Fitness Seller

0,8 - 1 gram vet per kg?

Bezoekers in dit topic

Jaryzz

Cool Novice
Lid geworden
26 mei 2014
Berichten
80
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
25%
ik ben nogal in de war... Volgens BFFM en sommige mensen van dbb is het aantal grammen vet 20% van de gehele kcal,

volgens anderen mensen is het aantal vetten 0,8 tot 1 gram vet per kg, dan kom je uit op ongeveer 30-40% van de gehele kcal. Welke is dan de beste optie?

Ik ben ben aan het cutten, misschien is het dan anders dan wanneer je aan het bulken bent?
 
Ik zou iig uitgaan van ong 1kg vet per kg lichaamsgewicht, dit omdat vetten voor je hormoonhuishouding zorgen.
liever schrap ik een aantal koolhydraten dan vetten.
Volgens jou stats zou ik dus rond de 85gr vet per dag consumeren, iets erboven iets eronder maakt niet heel veel uit in mijn ogen.
vooral in de cut is het belangrijk om genoeg essentile vetten binnen te krijgen, denk aan vis/noten/lijnzaad e.d.
 
Ik zou iig uitgaan van ong 1kg vet per kg lichaamsgewicht
:eek:

OT: Ik haal tijdens de cut meer kcal uit me vet en in de bulk meer uit koolhydraten.
 
Vetten 30procent aanhouden ;) Dat is tenminste wat ik doe.
 
Ik zou iig uitgaan van ong 1kg vet per kg lichaamsgewicht, dit omdat vetten voor je hormoonhuishouding zorgen.
liever schrap ik een aantal koolhydraten dan vetten.
Volgens jou stats zou ik dus rond de 85gr vet per dag consumeren, iets erboven iets eronder maakt niet heel veel uit in mijn ogen.
vooral in de cut is het belangrijk om genoeg essentile vetten binnen te krijgen, denk aan vis/noten/lijnzaad e.d.

:eek:

OT: Ik haal tijdens de cut meer kcal uit me vet en in de bulk meer uit koolhydraten.

Dit zijn normale praktijken in obesitas land Amerika
 
OT: Ik haal tijdens de cut meer kcal uit me vet en in de bulk meer uit koolhydraten.

Dit.. En hoeveel de exacte verhoudingen zijn moet je voor jezelf bepalen. Probeer het een en ander eens een paar weken uit en kijk wat voor jou de beste verhoudingen zijn icm je doelen.
 
dat hele percentage gedoe is toch totaal niet belangrijk zou ik zeggen.. dat staat zeker nog in de stickies ofzo?

kijk naar je hoeveel e/k/v je nodig hebt.. ik kijk nooit naar het percentage
 
ik ben nogal in de war... Volgens BFFM en sommige mensen van dbb is het aantal grammen vet 20% van de gehele kcal,

volgens anderen mensen is het aantal vetten 0,8 tot 1 gram vet per kg, dan kom je uit op ongeveer 30-40% van de gehele kcal. Welke is dan de beste optie?

Ik ben ben aan het cutten, misschien is het dan anders dan wanneer je aan het bulken bent?

Er zijn meerdere wegen om tot in Rome te geraken he :)

Of je leest Burn The Fat Feed The Muscle en je gaat op % af.
Of je gebruikt IIFYM en daar ga je op gram eiwit en vetten af per kg lichaamsgewicht
Of ... something else
 
Back
Naar boven