week dan de maanden van 2000+kcals tbh) daarna nog met 100kcals zakken voor 2 weken
    azvenum
    azvenum
    benieuwd of ik de 70kg milestone bereik
    vanaf morgen 1700 kcals voor een week, word hard
    sjorsdoren94
    sjorsdoren94
    RIP Gains
    azvenum
    azvenum
    @sjorsdoren94 voor een weekje, eiwitten zijn nog steeds hoog dus kan gewoon, laatste week van mijn cut 1600kcals daarna clean bulkje van 3200-3400kcals
    A
    Ano_54321
    Als je van cut naar bulk zou gaan, bouw dan wel rustig je kcal op eh. Niet meteen naar +3000kcal gaan maar dat weet je allicht wel. Succes!
    voltaren en paar ibuprofen pillen en tgaat al stukken beter, kan al aardig terug stappen maar nog niet bukken
    onderrug naar de klote, lag 2uur gewoon op de grond van de pijn in de gym
    Sanca Saxon
    Sanca Saxon
    @Walnut , je moet er natuurlijk eentje vinden met een beetje kennis van krachtsport liefst ...
    azvenum
    azvenum
    @rabotgangster een vriend heeft me bijgestaan tot ik weer op men benen kon lopen, van de gym moet je niet al teveel verwachten... basic prijs basic service :p
    rabotgangster
    rabotgangster
    en uwe vriend wou u niet naar spoed of zo brengen, zo maar niet op uw benen kunnen staan en niet kunnen beweginen vind ik toch wel erg
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Back
Naar boven