XXL Nutrition
Mister B
Waardering
2.367

Profielberichten Recente activiteit Berichten Media Forums Over mij

  • Mn nieuwe profielfoto is Francis Ngannou. Als je een keertje motivatie nodig hebt, zoek hem ff op. Ik ben op mijn vrijdagavond in mijn eentje thuis aan het stretchen. Echt geen zin in, okay Ngannou had het zwaarder. *gaat verder met stretchen.
    #Als je al je pre workout hebt genomen, maar er gebeuren opeens allemaal dingen waardoor je opeens helemaal tintelt en nog lang niet in de gym bent.
    Nouja, wou ik net een paarse met gouden stipjes bestellen... krijgen we dit weer. Alleen maar slecht nieuws deze week.
    Bullshark
    Bullshark
    Ik was op tijd. Leverdatum april 2023
    Ik heb vandaag precies genoeg griep dat ik thuis moet blijven om te chillen. Is er nog een film die ik moet zien?
    A
    Ano_281122
    A Monster Calls. Laatst op tv gezien, ik vond hem wel wat hebben :)
    Bullshark
    Bullshark
    Ik had vandaag precies genoeg grip om thuis te kunnen chinnen :p
    Hoe zeg je iemand in de sportschool dat je geen tijd hebt voor een praatje?
    Hoeveel % lichaamsvet is het standbeeld van David?
    Haha ja 0%, want het is een marmeren beeld. Maar als het een echt mens zou zijn?
    Mister B
    Mister B
    Dat laat ik in het midden. Maar wat denkje?
    neet61
    neet61
    12%
    Mister B
    Mister B
    Thanks! Dat klinkt aannemelijk en haalbaar. Ik zocht een doel voor mijn cut. Linkje als je zin hebt :).
    Jahoor, ik ga rennen op leg day. Ff kijken of ik het hele rondje haal of op de helft door een traumahelikopter mag worden afgevoerd. Jeej!
    Is het eigenlijk ook effectief als je al je oefeningen in een parcours zet en steeds na 1 set wisselt tot dat je deaud bent in plaats van gewone of supersets? Hmmmm....
    Mister B
    Mister B
    en dat geheel drie keer herhalen met rust wanneer nodig. Ik vraag het me af, omdat ik niet weet of dat minder effectief is voor de uiteindelijke spiergroei. En het me wat leuker lijkt om een parkourtje te maken dan een soort stoïcijns mijn oefeningen met getimede pauzes af te gaan.
    Sanca Saxon
    Sanca Saxon
    Ik zou dit dan ter afwisseling doen.
    Mister B
    Mister B
    Thanks. Dus af en toe alles in een parkoers zetten en zo spieren even een nieuwe impuls te geven?
    Ik gebruik de kennis van bodybuilding voor mijn eetpatroon. Het helpt onwijs goed bij mijn revalidatie. Ik zit zo vaak op dit forum voor ervaringen van anderen dat ik een account heb aangemaakt. Ik train meer om sterker te worden dan voor massa. Afgelopen februari kon ik niet eens normaal koken of afwassen door mijn rugprobleem. Nu kan ik loaded squats, 55 kg bankdrukken etc.. En ik wordt in rap tempo sterker.
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Back
Naar boven