XXL Nutrition

06-05-2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet ook nog waar ik was dat ik het nieuws hoorde.. Was toen in een skate park in Rdam en een kerel aan de bar vertelde het mij toen ik mijn zakje snoep ging halen. Was toen rond de 10 jaar ofzo..
 
Ik moest meteen denken aan de misbruikte kinderen na Robert M. was Pim F. ook niet fan van strakke kinderanussen of is dat een fabel ???
robert M. en hij zijn beide homo en verhoudingsgewijs komen er veel pedo's in die groep voor....
 
Ik moest meteen denken aan de misbruikte kinderen na Robert M. was Pim F. ook niet fan van strakke kinderanussen of is dat een fabel ???
robert M. en hij zijn beide homo en verhoudingsgewijs komen er veel pedo's in die groep voor....

Marokkaanse barely legals
 
De Kale Verlosser zou vandaag 65 zijn geworden.



RIP Pim!
 
Wow ik kan me dat moment echt helemaal precies nog herinneren elk detail die avond heb ik nog in mn herrinering, bizar. Door hem ben ik me wel beetje in politiek gaan intresseren. RIP PIM

Dit, begon me pas te interesseren in de politiek toen Pim opkwam. En de meeste 13jarige zijn niet zo van de politiek.

Toch heb ik nog altijd het vermoeden dat er meer achter zit dan enkel zijn moordenaar.
 
Het hele internet staat vol met complottheorien over de moord
 
Dit, begon me pas te interesseren in de politiek toen Pim opkwam. En de meeste 13jarige zijn niet zo van de politiek.

Toch heb ik nog altijd het vermoeden dat er meer achter zit dan enkel zijn moordenaar.

We kunnen op zijn minst zeggen dat de omstandigheden zijn geschapen waarin de kans erg groot werd dat er een klapmongool naar voren zou komen om hem te vermoorden.
 
Politiek is compromissen sluiten, en dan houdt je achterban al heel snel heel wat minder van je. Dus ik denk dat ook Pim hier mee te maken zou hebben gehad. (niet echt zeker of dit een correcte zin is, lol)
 
Tja wat gaat de tijd snel he...
 
Tja wat gaat de tijd snel he...

Idd, maar dit is toch iets wat bij veel mensen nog steeds hoog zit en wij niet snel zullen vergeten.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

RIP!
 
R.I.P Pim.
Hoop nog steeds dat we op een dag het hele verhaal/de waarheid te horen krijgen want anders leven we zeker niet in een democratie.
Volkert was een ijskoude killer, dat word je niet zonder training, ook had hij hulp en is hij te snel gearresteerd door een AT.
Klopt allemaal van geen kant, zaakje stinkt maar daar krijg je Pim helaas niet mee terug.

Was het niet met al zijn standpunten eens maar had het wel willen meemaken dat hij Minister president was.
 
Weet idd nog precies waar ik was op dat moment, terwijl ik toen 9 was :eek:

Dan lieg je over je leeftijd.

(Welke sowieso al hoger dan 500 moet liggen als ik zo kijk naar de forumberichten)
 
nou ik ben hem mooi wel vergeten. doei doei
 
Back
Naar boven