XXL Nutrition

1 3-dimethylamylamine (dmaa)

Bezoekers in dit topic

mauriceb

Novice
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Ik heb een tijdje Jack3D en Noxipro gebruik waar 1 3-dimethylamylamine (dmaa) in zat. Ik vind het super fijn spul. En aangezien het niet meer op de Nederlands markt te krijgen is dacht ik laat ik eens op internet rond kijken.

Ik zag op Ebay dat je 30 gram 1 3-dimethylamylamine (dmaa) voor 26 dollar kan kopen. Is dit vertrouwbaar? Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
En heeft er iemand ervaringen met de nieuwe Jack3D?
 
ja is goed maar op bodyfit.nl vind je nog verschillende producten waar het in zit, ik denk gewoon enkel in belgie dat je ze niet meer kan krijgen maar nederlandse sites geen probleem
 
Ik heb een tijdje Jack3D en Noxipro gebruik waar 1 3-dimethylamylamine (dmaa) in zat. Ik vind het super fijn spul. En aangezien het niet meer op de Nederlands markt te krijgen is dacht ik laat ik eens op internet rond kijken.

Ik zag op Ebay dat je 30 gram 1 3-dimethylamylamine (dmaa) voor 26 dollar kan kopen. Is dit vertrouwbaar? Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
En heeft er iemand ervaringen met de nieuwe Jack3D?

Kan je de link eens geven?:p want ik vind enkel maar caps (wil ik niet) en sommige dmaa-poeders maar die zijn steeds heel duur:(
 
Ik heb nog een potje gesealde Jack 3d staan (watermelon). Pm me maar.
 
Laatst bewerkt:
"Some countries impose restrictions or have banned the import of DMAA. Please research your country's rules and regulations for importation of this supplement. If DMAA is banned in your country, it will likely be returned, impounded, or destroyed, and you will not receive your package."
 
"Some countries impose restrictions or have banned the import of DMAA. Please research your country's rules and regulations for importation of this supplement. If DMAA is banned in your country, it will likely be returned, impounded, or destroyed, and you will not receive your package."

drugs and wapens komen ook gemakkelijk het land in, moet DMAA geen probleem zijn toch:D
 
drugs and wapens komen ook gemakkelijk het land in, moet DMAA geen probleem zijn toch:D

Precies!!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 11:10 ----------

Géén mensen met ervaring dus?
 
Heb nog wel een half potje Noxi staan, ik hoef het niet meer want het gevolg van de DMAA bij mij is dat ie niet meer omhoog wil!

Iemand miss een tip voor goede PWO zonder DMAA?
 
Heb nog wel een half potje Noxi staan, ik hoef het niet meer want het gevolg van de DMAA bij mij is dat ie niet meer omhoog wil!

Iemand miss een tip voor goede PWO zonder DMAA?

Maximize intense is toch redelijk goed
 
ben erg benieuwd. Ben ook op zoek naar DMAA, ga alleen maar hard op DMAA:D
 
Weet iemand een goede US site waar je noxipro kunt bestellen, met niet teveel verzendkosten?
 
Heb nog wel een half potje Noxi staan, ik hoef het niet meer want het gevolg van de DMAA bij mij is dat ie niet meer omhoog wil!

Iemand miss een tip voor goede PWO zonder DMAA?

Nr1, zeer goede pwo
 
Back
Naar boven