Fitness Seller

06 blokkering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vintage

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
993
Waardering
0
Onze vaste telefoon heeft dankzij mijn gierige zuinige k*t vader die ik binnenkort na de scheiding nooit meer zal zien een 06 blokkering.

In het systeem staat dat 006 geblokkeerd is. Bij ons meot je altijd een 0 voor elk nummer toetsen.

Ik kan het niet uitzetten want er zit een 4 nummerige code op. Wat ik wel kan doen is het nummer omleiden zeg maar.

Dus bijvoorbeeld +31611111111
op onze telefoon is dit volgens mij 0031611111111

alleen dit werkt helaas niet. Iemand nog andere ideeen?

ik wordt er gek van dat ik mijn prepaid shit op maak aan gesprekken van 30 seconden. Ik heb telfort en je betaald dan onder de minuut vol tarief: 35 cent.
 
Sla je vleugels uit en zoek wat voor jezelf. Je bent potverdomme 18!!!!

Lekker eigen stulpje waar je kunt doen en laten (en 06 bellen) wat je zelf wil!

JA!?
 
Ga dan voor een abbo.

Shit zeg. Enige keer dat ik een vast toestel gebruik is op mijn werk. Je jaagt je ouders ook onnodig op de kosten.
 
En praat niet zo over je pa...zonder hem zat je hier niet eens te klagen
 
T-Mobile 400min. bellen voor 17,50 ofzo
 
Doe normaal zeg. Het is en blijft je vader ten eerste. Ten tweede ga een leven zoeken en blijf van die telefoon af.
 
vodafone sim only 450 min bellen of sms voor 19,95

verder:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
KPN 325 belminuten of sms 13,95 in de maand! Who the **** gebruikt er nog prepaid.
 
ten eerste jullie kennen mijn vader niet, hij is een slecht mens en verwaarloost zijn gezin.
ten tweede ik gebruik mijn mobiel juist om dus af te spreken met mensen, dus niks no social life.
ten derde ik ben werkeloos en im loving it en ik kan dus geen enkele abbo betalen.
 
18 en niet werken? ga je schamen!
 
Of schhop je pa dan het huis uit

je bent toch een sterke BB er??
 
Zal wel meevallen dat je pa een slecht mens is, je zal wel in een verlate pubertijd zitten. En degene die slecht is ben jij, je behoort te werken. En doe je dat niet, moet je niet gaan zeiken als andere mensen de capaciteiten afsluiten welke een ander geld kan kosten, maar jij er vrolijk gebruik van gaat maken.
 
Zal wel meevallen dat je pa een slecht mens is, je zal wel in een verlate pubertijd zitten. En degene die slecht is ben jij, je behoort te werken. En doe je dat niet, moet je niet gaan zeiken als andere mensen de capaciteiten afsluiten welke een ander geld kan kosten, maar jij er vrolijk gebruik van gaat maken.

ik weet dat het heel puberaal klinkt, IK HAAT MIJN VADER. maar wat hij doet is nie normaal meer.

ik heb geen zin om het uit te leggen. Maar mijn moeder en zus zijn het met me eens, deze gast is echt niet goed in zijn hoofd.

Daarentegen voor de buiten wereld is het een heel charmante aardige man. Beetje te slijmerig zelfs.
 
Ok maar ik zou eig niet weten hoe je die blokkering moet omzeilen
 
Zit je nu te janken omdat je niet kan bellen zeg...

Dan maar voor een prepaid kaartje zorgen zolang jij zelf de telefoonrekening niet betaald hoor je er niets over te zeggen te hebben.

Op het moment dat je zelf iets bijdraagd mag je praten.

En of je een hekel aan je vader hebt of niet staat er buiten vind ik dan nog.
 
Kleuter......:finger:
 
Neem een krantenwijk
 
Zeg Vintage... Ik wil niet ondankbaar overkomen. Maar die negatieve karma had van mij niet gehoeven hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven