Fitness Seller

-

Bezoekers in dit topic

Heb nu al 200 euro gespaart door stoppen met roken.
Ik kan nu ook 5 km rennen ik heb het gevoel dat ik minder vet heb
Mijn conditie word dagelijks beter van het stoppen met roken en rennen
Hier is huidige foto
Screenshot_20210114-003323~2.png
 
Ik ren steeds meer maar heb ook steeds meer honger van stoppen met roken en meer rennen.
Laatste 2 dagen heb ik mn dieet van 2000 calorieen flink verknalt ff kijken wat ik nu weeg
 
Ok ik denk dat ik meer aan het recompen ben nu omdat ik 92 kg weeg maar ik zie er echt droger uit. Ben heel veel bezig met de law of attraction nu en het werkt voor stoppen met roken en meer geld krijgen maar dieet gaat niet helemaal goed...
Toen ik daarmee begonnen heb law of attraction heb ik een rozenkrans gevonden en zie ik steeds 11:11 op de klok dat is blijkbaar een teken dat het manifesteren goed werkt.
 
Zonde dat je het zo ver hebt moeten laten komen. Hoop dat het niet nog erger gaan worden.
En why tf trek je zo een foto? Je weet dat de frontcam slechtere kwaliteit?
 
Hoe veel rookte jij dan?
Ik deed 2-3 dagen over 50 gram shag en nu rook ik helemaal niks meer cold turkey gesopt voor 2 weken nu.
Geen nicotine plijsters niet afbouwen niks en het is fking makkelijk want ik manifesteer het in mn hoofd dat het makkelijk
Ik ga nooit meer roken ik voel het gewoon
 
Zonde dat je het zo ver hebt moeten laten komen. Hoop dat het niet nog erger gaan worden.
En why tf trek je zo een foto? Je weet dat de frontcam slechtere kwaliteit?
Ja ik ben wel dikker geworden maar ook veek sterker als ik nu mn rug laat uitrusten gok ik dat ik wel 22x kan optrekken 21x heb ik al gedaan niet gefilmt 20x had ik wel geflimt
 
Dieet is het aller moeilijkste voor mij nu door mn medicatie en het stoppen met roken.
Ik probeer op dit moment gewoon meer te verbranden dan ik eet
 
Ja ik ben wel dikker geworden maar ook veek sterker als ik nu mn rug laat uitrusten gok ik dat ik wel 22x kan optrekken 21x heb ik al gedaan niet gefilmt 20x had ik wel geflimt
Wat maakt het uit hoeveel je kan optrekken, je fysiek ziet er niet uit. En dieet hoeft niet moeilijk te zijn, eet gewoon minder brol dan je nu doet. Liever 5x per dag brol eten dan 6x.
 
Ja ik ben wel dikker geworden maar ook veek sterker als ik nu mn rug laat uitrusten gok ik dat ik wel 22x kan optrekken 21x heb ik al gedaan niet gefilmt 20x had ik wel geflimt

Wat maakt het uit hoeveel je kan optrekken, je fysiek ziet er niet uit. En dieet hoeft niet moeilijk te zijn, eet gewoon minder brol dan je nu doet.
Ja klopt idd ik probeer 2000 calorieen vol te houden maar elke keer op het einde van de dag verknal ik het.
Dan ga ik om 1 uur snachts nog optrekken en dips en rennen enzo om te compenseren
Ik ben zo blij dat ik van het roken afben maar ik probeer nu echt alles in mn leven tegelijk te verbeteren
Stoppen met roken EN afvallen mischien is dat te veel...
Maar ik geef niet op
 
