XXL Nutrition

1,5 week bezig met Keto. Even wat advies nodig....

Bezoekers in dit topic

Log hijiack. :eek:
 
Haha, ja sorry, dit is mijn log ook helemaal niet, haha! Ik zal er niets meer over zeggen!
 
Haha, ja sorry, dit is mijn log ook helemaal niet, haha! Ik zal er niets meer over zeggen!

Heb t nou al aangepast, maja mssn maar beter ook, ben hier niet om mensen te kwetsen
 
We komen allemaal in allerlei soorten en maten en iedereen ambieert weer een ander lichaam, dus laten we vooral respect hebben voor elkaar. Amen. :D
 
Ik heb geen last van obstipatie. Enkel wanneer ik niet sport. Dus bewegen helpt sowieso wel veel. En mijn cardio is op lage hartslag en mn KT is maar korte momenten conditioneel zwaar, dus prima te doen!

Maar pfff, 3 maanden keto?? Vond 2 weken al zwaar! Lijkt me ook niet echt gezond 3 maanden?

ja je verbranding wordt verstoord, omdat je vezels te weinig binnen krijgt(geen beweging, geen sterke metabolisme). Gebruik psyllium Husks bijvoorbeeld. Altijd beter om tussen 30-35 gr vezels binnen te krijgen. Als ik zou beginnen met KETO, dan zeker vezels erbij! :O
 
Snap je bericht niet. Is die voor mij bedoeld? Ik heb nergens last van he ...
 
Ik las trouwens ergens dat iemand serieus al 3 jaar lang keto doet. Dat is toch echt niet gezond?! Ik lees 3 maanden max en dan weer KH opvoeren?
 
Back
Naar boven