XXL Nutrition
AnonyMass
Waardering
685

Profielberichten Recente activiteit Berichten Forums Over mij

  • Last van acne? Maak een afspraak met een dermatoloog, gelieve wel 6 maanden op voorhand te bellen. WTF.
    • Like
    Waarderingen: Testosteronbom en Galen
    AnonyMass
    AnonyMass
    Roa was ten einde tesamen met mijn kuur, in de nakuur volle bak gekregen, weer hetzelfde als in mijn eerste kuur. Echt balen.
    T
    Testosteronbom
    Idd kut, heeft die roa die je UG had gekocht dan iets uitgehaald of weinig resultaat?
    AnonyMass
    AnonyMass
    Op het moment zelf wel, maar toen ik stopte na een paar dagen weer vol. Korte halfwaardetijd neem ik aan.
    Als de tren nu iets hoger stond had ik al moorden begaan.
    Nootmuskaatje
    Nootmuskaatje
    Misschien iets om te proberen? Voor zover ik kan vinden zijn de mentale effecten het tegenovergestelde aan dat van androgenen.
    T
    Testosteronbom
    Paar dagen geduld en de tren zal stilaan uit je lichaam zijn :)
    AnonyMass
    AnonyMass
    Denk het niet man, nog niet lang geleden nieuwe injectie gehad dus nu is de piek pas :p
    Update dag 61 van kuur: Testosteron Enanthaat 500mg/week. Bloedresultaten binnen!!!
    KAN BETER JE ANABOLE UIT BUITENLANT HALE HEP NU SCHERING PRIMO VAN WES EN DYLAN 3 WEKEN DIKKE GAINS MAKEE!!1!!!!!1
    Tipperoe
    Tipperoe
    hEP JE SCHEMA??!? LEKKE MAN ZOU WEL EXTRA SHAKIE PAKKE DAN ERG BELAGNRIJK!!!11JOEY DEED ALTIJD ZO EEN ZIEKE MASsA SJEEK, FLIKKEDE ZO DIKKE KWALITEITSEIWITTE NAAR BINNE JONGE!! 1 KOMAN MAATJE BLIJVR POMPE HE!!!!
    KapiteinKoolvis
    KapiteinKoolvis
    NIKS SGEMA MAAT JE MOET GWN DIE EIWITTE NAAR BINNEN FLIKKERE!!! GWN IEDERE DAG TRAINE KEIHARD GAAN VOL GAS DIKKE POMP IN DE SPIERE ZO BOUW JE DIE KWALITEIDMASSA OP!! ME MAATJE HARVEY GAAT MROGEN NAAR TURKEIE HIJ KAN WEL WA SPULLE MEENEME VOR JE
    AnonyMass
    AnonyMass
    OH IS GOET DIE SPULE IK GA ONDERTUSSE DIKKE SHAKIE REGELE VOOR MEER KWALITIJTMASSSAA LEKKER POMPE JONGEEES
    Update dag 39 van kuur: Testosteron Enanthaat 500mg/week , 1000IU HCG/week met een lekkere underdosed vial.
    Week 5 van Kuur afgewerkt en start van week 5.Testosteron Enanthaat 500mg/week , 1000IU HCG/week. Keeemoon.
    T
    twistro
    Hoe gaat het met de bijwerkingen? geen last van?
    AnonyMass
    AnonyMass
    Wat vette huid en hier en daar een puistje, voor de rest niet veel speciaals.
    Libidotoename vind ik persoonlijk het ergst.
    Update dag 30 van kuur: Testosteron Enanthaat 500mg/week , 1000IU HCG/week. Keeeemon!!!
    Week 4 van Kuur afgewerkt en start van week 5.Testosteron Enanthaat 500mg/week , 1000IU HCG/week.
    Update dag 25 van kuur: Testosteron Enanthaat 500mg/week , 1000IU HCG/week. Inclusief artistieke beelden en dickpics.
    Week 3 van Kuur afgewerkt en start van week 4. WHOS READY FOR SOME GAINS? Testosteron Enanthaat 500mg/week , 1000IU HCG/week.
    Stunna
    Stunna
    Ben je aan t cruisen bro?
    AnonyMass
    AnonyMass
    Niet echt, maar in dat zoentje van jou heb ik wel zin :$
    • Like
    Waarderingen: Stunna
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Back
Naar boven