Fitness Seller

1-3-2021 Weeg ik onder de 80 kg.

Bezoekers in topic

nattymarkp7

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Waarderingsscore
628
Lengte
1m75
Massa
89kg
Vetpercentage
22%
  • Topic Starter Topic Starter
Mischien is het gwn beter om op mijn ren prestaties te focussen. En optrekken/dips
Ikheb nu genoeg geld om zon fitness horloge te kopen als ik me in het rennen ga verdiepen moet ik wel droog worden. Mischien ook weer niet want ik kan 21 optrekken terwijl ik fking dik ben.In iedergeval ik heb therapie nodig

nattymarkp7

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Waarderingsscore
628
Lengte
1m75
Massa
89kg
Vetpercentage
22%
Merk laatste tijd dat ik meer gegrond ben met de aarde inplaats van te hoog te zitten met mn hoofd. Kleuren zijn meer helder, alles lijkt echter te zijn en dingen boeien me meer.
Ben ookmeer oefeningen daarvoor aan het doen om gegrond te zijn met te aarde bijv goede diepe ademhaling en met blote voeten op het grass/zand
Als ik steeds bewust ben van mn ademhaling blijf ik ook meer in mn eigen lichaam in plaats van te ver in droomland. Alles wat ik nu denk is zich heel snel aan het manifesteren. Zo ben ik cold turkey gestopt met roken.Maar ikgeloof echt dat ik vastzittende traumas heb waardoor het dieet niet lukt.

nattymarkp7

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Waarderingsscore
628
Lengte
1m75
Massa
89kg
Vetpercentage
22%
Mijn bewustzijn is heel goed in manifesteren. Maar dit heeftme een groot gedeelte van mijn leven tegengewerkt met negatief denken. Ik probeer nu alleen maar positief te denken en ja hoor alles gaat binnen 2 weken een stuk beter. Pas nu ben ik ook bewust wat het probleem is met mijn eetgedrag. Het zijn verborgen traumas. Ik ga nu de juiste therapie proberen te vinden.

nattymarkp7

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Waarderingsscore
628
Lengte
1m75
Massa
89kg
Vetpercentage
22%
Niemand geloofde me toen ik zei ik stop vooraltijd met roken.
Nu heb ik al een paar weddenschappen gewonnen en ik ga er nog 3 winnen in maart.
Begeider zegt me jaja houd je nog niet een dag vol. . Nu 15 dagen later nog steeds niet gerookt, heb ook helemaal geen zin om roken. 4% kans ofzo zeggen ze om cold turkey te stoppen maar ik geloof niet in kansen en laatme niks aanpraten dat het moeilijk is want het is fking makkelijk ikheb het stoppen met roken gemanifesteerd

nattymarkp7

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Waarderingsscore
628
Lengte
1m75
Massa
89kg
Vetpercentage
22%
Zie ook steeds 1111,111 en 11 op de clock en andere plekken.
Dat is een teken dat mijn gedachtes snel manifesteren. Had moeite met 15 pullups nu is mn pr 21 en kan er makkelijk 22 doen als ik even uitrust

nattymarkp7

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Waarderingsscore
628
Lengte
1m75
Massa
89kg
Vetpercentage
22%
Ok ik heb weer pullups geflimt net 21 pullups maar weet niet of ze tellen. Normaal ga ik tot de borst maar als ik zoveel mogelijk wil doe ik tot kin boven stang is

Mr roboto

Novice
Lid geworden
21 aug 2020
Waarderingsscore
14
Lengte
1m90
Massa
114kg
Vetpercentage
14%
Volgens mij ben je nu een beetje manisch. Geef dit even aan bij je begeleiding mark

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waarderingsscore
5.026
Ik moet eigenlijk maar iets van 10 kg afvallen dan ben ik droog genoeg en gwn gezond.
Ik weet nog vroeger toen ik 68 kg woog had ik hartslag van 45bpm en hele goede conditie.
Wat ik wil weer halen is gwn hartslag onder 55 en zichtbare abs. En dan gwn dagelijks blijven rennen en bewust eten zonder te tellen zodat ik gwn vooraltijd droog kan blijven.
Dat is een groot probleem bij mij dat ik gwn alle remmen loslaat met eten en niet bewust genoeg eet. Ik ben maar 2x droog geweest in mn leven en dat was in die 2019 foto en toen ik 68 kg woog toen ik 21 was.
En maar voor een korte tijd.
Ik ga zoeken voor een soort therapie die de onderliggende problemen bij mij kan oplossen waardoor ik zoveel eet en niet een dietist ofzo. Want ik weet hoe ik moet afvallen gwn 2000 kcal genoeg eiwit en gevarieerd eten. Het probleem bij mij isik laat alle remmen los rond 5-6 uur savond dit heb ik al mn hele leven gehad
Hoe was je relatie met eten en hoe ging alles in je hoofd toen het je wel lukte om droog te zijn?

Naar boven