MuscleMeat

1,5 maanden 3/4 keer per week resultaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Motivation0541

Cool Novice
Lid geworden
26 mrt 2014
Berichten
38
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
68kg
Vetpercentage
10%
Hallo mensen,

Ik heb vroeger zo af en toe aan sport gedaan. Thuis opdrukken, kickbox etc. En op fitness gezeten 2 jaar terug, maar toen der tijd was ik niet serieus en gemotiveerd bezig zoals nu en ging er al weer snel van af. Ik was niet van bewust hoe ik goed moest trainen, maar nu volg ik tips van professionals in mijn gym.

Mijn stats kunnen jullie ook op de forum zien maar hier:

Leeftijd: 16,5
Lengte: 1.72m
Gewicht: in het begin 64,7kg, na 2 maanden trainen 67,5kg
vetpercentage: In het begin van de gym 1,5 maandjes 13%, nu nog niet gemeten komt binnenkort.

Ik heb 1,5 maandjes lang 3 tot 4 keer per week getraind. Soms kwam het een dag niet uit en werd het 3 keer per week dus. Ik heb als volgt getraind.

Maandag: Borst/biceps
dinsdag: triceps/rug
woensdag:schouders,benen
donderdag, als 4de dag er aan toe kwam: weer borst en biceps. (ik hield 48 uur rust tussen het trainen van borst, dat heb ik op meerdere sites gelezen en als advies opgekregen).

sinds maandag ben ik ook met buik begonnen, eerder trainde ik het niet echt, omdat ik het vervelend en saai vond, maar het is toch wel nodig dus doe ik maandag, woensdag als extra spiergroep buik erbij. en dinsdag donderdag ga ik voor het slapen even buikoefeningen doen.

Hier is een foto van voordat ik begon met het 3/4 keer per week trainen bij een sportschool. Dit was 1,5 maandjes terug. Vroeger had ik wel wat blokjes bij mijn buikje, maar door lang niet te trainen is het beetje weg.

image.png


en dit is na 1,5/2 maandjes gemotiveerd trainen. Zoals ik al zei, vroeger heb ik thuis wel eens opgedrukt en pogingen gedaan tot gemotiveerd trainen etc. En tijdje met kickbox beetje getraind.

IMG_3766.jpg


IMG_3768.jpg


IMG_3769.jpg


IMG_3767.jpg


Wat ik heb gemerkt is dat mijn bicep en tricep een beetje is gegroeid ten aanzien van foto 1. Foto 1 heeft wel inderdaad een andere verlichting, maar ik ga na 3 maandjes weer nieuwe fotos maken met het zelfde verlichting als de anderen.

Ik hoor graag jullie reacties over dit resultaat en tips voor later.

Ik hoor graag ook tips voor mijn schema, ik wil het aanpassen en het beter maken, maar ik heb advies nodig van ervarende mensen hier.

En een vraag, Hoe kan ik mijn vetpercentage binnen 2/3 maandjes zo veel mogelijk verminderen voor mijn buikspieren?
 
Laatst bewerkt:
Goede resultaat voor 2 maanden, doe zo verder!
 
Tepels flink gegroeid :thumbs:
 
Een hele leuke basis voor jou leeftijd, ga lekker zo door zou ik zeggen, veel eten, hard trainen.

Maar wat wil je nou bereiken met deze foto's voor ons? :)
 
I think its perfect ..............

tour nz
 
Laatst bewerkt:
Een hele leuke basis voor jou leeftijd, ga lekker zo door zou ik zeggen, veel eten, hard trainen.

Maar wat wil je nou bereiken met deze foto's voor ons? :)

Eventuele tips voor wat ik moet trainen om mooie lichaam te krijgen etc etc
 
Eventuele tips voor wat ik moet trainen om mooie lichaam te krijgen etc etc

like i said,

Hard trainen, Veel eten, Voldoende rust.
Ohja en een portie geduld.
flink shaken, serveren met schijfje doorzettingsvermogen
Voila recept a la 'mooie lichaam'!

Alles wat je nodig hebt kan je vinden in de sticky's van dit forum
Succes!
 
like i said,

Hard trainen, Veel eten, Voldoende rust.
Ohja en een portie geduld.
flink shaken, serveren met schijfje doorzettingsvermogen
Voila recept a la 'mooie lichaam'!

Alles wat je nodig hebt kan je vinden in de sticky's van dit forum
Succes!

Dankjewel, dat ga ik ook doen informatie van forums verglijken en beste opnemen.
 
Back
Naar boven