XXL Nutrition

1,5 week bezig met Keto. Even wat advies nodig....

Bezoekers in dit topic

Nice body unicorn.
XXL heeft wel een punt hij verwoord t alleen wat directer dan meiden gewend zijn vind ut zelf ook niks hebben
 
Ja maar het gaat ons er niet om wat mannen vinden XXL. Denk ik, toch Linda? Ik train absoluut niet voor het mannelijke geslacht.

Haha XXL, you like it I guess??? Geniet nog maar even, ik haal hem zo weer weg, haha!
Maar dat je zegt dat je houdt van wat meer vet en dan jouw reactie bij m'n foto doet mij dan weer denken: ****, ik moet echt snel wat vet kwijt, stom he?

Kom op zeg, op jouw huidige figuur is menig vrouw jaloers hoor. Prima dat je het niet voor de heren doet maar voor jezelf, maar ga ook even na of je het niet tot extremen trekt.

Weghalen geeft overigens niet, heb je toch gequote :rolleyes:
Sowieso zou ik het laten staan, anders hebben anderen geen idee waarover wordt gesproken m.b.t. die foto.
 
@ unicorn.
nee. heb nog lekker geturnd op dat gewicht xD.
sterk lijf. daarom kan ik t ook niet accepteren dat ik nu zwaarder ben.
omdat ik toen ook nog goed functioneerde.
bij mij werd gemeten met tanita. kreeg geen bonnetjes. te laag in vet.
maar mn VVM is gelijk gebleven. t is dus echt puur vet. en dat is frustrerend.
 
Nee, ik hou van atletisch en droog. Vind ik mooi. Dus daar doe ik mn best voor. Lastige is wel dat ik echt pertinent in centimeters minder omvang wil hebben (bij de taille, benen en heupen). Door krachttraining ben ik wel droger geworden, maar ben ik gek genoeg niet smaller geworden qua centimeters.
 
oh nee ik ook niet voor mannelijk geslacht. ook nu heb ik sjans. dus dat heeft daar echt niet mee te maken xD.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

doe t alleen voor mezelf. al werk ik mezelf richting de dood. ook puur voor mezelf ^o).
 
@ unicorn.
nee. heb nog lekker geturnd op dat gewicht xD.
sterk lijf. daarom kan ik t ook niet accepteren dat ik nu zwaarder ben.
omdat ik toen ook nog goed functioneerde.
bij mij werd gemeten met tanita. kreeg geen bonnetjes. te laag in vet.
maar mn VVM is gelijk gebleven. t is dus echt puur vet. en dat is frustrerend.

Zo'n tanita ding is zo schommelig als 'n... ach die zin hou ik maar weer voor me... :D

Ik heb 7% de ene dag, en halve week later 12%. Lekker betrouwbaar zo'n ding. :rolleyes:


Nee, ik hou van atletisch en droog. Vind ik mooi. Dus daar doe ik mn best voor. Lastige is wel dat ik echt pertinent in centimeters minder omvang wil hebben (bij de taille, benen en heupen). Door krachttraining ben ik wel droger geworden, maar ben ik gek genoeg niet smaller geworden qua centimeters.
Spieren zijn geen gebakken lucht en nemen ook volume in beslag.
 
Bedankt XXL, ja ik weet dat andere vrouwen graag wat slanker willen zijn, maar het is gewoon mijn persoonlijke smaak. Plus ik ben in korte tijd best aangekomen en dat is wat ik eraf wil. Alleen dat en niet daaronder.

Ik weet ook wel dat het bij ouder worden hoort, iets vetter worden, maar moet je dat accepteren? Nou, ik niet hoor!
 
Bedankt XXL, ja ik weet dat andere vrouwen graag wat slanker willen zijn, maar het is gewoon mijn persoonlijke smaak. Plus ik ben in korte tijd best aangekomen en dat is wat ik eraf wil. Alleen dat en niet daaronder.

