XXL Nutrition

1,5 stoel...... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
5.972
Waardering
87
Lengte
1m94
Massa
134kg
Verdorie zeg...

Zit ik met een maat van me in de trein, tegenover elkaar. Komen er 2 domme meisjes van een jaar of 17-18 bij ons zitten.

Terwijl ik met mn maat in gesprek ben zitten ze constant mee te knikken en te lullen, echt Sh*t irritant...

Op een gegeven moment zit degene die naast me zit tegen de ander dat het nogal irritant was dat er mensen zijn die 1,5 stoel in beslag nemen.

Toen heb ik maar ff gezegd dat ik het liefst 2 stoelen in beslag nam als t kon.

Dus ik dronk ff verder van mn blikje cola light, zegt ze: ja dan moet je nog meer cola light drinken ???

Dus ik weer: Heb je daar soms problemen mee? Op een enigzins geergerde toon :D
Toen hielden ze op. Maar toch wel irritant. Ze zagen me echt aan voor een of ander vet varken ofzo.... pff wat vernederend als bb'er zeg... Maar ik trek me er niets van aan hoor, dat niet.

Zijn dr hier meer mensen met zulk soort ervaringen?
 
Laatst bewerkt:
haha laatst in de bus werd ik helemaal in elkaar gedrukt door een gozer die naast me ging zitten. Hij dacht zekers dat ik irritant veel ruimte in beslag wilde nemen maar ik zat al met mijn schouder en arm op het raamkozijn.

het liefst ga ik gewoon aan de buitenkant zitten dan kan ik wat overhellen naar het voetpad, maar als er dan mensen langskomen krijg je constant een beuk.

(ik ben het gewend als student zijnde met ov-kaart)

Laatst ook in een veel te klein onopgeknapt collegezaaltje. Ik zat vast tussen de mensen in, kon me armen bijna niet bewegen. Dat was het eerste college van een reeks van 9 in die zaal. Ik heb meteen het vak laten vallen. Volgend jaar beter hopelijk.

DUS JA, ik ken het probleem :D
 
Ach, de meeste meisjes zijn oliedom,
en wij jongens profiteren ervan, wij weten waarom....
 
Je had aan die meisjes hun BF% moeten vragen en dan vergelijken met het jouwe :rolleyes:
 
Originally posted by Ilya


(ik ben het gewend als student zijnde met ov-kaart)



Ja ik ben dat ook dus ja..... Maar toch he...

Originally posted by Admin

Je had aan die meisjes hun BF% moeten vragen en dan vergelijken met het jouwe :rolleyes:

Ja ze waren niet bepaald superslank, niet dat dat perse hoeft voor mij, maar ik schat hun bf toch zeker richting de 30%.. Maar als je al denkt dat je van cola light dik word... ga dan nog maar niet praten over bf.
Als ik tegen veel mensen zeg dat ik meer dan 100kg weeg, denken ze dat je heel vet bent. Maar ik vind mijn 15% bf toch behoorlijk acceptabel. iig een stuk lager dan merendeel van de nederlanders.
 
heb je gelijk in. wat ik de laatste tijd hoor is (meestal nadat ze je zien vreten :D ): "sjo he krijg je een pens?"... dan zeg ik nee hoor ram maar in me buik. "tering das kneiterhard"... ja DUH!!! "me maag is uitgezet door het vele vreten!".. en dan heb ik een BF van 12%... wehehe. die gassies zekers meer
 
F*ck them! Gewoon tshirt uittrekken en voor hun gezicht met je borsten wippen - that should do the trick...

Nope, gast bij ons in de fitness is heel klein (1.65m ofzo) en met een pull lijkt ie niet zo gespierd maar wel al 5 jaar aant bb-en. Een gast die nieuw was lachte em uit toen ie zei dat ie aan bb deed, waarop hij gewoon zn shirt uitdeed (hij stond toen hartje zomer kurkdroog) en de ander sloeg sT achterover. Best wel grappig!
 
Originally posted by Big Byron
F*ck them! Gewoon tshirt uittrekken en voor hun gezicht met je borsten wippen - that should do the trick...

Nope, gast bij ons in de fitness is heel klein (1.65m ofzo) en met een pull lijkt ie niet zo gespierd maar wel al 5 jaar aant bb-en. Een gast die nieuw was lachte em uit toen ie zei dat ie aan bb deed, waarop hij gewoon zn shirt uitdeed (hij stond toen hartje zomer kurkdroog) en de ander sloeg sT achterover. Best wel grappig!

hehe, ja zo groot ben ik helaas nog niet kerel.. was t maar zo.. ben dan wel groot. Maar lijkt echt niet gespierd ofzo... tenminste, in mijn ogen nog niet. Maar komt vooral door mn lengte(1.94).

Maar is zo, maar toch he, dat disrespect bij een hoop mensen....
 
Ik neem altijd 2 stoelen in beslag :D

Heb geen zin om iemand naast me te hebben in de bus.. meestal komen er mannen naast me zitten met lange benen en die moeten dan hun benen kwijt.. dus ook een been op mijn stuk.. :P

alleen WoUz mag dah :D die neemt al 1,5 stoel in beslag en dan zit ik tegen de ruit aan geplakt :D

Schuif ik tenminste niet in bochten..
 
Originally posted by Big Byron
F*ck them! Gewoon tshirt uittrekken en voor hun gezicht met je borsten wippen - that should do the trick...


:haha:
 
Back
Naar boven