Ik moet eigenlijk maar iets van 10 kg afvallen dan ben ik droog genoeg en gwn gezond.
Ik weet nog vroeger toen ik 68 kg woog had ik hartslag van 45bpm en hele goede conditie.
Wat ik wil weer halen is gwn hartslag onder 55 en zichtbare abs. En dan gwn dagelijks blijven rennen en bewust eten zonder te tellen zodat ik gwn vooraltijd droog kan blijven.
Dat is een groot probleem bij mij dat ik gwn alle remmen loslaat met eten en niet bewust genoeg eet. Ik ben maar 2x droog geweest in mn leven en dat was in die 2019 foto en toen ik 68 kg woog toen ik 21 was.
En maar voor een korte tijd.
Ik ga zoeken voor een soort therapie die de onderliggende problemen bij mij kan oplossen waardoor ik zoveel eet en niet een dietist ofzo. Want ik weet hoe ik moet afvallen gwn 2000 kcal genoeg eiwit en gevarieerd eten. Het probleem bij mij isik laat alle remmen los rond 5-6 uur savond dit heb ik al mn hele leven gehad
 
Ik heb ook vaker de neiging om extreme dieeten / training te volgen en daar in door te slaan. Dan wil ik teveel in een keer en als het dan niet lukt (lukt soms wel bijv de 2x dat ik droog was) word ik depressief en stop ik voor weken/maanden. En als het wel lukt wil ik nog droger worden of nog sterker. Dan probeer ik gwn zoveel mogelijk droogheid/ kracht te forceren tot dat ik faal en dan wordt ik weer depressief.
Ik ben wel meestal bewust van hoe ik ben zo maar het lijkt net een soort psychose, ik kan deze cyclus niet stoppen en ik vind nooit balans in mn leven...
 
Dat doel die ik heb gesteld om 80 kg te wegen in zon korte tijd is weer zon extreem iets dat ik in mn hoofd heb gehaald. Ik heb er ook een weddenschap met iemand over gemaakt die ga ik niet winnen denk ik.
Heb wel al 60 euro gekregen van 4 weddenschappen voor het stoppen met roken
 
Ik ga navragen voor therapie want mn begeiders zeggen ook ik heb dat nodig heb
 
Gelukkig ben ik van de psychoses, drugs, roken af.
Maar ik kan geen rust in mn hoofd krijgen omdat ik niet droog ben. En als ik droog ben is het niet breed/droog genoeg. Dit heb ik al sinds ik 15 ben en ben nu 26. Ik slaap de laatste paar dagen maar 4-5 uur of helemaal niet. Ik ben constant aan het bewegen. En dan verkloot ik het in 1 uur door me zelf vol te proppen. Dit herhaalt nu elke dag. In probeer wel meer te slapen maar het lukt niet. De 2.5 mg lorezepam die ik krijg helpt voor geen kut, kan nu ook niet slapen ben maar wat aan het typen zonder denken op telefoon
 
Eigenlijk als ik zon extreem domme dieet aan het volgen ben van bev 1200 calorieen doe ik me als dom voor en gedraag ik me ook dom.
Maar mijn bewustzijn weet goed wat een normaal dieet is . Het lijkt dan wel op een lichte psychose , alsof ik bezeten ben ofzo
 
Ik heb onderliggende problemen waardoor ik teveel eet, ik denk traumas van vroeger die ik weggestopt heb.
Ben opzoek naar therapie
Ik zit al 10 jaar met mijn gewicht / uiterlijk
 
Gelukkig is het stoppen met roken makkelijk voor me
En ik heb morgen 250 euro op mn leefgeld rekening gespaard, en nog wat geld op de hoofdrekening
Ik betaal huur voor begeleid wonen en ik eet gwn hier ik koop alleen maar tandenpasta/deo/scheermessjes. Ik schrijf kwark op op de boodschappenlijst en daar krijg ik mn eiwit binnen
Alles gaat goed voor me behalve het dieet en mentaal wat minder
Ik kan niet slapen en ik heb constant onrust.En intrusieve gedachten waarvan ik bang voor ben dat die gaan manifesteren. Voel me nooit onstpannen...
 
Back
Naar boven