Ik weet ook wel dat het bij ouder worden hoort, iets vetter worden, maar moet je dat accepteren? Nou, ik niet hoor!

Kan me moeilijk voorstellen dat je er nog veel afwilt, is toch mooi zo? Maar goed, dat is mijn mening :rolleyes:
 
doe t alleen voor mezelf. al werk ik mezelf richting de dood. ook puur voor mezelf ^o).

Kijk uit liefje! Ik ken dat Tanita-ding niet, maar ken de verhalen van acrogymnasten en gewicht wel. Ligt een enorme druk op, net als bij dansers en modellen.

Ja, spieren nemen ook ruimte in ... daarom zoek ik een beetje een middenweg tussen droger worden, KT, cardio, smaller worden, nou ja, je snapt hem. Wel lastig hoor! Kijk, toen ik enkel heel veel cardio deed en geen KT, vond ik mezelf goed. Fijn en smal als een ballerina. Maar daarbij 0 energie en vaak ziek. Dus toen heb ik het roer omgegooit, kwam aan en nu wil ik weer terug naar dat fijne, maar niet meer op de manier zoals ik het eerder dus deed. En dat is even zoeken dus, want van de KT ben ik weliswaar minder vet geworden, maar allerminst fijntjes!

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Cm of 4/5 van mn heupen, 4/5 van mn bovenbenen en 5 van m'n taille. Als ik nu op 19% vet zit, als dat klopt, dan ben ik bereid tot 15% te zakken, niet lager, omdat dat niet bevorderlijk is voor je gezondheid.
 
Ik snap je niet echt, je kan zo in 'n bjorn borg blaadje.. :o
Zal wel aan mij liggen.
 
Ik denk dat dit al wel genoeg gegeten wordt.
alleen gebakken vlees gaat de keel ook zo uithangen he:rolleyes:

vezels gaan vaak gepaard met zetmeel. dus veel zijn er niet.
Koolsoorten bevatten veel vezels. broccili is een goed voorbeeld met 4,5 gram per 100g.
bij drogist hebben ze ook vezelpreparaten. zou je kunnen proberen.




komt dit bekend voor?

Vezeltabletten kunnen en oplossing vormen. 30 - 35 gr. vezels per dag minimaal.
 
XXL, lief van je, maar het is praten tegen een .. eh.. hoe is die uitdrukking ook alweer? nouja,noem het een garnaal. Maar dat is hetzelfde als ik tegen het gros hier ga zeggen dat ze gespierd genoeg zijn en dat meisjes helemaal niet van groot en breed houden. Iedereen gaat toch door en bijna niemand vind zich gespierd genoeg.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Grappig, ik zat eerder op die site te kijken en dacht "omg, die modellen moeten echt even naar de sportschool, wat een raar figuur"

Hahaha!
 
dit zullen best onverteerbare koolhydraten kunnen zijn.
staat er een voedingswaarde op de verpakking? de energetische waarde?


Nou daar kan nog best wat groenten in!
kommer is zoals water. dit is te verwaarlozen. 0.3 gram per 100.

spinazie, wortelen en spitskool!

wie vult aan?

sperziebonen!! heerlijk
 
Meesten hier zijn 70kg ecto's hoor, denk dat je je vergist :D
 
die tanita was een speciale. die klopt ALTIJD. 100% geijkt ofzo.
maargoed. wij houden gewoon neit van vetjes :P.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

ik loop achter xD. maar ik wil een wasbordje. en 1 januari heb ik m. okee? xD.
 
|Haha!

I hear you girl! Al denk ik dat heeeel veel mensen hier een eetstoornis hebben hoor, alleen bij ana is het verkeerd en in dit licht is het dan ineens wel weer verantwoord. Maar goed.

Ik kom daar ook vandaan en ik heb ook moeite om 'normaal' met eten om te gaan, zeker omdat ik dat eigenlijk ook helemaal niet wil, omdat ik nog steeds wil 'afvallen' (niet in gewicht dus, maar gewoon strakker worden en vetjes weg).

