MuscleMeat

1,5 jaar training

Bezoekers in dit topic

Daaneli

Novice
Lid geworden
18 sep 2019
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hoi mijn naam is Daan, 18 jaar jong en train nu iets langer dan anderhalf jaar. Toen ik begon met trainen woog ik 67 kg en had ik een bodyfat van rond de 10-12 procent. Vanochtend woog ik 85,3 kg. Gister had ik een inbody weging in de gym (zie bijlage) geen idee of dat een realistisch beeld geeft. Ik eet rond de 3500kcal per dag met een goede verdeling van Macro's. Is dit een goede progressie in anderhalf jaar tijd en hebben jullie misschien nog tips?
IMG_20190918_104650.jpg
 
Joo Daan,

In anderhalf jaar 18 kilo aankomen waarvan hoogstwaarschijnlijk weinig vet. (Body fat is zelfs lager dan het was). Mag je wel trots op zijn. Ga zo door.
 
In anderhalf jaar 18 kilo aankomen waarvan hoogstwaarschijnlijk weinig vet. (Body fat is zelfs lager dan het was). Mag je wel trots op zijn. Ga zo door.
Als volwassene zou dit fenomenaal zijn. Maar vergeet niet dat de meeste jongens van 16 nog in de groei zijn. Dus ook zonder krachttraining was hij sowieso nog een x aantal kg aangekomen.
 
Ja oke dat klopt. Er zijn natuurlijk ook veel factoren bij betrokken. Eigenlijk moet er ook gekeken worden hoe lang de jongen is. Zijn bodytype etc.

1 ding is zeker, hij is hard gegroeid.
Dus als het straks niet meer zo vlot loopt is dat normaal, hou daar rekening mee.
 
Bedankt voor jullie reacties, ik ben qua lengte 2 cm gegroeid in die anderhalf jaar. (weet niet of jullie mijn stats kunnen zien)
 
Foto zegt meer dan een electronische meting. Die geven toch wel vaak een vertekend beeld.
 
Back
Naar boven