Fitness Seller

-

Bezoekers in dit topic

Mischien is het gwn beter om op mijn ren prestaties te focussen. En optrekken/dips
Ikheb nu genoeg geld om zon fitness horloge te kopen als ik me in het rennen ga verdiepen moet ik wel droog worden. Mischien ook weer niet want ik kan 21 optrekken terwijl ik fking dik ben.In iedergeval ik heb therapie nodig
 
Merk laatste tijd dat ik meer gegrond ben met de aarde inplaats van te hoog te zitten met mn hoofd. Kleuren zijn meer helder, alles lijkt echter te zijn en dingen boeien me meer.
Ben ookmeer oefeningen daarvoor aan het doen om gegrond te zijn met te aarde bijv goede diepe ademhaling en met blote voeten op het grass/zand
Als ik steeds bewust ben van mn ademhaling blijf ik ook meer in mn eigen lichaam in plaats van te ver in droomland. Alles wat ik nu denk is zich heel snel aan het manifesteren. Zo ben ik cold turkey gestopt met roken.Maar ikgeloof echt dat ik vastzittende traumas heb waardoor het dieet niet lukt.
 
Mijn bewustzijn is heel goed in manifesteren. Maar dit heeftme een groot gedeelte van mijn leven tegengewerkt met negatief denken. Ik probeer nu alleen maar positief te denken en ja hoor alles gaat binnen 2 weken een stuk beter. Pas nu ben ik ook bewust wat het probleem is met mijn eetgedrag. Het zijn verborgen traumas. Ik ga nu de juiste therapie proberen te vinden.
 
Niemand geloofde me toen ik zei ik stop vooraltijd met roken.
Nu heb ik al een paar weddenschappen gewonnen en ik ga er nog 3 winnen in maart.
Begeider zegt me jaja houd je nog niet een dag vol. . Nu 15 dagen later nog steeds niet gerookt, heb ook helemaal geen zin om roken. 4% kans ofzo zeggen ze om cold turkey te stoppen maar ik geloof niet in kansen en laatme niks aanpraten dat het moeilijk is want het is fking makkelijk ikheb het stoppen met roken gemanifesteerd
 
Zie ook steeds 1111,111 en 11 op de clock en andere plekken.
Dat is een teken dat mijn gedachtes snel manifesteren. Had moeite met 15 pullups nu is mn pr 21 en kan er makkelijk 22 doen als ik even uitrust
 
Ok ik heb weer pullups geflimt net 21 pullups maar weet niet of ze tellen. Normaal ga ik tot de borst maar als ik zoveel mogelijk wil doe ik tot kin boven stang is
 
Volgens mij ben je nu een beetje manisch. Geef dit even aan bij je begeleiding mark
 
Ik moet eigenlijk maar iets van 10 kg afvallen dan ben ik droog genoeg en gwn gezond.
Ik weet nog vroeger toen ik 68 kg woog had ik hartslag van 45bpm en hele goede conditie.
Wat ik wil weer halen is gwn hartslag onder 55 en zichtbare abs. En dan gwn dagelijks blijven rennen en bewust eten zonder te tellen zodat ik gwn vooraltijd droog kan blijven.
Dat is een groot probleem bij mij dat ik gwn alle remmen loslaat met eten en niet bewust genoeg eet. Ik ben maar 2x droog geweest in mn leven en dat was in die 2019 foto en toen ik 68 kg woog toen ik 21 was.
En maar voor een korte tijd.
Ik ga zoeken voor een soort therapie die de onderliggende problemen bij mij kan oplossen waardoor ik zoveel eet en niet een dietist ofzo. Want ik weet hoe ik moet afvallen gwn 2000 kcal genoeg eiwit en gevarieerd eten. Het probleem bij mij isik laat alle remmen los rond 5-6 uur savond dit heb ik al mn hele leven gehad
Hoe was je relatie met eten en hoe ging alles in je hoofd toen het je wel lukte om droog te zijn?
 
Mijn doel nu is 3.0 captainsof crush sluiten en afvallen.
Maar ik kan hem nu nergens kopen.... kutzooi
Heb wel een pr gedaan 2.5 CoC 3 reps rechterhand en 1 rep linkerhand
Niet gefilmt maar hier is amrap met filmpje1.5

 
Bol.com zijn alle zware grippers uitgekocht ik kan captains of crush 3.0 nu nergens vinden online...
 
Dieet is nu elke dag 1 kg kwark en snoepkomkommers en dan avondeten en wat boterhammen. Ik kan nu 3 km rennen en 2.5 coc sluiten 3x. Door het stoppen met roken is mn hartslag gegaan van 85 naar 68 dus ben er wel blij mee.

edit: ik eet ook brinta elke dag nu
 
Laatst bewerkt:
Hoe was je relatie met eten en hoe ging alles in je hoofd toen het je wel lukte om droog te zijn?
Eerlijk gezegd komt het gwn door de medicatie
Het is geen toeval ik had eerst risperdal woog ik 105 kg, dan aleen abilfly ging ik naar die 78 kg met sixpack. En dan weer invega erbij ging ik naar 90 kg alweer dik.
Die posts die ik die nacht gemaakt had was ik ff de weg kwijt.

MAar watik nu doe om af te vallen is dit

training:

optrekken
dips
Captains of crush
rennen


Dieet:

Ongeveer 2200 calorieen of iets van 3000 als het misgaat

1kg kwark per dag
1 emmer snoepkomkommers
als ik honger heb brinta +melk
avondeten

Ik probeer boterhammen en frikandelbroodjes enzo te vermijden

OOk probeer ik weer een gesprek te krijgen met de psychiater ga ik zeggen dat de hoeveelheid honger die ik heb echt niet normaal is. En dat ik door het stoppen met roken heel moeilijk kan opstaan door vermoeidheid. Hoop echt dat mijn medicatie verlaagd kan worden zou echt helpen met sixpack krijgen.

O ja ik ben ook met begeleiding in ijskoud water geweest van 1-2 celcius graden, was er tot de nek in gegaan raakte eerst in paniek met ademhaling maar daarna ging het weer goed. Zo koud heb ik het nog nooit gehad
 
Laatst bewerkt:
!!! ik heb de 3.0 gripper gevonden op amazon NL
Net besteld

8 feb. - 11 feb.
Verwachte bezorgdatum

Ik ga hard trainen voordat die aankomt ik wil hem kunnen sluiten als ie aankomt de 3.0
 
a
 
Laatst bewerkt:
Grip training video log... road to 3.0 :)

 
Vlog 2 Grip training


Vlog 3 optrekken

 
Back
Naar boven