Fitness Seller

0 Calorie Drankjes

  • Topic starter Kastel
  • Startdatum
  • Reacties 36
  • Weergaven 2K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

Je mag prima een redbulltje of colatje van 110 kcal, alleen één per dag kan genoeg zyn. Alleen maar zero is niet goed voor je en al helemaal niet voor je fysiek.

Dit is gebaseerd op?
 
Dit is gebaseerd op?

Doordat je fysiek beter oogst met wat degelijke calorieën, ik zie vaak van die kippen die alleen maar zero's drinken, hiermee ga je dus geen ''huge'' fysiek bereiken.
Gelukkig bevestigen diverse valide artikels mijn mening, echter hebben ook wetenschappers dit erkend. Overigens vind ik dit ook een perfecte aansluiting op je fysiek om het wel met
calorieën te doen aangezien zero's leiden tot vrij weinig positiefs en gezonde uitstraling.
 
Ik zie vaak van die kippen die alleen maar zero's drinken, hiermee ga je dus geen ''huge'' fysiek bereiken.

"Ik zie vet vaak dikke mensen water drinken, hier wordt je dus dik van"

Onjuiste oorzaak - gevolgrelatie, dit slaat natuurlijk nergens op.

Maar als ik het goed begrijp, als je voeding on-point is, met de juiste calorieën per dag en goede macro's; hier drink je zero drankjes bij (+0-10 calorieën) dat dit negatieve invloed heeft op je fysiek?
 
"Ik zie vet vaak dikke mensen water drinken, hier wordt je dus dik van"

Onjuiste oorzaak - gevolgrelatie, dit slaat natuurlijk nergens op.

Maar als ik het goed begrijp, als je voeding on-point is, met de juiste calorieën per dag en goede macro's; hier drink je zero drankjes bij (+0-10 calorieën) dat dit negatieve invloed heeft op je fysiek?


Ten eerste wil ik vermelden dat die concludering incorrect is aangezien die zero's alternatief aanwendbaar zijn voor een positief goed en water relatief gezien als positief is.

Ten tweede:

Menige drinken zeker 500 kcal per dag. Indien je zero's neemt is dit dus 0 kcal. In hoeverre je je voeding dan invult moet dus perfect zijn, laten we het zou zeggen. Indien jij dit dus invult op een gezonde manier. Ga je merken dat je waarschijnlijk geen fysiek opbouwt door de nadelige gevolgen van die invulling van de overige calorieën evenals de calorieën die uit de zero's gehaald worden.
 
Ten eerste wil ik vermelden dat die concludering incorrect is aangezien die zero's alternatief aanwendbaar zijn voor een positief goed en water relatief gezien als positief is.

Ten tweede:

Menige drinken zeker 500 kcal per dag. Indien je zero's neemt is dit dus 0 kcal. In hoeverre je je voeding dan invult moet dus perfect zijn, laten we het zou zeggen. Indien jij dit dus invult op een gezonde manier. Ga je merken dat je waarschijnlijk geen fysiek opbouwt door de nadelige gevolgen van die invulling van de overige calorieën evenals de calorieën die uit de zero's gehaald worden.

Zero's worden hier als ik het goed begrijp gezien als alternatief voor de blikjes mét suiker. Een vervanger voor water gaan we nooit krijgen aangezien dat wat betreft gezondheid superieur is aan alles.

Als je met fysiek opbouwen doelt op spiermassa aanzetten of eventueel vet verliezen, zie ik nog steeds de hinder niet van de drankjes. Leg mij is uit waarom, er van uitgaande dat de voeding op orde is (rijst, kip, kwark, voldoende groentes etc.), zero drankjes een negatief effect hebben op het opbouwen van spiermassa en-/of het verliezen van vet. Hoe veel invloed kunnen 10 calorieën per dag hebben op het creëren van een goed fysiek?
 
giphy.gif
 
Ten eerste wil ik vermelden dat die concludering incorrect is aangezien die zero's alternatief aanwendbaar zijn voor een positief goed en water relatief gezien als positief is.

Ten tweede:

Menige drinken zeker 500 kcal per dag. Indien je zero's neemt is dit dus 0 kcal. In hoeverre je je voeding dan invult moet dus perfect zijn, laten we het zou zeggen. Indien jij dit dus invult op een gezonde manier. Ga je merken dat je waarschijnlijk geen fysiek opbouwt door de nadelige gevolgen van die invulling van de overige calorieën evenals de calorieën die uit de zero's gehaald worden.
Wat praat je nou? 0kcal drankjes is hetzelfde als water drinken qua kcal en veel mensen drinken alleen water op een dag dus die zullen nooit een goed fysiek op kunnen bouwen:thinking:
 
Wat praat je nou? 0kcal drankjes is hetzelfde als water drinken qua kcal en veel mensen drinken alleen water op een dag dus die zullen nooit een goed fysiek op kunnen bouwen:thinking:

Ja, je MOET suiker drinken, want anders gebruik je die calorieën voor voedsel en dat is minderwaardig, je weet toch?
 
Ten eerste wil ik vermelden dat die concludering incorrect is aangezien die zero's alternatief aanwendbaar zijn voor een positief goed en water relatief gezien als positief is.

Ten tweede:

Menige drinken zeker 500 kcal per dag. Indien je zero's neemt is dit dus 0 kcal. In hoeverre je je voeding dan invult moet dus perfect zijn, laten we het zou zeggen. Indien jij dit dus invult op een gezonde manier. Ga je merken dat je waarschijnlijk geen fysiek opbouwt door de nadelige gevolgen van die invulling van de overige calorieën evenals de calorieën die uit de zero's gehaald worden.


images.jpg
 
Hopelijk een troll, maar waarschijnlijk een idioot.
 
Denk een idiote troll al zou een trollende idioot ook nog kunnen.
 
Bij mijn fysiek werkt dit echter wel, maar indien dat bij jullie anders is kan natuurlijk. Iedereen z'n eigen manier van consumptie van voeding bij fitness.
 
Mja anyways, back on topic vrienden
 
Tja, uiteindelijk zullen we het nooit 100% weten vrees ik, mijn mening is verdeeld.

Water (en om het "spannender" te maken kun je spuitwater en beetje citroen erbij doen :D) blijft zowiezo de beste optie maargoed je moet ook een beetje kunnen profiteren van het leven dus alterneer ik persoonlijk wat frisdrank en water.

Vind het anders wel altijd grappig wanneer sommige personen die 2 pakken cigaretten per dag roken of drugs gebruiken je beginnen te waarschuwen over de gevaren van aspartaam enz.... ???
ookal doen hun t ook verkeerd lijkt het mij dat ze dat gewoon bedoelen omdat ze t beste met je voor hebben.
 
Back
Naar boven