Heb je in een kliniek gezeten? Dat keto voorschrijft dat een tijdje heel weinig carbs moet eten klinkt dan heel tegenstrijdig he? Word je niet moe van nog steeds eten tellen en niet gewoon spontaan eten? Ik wel namelijk. Maar goed, ik doe het toch. En inderdaad lastig dat iedereen weer wat anders zegt he? Frustrerend.

Ik doe met je mee vanaf morgen! Verschil is alleen dat ik vind dat mn spiermassa wel genoeg is en ik nu enkel nog mn vetjes eraf wil branden . Ik kreeg opmerkingen dat mn benen wel erg 'vol' zijn, terwijl er niet echt veel vet op zit, dus ik moet nog even kijken wat ik daarmee aan moet. Wellicht meer cardio en doorgaan met KT voor mn bovenlijf en voor mn benen meer pilatesachtige oefeningen.

Liefs!

Een KETO-dieet is wel leuk, maar als je dagelijks sport vind ik het nogal drastisch. Vooral als bodybuilding wordt gecombineerd met conditionele sport(vechtsporten bijv.). Ik vind 100-150 gr. koolhydraten al laag en keto-dieet met vezelpreparaten zou wel een optie zijn wanneer de conditionele sport verminderd wordt. (of 3 maanden voor de zomer :P)

Het klopt ook dat mensen angst krijgen voor koolhydraten, maar een refeed dag helpt daarbij enorm. (Ik eet zelfs niet "clean" op mijn refeed dag en blijf vetpercentage verminderen.) Angst ontwikkel je als je nooit over de grens gaat met één dag volvreten met carbs...

zorg voor dit dieet dat je wel 30-35 gr. vezelfs binnenkrijgt. Obstipatie vormt anders en krijg je lichamelijke klachten...

succes :)
 
die tanita was een speciale. die klopt ALTIJD. 100% geijkt ofzo.
maargoed. wij houden gewoon neit van vetjes :P.

Pfff, ik zal je even uit de droom helpen, ze zijn geen een van alle accuraat. Alleen al door het gegeven waarop wordt gemeten en dat iedere producent zijn eigen algoritme gebruikt om de resultaten te berekenen zegt meer dan genoeg.
 
Doperwtjes? Rucola? Aubergine?
Letten jullie op GI-waarden? Sommige veodingsmiddelen zijn laag in KH, maar weer hoog in GI-waarde, dus grote invloed op je bloedsuikerspiegel.
 
die tanita was een speciale. die klopt ALTIJD. 100% geijkt ofzo.
maargoed. wij houden gewoon neit van vetjes :P.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

ik loop achter xD. maar ik wil een wasbordje. en 1 januari heb ik m. okee? xD.

Las dat jij een eetstoornis hebt ontwikkeld, maar wat doe je nu zelf eraan? Het gaat namelijk niet om wat je dagelijks eet, maar wat je wekelijkse gemiddelde is met voeding ... (één dag een piek hebben met hoge koolhydraten moet je maar eens proberen) :-) --> durf je over de grens te gaan!

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Doperwtjes? Rucola? Aubergine?
Letten jullie op GI-waarden? Sommige veodingsmiddelen zijn laag in KH, maar weer hoog in GI-waarde, dus grote invloed op je bloedsuikerspiegel.

Klopt ja ;) hoge GI-waarde is gewoon vooral suikervorming/suikers
 
@ GetXXL.
en hoe verklaar je dan dan ik 3 verschillende datums heb in 4 weken. met 3x geen bonnetje wegens te weinig vet. en een verschil tussen gewicht van 0,1? dan doet ie echt niet zomaar wat zeggen hoor. dat was er eentje uit een eetstoorniskliniek. die kloppen echt wel. anders hebben ze een probleem.
 
Back
Naar boven