MuscleMeat

1,5kg kwark per dag teveel?

Bezoekers in dit topic

DVN

Novice
Lid geworden
25 apr 2022
Berichten
3
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Zoals de titel al zegt, is mijn vraag of te veel kwark nadelen heeft (buiten dat het niet heel gevarieerd is)? Zo wordt er wel eens beweerd dat te veel zuivel kan leiden tot lactose-intolerantie.
Ik eet nu elke dag 1KG volle kwark, maar wil voor de bulk miss overstappen op 1,5kg per dag.

Mijn voedingschema hieronder:
1652873609211.png


hieraan zal ik dus nog 500gram toevoegen rond 11 uur, ik hoor graag jullie mening hierover
 
Beter gooi je bovenstaand schema in de prullenbak en maak je een nieuwe.
 
vanwaar?
 
Leer meer gevarieerd eten.
Macros beter in balans.
Je avond eten klopt niet.

Ps: er is meer naast kwark.
Koolhydraten: havermout/ brinta/ brood/ aardappels / rijst
Vetten: pindakaas / eieren / vet viske / advocado / pure chocola / kaas
Eiwitten: KWARKKKKKK / Alle soorten vlees / whey

Groente / fruit voor de vitamines anders ga je dood.
 
Zoals de titel al zegt, is mijn vraag of te veel kwark nadelen heeft (buiten dat het niet heel gevarieerd is)? Zo wordt er wel eens beweerd dat te veel zuivel kan leiden tot lactose-intolerantie.
Ik eet nu elke dag 1KG volle kwark, maar wil voor de bulk miss overstappen op 1,5kg per dag.

Mijn voedingschema hieronder:
Bekijk bijlage 556069

hieraan zal ik dus nog 500gram toevoegen rond 11 uur, ik hoor graag jullie mening hierover
Je zit al op 2,5 x lichaamsgewicht aan eiwitten. Overbodig dus.

Die 180 gram vet slaat nergens op.

Te weinig carbs.
 
Magere kwark icm goede voeding is niet slecht denk ik. Gewoon als ontbijt, tussendoor en voor het slapen.
 
1652880497745.png

Dit al meer in de goede richting? (ik zat zelf ook nog naar noten te kijken maar dan schiet je al snel omhoog qua vetten)
En dan nog een banaantje per dag voor de vitamientjes naast de groente :).
 
HalfbolHalfvolle melk 250 ml met havermout 100 gr, schep eiwitpoeder 30 gr en pindakaas 1 El (ca.650 kcal) (ca. 45 gr eiwit)

4 volkorenboterhammen met kip/pindakaas ca. 500 kcal + beker melk 100 kcal
(ca. 25 gr eiwit)

Bak magere kwark 250 gr met fruit en ca. 25 gr noten. Ca. 300 kcal (ca. 30 gr eiwit)

Avondeten ca. 500 kcal --> maak hier 650 kcal van (uitgaande van 200 gr vlees ca. 40 gr eiwit)

Shake na sporten 30 gr eiwitten met Brinta 100 gr. Ca 475 kcal (ca. 30 gr eiwit,)

Voor slapen magere kwark 250 gr met 25 gr noten. Ca. 275 kcal (ca.30 gr eiwit)

Dit is ca. 2900 kcal --> dan zit je al op zo een 200 gr eiwit wat al enorm hoog is maar dan heb je tenminste wel fatsoenlijke maaltijden.
 
Back
Naar boven