Fitness Seller

06-05-2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
Op die datum is het tien jaar terug dat Pim is vermoord.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rip Pim! We zijn je nog niet vergeten!!!!
 
Dat klopt. Zag er gister een docu over op TV. Zo'n moment van 'ik weet nog waar ik was toen ik het nieuws hoorde'... Er was zelfs het nieuws dat hij Hans Wiegel als premier wilde voordragen.

Nu welk erg veel verheerlijking, als Pim er nog maar was geweest was alles goedgekomen. Het is natuurlijk de vraag of hij ook niet zoals vrijwel iedere andere politicus vroeg of laat door het ijs zou zijn gezakt. We weten om te beginnen met wat voor zooitje in de LPF hij zat opgescheept.
 
10 jaar alweer.

Damn dat gaat snel.
 
Weet idd nog precies waar ik was op dat moment, terwijl ik toen 9 was :eek:
 
Wow ik kan me dat moment echt helemaal precies nog herinneren elk detail die avond heb ik nog in mn herrinering, bizar. Door hem ben ik me wel beetje in politiek gaan intresseren. RIP PIM
 
Ik weet nog precies dat ik toen op vakantie was ja.. Hulde aan Pim.
 
Er zijn serieus een boel kinderen dat geloven dat moslims hem hebben vermoord :(
 
Er zijn serieus een boel kinderen dat geloven dat moslims hem hebben vermoord :(

"Meer dan de helft van de middelbare scholieren (57 procent) denkt dat Pim Fortuyn is vermoord door een moslimextremist. Dat blijkt uit een onderzoek van EenVandaag onder 2200 jongeren - waarvan 750 middelbare scholieren - van 12 tot en met 24 jaar."

:eek:
 
Geen idee waar ik was op dat moment, boeit me ook niet zo.
Zijn moord blijft wel een raadsel, denk niet dat het om een paar nertsen ging iig. :roflol:
 
"Meer dan de helft van de middelbare scholieren (57 procent) denkt dat Pim Fortuyn is vermoord door een moslimextremist. Dat blijkt uit een onderzoek van EenVandaag onder 2200 jongeren - waarvan 750 middelbare scholieren - van 12 tot en met 24 jaar."

:eek:

Geen wonder dat alles duurder wordt. Stemvee voor Rechts :(
 
Geen idee waar ik was op dat moment, boeit me ook niet zo.
Zijn moord blijft wel een raadsel, denk niet dat het om een paar nertsen ging iig. :roflol:

Er zijn ook geluiden dat het koningshuis er achter zit ivm Pim een uitgesproken republikein was en op het termijn het koningshuis wou afschaffen.
 
Als de dag van gisteren. RIP Pim.
 
ben een belg maar heb diep respect voor deze beste man .Wat een verandering zou hij teweeg gebracht hebben .
Ik hoop dat ze die linkse lafaard even laf vermoorden als dat hij (of beter gezegd ze) hem vermoord heeft gehad.
RIP
 
Laatst bewerkt:
ben een belg maar heb diep respect voor deze beste man .Wat een verandering zou hij teweeg gebracht hebben .
Ik hoop dat ze die linkse lafaard even laf vermoorden als dat hij (of beter gezegd ze) hem vermoord heeft gehad.
RIP

Ik hoop juist dat Volkert heel oud word en ook nog veroordeeld voor de andere moord waar hij van verdacht word op Chris van der Werken.
Mag nog wel een lange straf + TBS bij van mij :)

Verdient het niet om uit zijn lijden verlost te worden.
 
  • Like
Waarderingen: brwa
Back
Naar boven