AndroidHealthClinic

Bodybuilding.nl Forum

chrisk
chrisk
yo man hoe is t he ik ga wel door met mn training want ik heb haast/moet zometeen naar x spreek je gauw weer DOEI
ThaWasteland
ThaWasteland
Niet met ze praten
Mister B
Mister B
Haha of ze bitchfacen zoals chicks doen die meteen denken dat ik ze aant uitchecken ben als ik toevallig hun kant op kijk.
IRONic Pumper
IRONic Pumper
Hangt er vanaf is het een man of een vrouw?
Mister B
Mister B
Ik denk dat ik misschien wat meer tijd heb voor een vrouw ja :)
IRONic Pumper
IRONic Pumper
Komt wel wat discriminerend over, een no go trouwens in dit gender neutral tijdperk.

Sanca Saxon misschien dat een weekban meneertje hier goed doet?
TT&A
TT&A
'Ik heb geen tijd voor een praatje. Groet'
  • Love
Waarderingen: Mentat
Mister B
Mister B
IRONic Pumper , ik reageer op jou en je grapppige reactie hoor. Of is dit ironie omdat je drunker bent? Dat begrijpen mensen niet met korte textjes. Ik ben een heteroseksueel die omringt wordt door feministen, potten, gays en de lhgbtq+ vlag hijst op pride day. En dan ga ik met mn gender neutrale buddies naar de gaybar. Ik wil inclusiviteit promoten.
Mister B
Mister B
Ik vraag me af hoeveel mensen er het zelfde in staan op deze site en wat jouw ervaring met genderstudies is? Dus als je een discussie wil starten, of mij iets wil leren, ben ik benieuwd of je iets anders dan je Bacchus delirium op kan dringen aan mijn persoon. Ok doei.
chrisk
chrisk
Als witte man voel ik mij gediscrimineerd dat je meer tijd hebt voor vrouwen dan voor je training matties.
Mister B
Mister B
I like where this is going, haha. En ben ook wel benieuwd naar IRONic Pumper s reactie.
IRONic Pumper
IRONic Pumper
Is het mogelijk om vraag per vraag te stellen?
Zoniet op welke vraag wens je het eerst een antwoord?
Mister B
Mister B
Ik moet ff niet verder reageren volgens mij. Ik ben een beetje warrig vanwege een behandeling aan mn ruggengraat die ik vanmorgen heb gehad. En ik merk dat ik random shit zit uit te kramen.
IRONic Pumper
IRONic Pumper
Geeft niet, het is een vaak voorkomend symptoom bij mensen zonder ruggengraat.
ThaWasteland zal dit wel bevestigen.
Mister B
Mister B
Hahaha, ja ik krijg dan onder andere Cortico Steroïden. Ik ga daarvan helemaal in overdrive. Ik heb net in een uurtje alles gedaan wat ik deze week heb laten liggen, omdat ik moe was. Dat houdt een paar dagen aan. Hebben jammer genoeg geen anabole werking :(... Helemaal katabool is het ook niet, maar niet echt goed voor je gains volgens mij.
ThaWasteland
ThaWasteland
Je moeder
Mister B
Mister B
Is mijn held. Die vrouw is echt geweldig. Een inspiratie voor velen :).
Arminius
Arminius
Je lul tonen.
Mister B
Mister B
Ik heb je advies opgevolgd Arminius en op de een of andere manier werd dat niet gewaardeerd? Ik moest een andere gym gaan zoeken? Snap r niks van..
frontdubblebiceps
frontdubblebiceps
Uw Beats luider zetten ;D :dunno:
Back
Naar boven