MuscleMeat

0,8 x40 mm naalden

Bezoekers in dit topic

goldenn

Cool Novice
Lid geworden
29 nov 2012
Berichten
87
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
Hallo mensen

momenteel heb ik alleen groene 0,8 x 40mm naalden liggen. deze zet ik alleen in de glute. Nu wil ik rouleren van injectiespot. Zou ik deze naalden ook op andere spots kunnen gebruiken of is deze maat echt alleen geschikt voor in de bil en moet ik andere naalden aanschaffen?
 
Je zou ze voor quads kunnen gebruiken, maar zou ze er niet volledig in doen (stukje uit laten steken). Denk dat het wel kan maar dat is best een eind in je been :D
 
overal kan, maar niet aan te raden om de volledige 40mm te gebruiken en een 0,8mm dikke naald vindt ook niet iedereen fijn in bijv. zijn delt tricep bicep lats
 
Rijd naar de apotheek en haal andere..?
 
25mm wel wat kort voor een quad, vooral wanneer de persoon in een wat hoger vp heeft.

25mm is perfect voor quad. Voor glute wat kort misschien.
 
ik heb deze laatst ook voor me quads gebruikt.
je zou hem er 2/3e in kunnen steken, maar helemaal.kan ook vaak.
gebruik deze absoluut niet voor je schouders dan heb je een probleem.
had ik laatst nog
 
Schouder kan je 0,8 x 40 ook doen. Heb hem gisteren hem helemaal in geduwd past makkelijk. Quads gaat ook makkelijk. Delts, triceps, enz zou ik wel een kleinere pakken :)
 
Je duwt een 0.8x40 in schouders, maar in delts moet een kleinere? Leg eens uit? Ben reuze benieuwd..
 
0.7*30mm doe ik voor quads
 
Schouder kan je 0,8 x 40 ook doen. Heb hem gisteren hem helemaal in geduwd past makkelijk. Quads gaat ook makkelijk. Delts, triceps, enz zou ik wel een kleinere pakken :)

Ik heb echt beestachtige schouders, maar een groene naald duw ik er toch niet in.
 
Ik heb echt beestachtige schouders, maar een groene naald duw ik er toch niet in.

Zal de volgende keer een foto maken als het lukt haha. Kan je zien in m'n log. Volgende week woensdag foto :)

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Je duwt een 0.8x40 in schouders, maar in delts moet een kleinere? Leg eens uit? Ben reuze benieuwd..

Excuses! Ik las traps ipv delts. De hgh tast mijn moeheid aan haha :)
 
Back
Naar boven