Fitness Seller

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Als je een beetje nadenkt is het logisch.

Je pakt 1m65 en je droomfysiek zet je op (anderhalve keer buffer dan jay cutler, geen gut en perfect esthetisch) => massive sponsorcash + alle BB wedstrijden winnen. => veel lekkere fitnesschicks => winning!

En vermits je je skinny fysiek op 1m90 niet kan veranderen door te trainen of te eten kan je ook je buff ripped lichaam niet veranderderen door niet te eten of te trainen. Relax zo.

U jelly, jay cutler?
 
Ben 1.82 en als ik hier in de kroeg sta voel ik me soms nog steeds een midget, zelfs chicks hier zijn vaak langer dan ik. 165, nee dank je.
 
1.90. Zonder twijfel. Ben nu 1.85, maar zou voor geen goud kleiner willen zijn. Zou 't liefst zelfs nog 10 centimeter langer zijn.
 
1.90. Zonder twijfel. Ben nu 1.85, maar zou voor geen goud kleiner willen zijn. Zou 't liefst zelfs nog 10 centimeter langer zijn.

<--------------- :trollface:
 
Lol liever wat ik ben dan een manlet
 
klote topic. ik ben 1.65 en groei niet meer. :mad:
mijn keuze is dus snel gemaakt...
 
Mijn neef is een knappe sociale gozer die ongeveer 1,65 is.

Niet normaal hoe erg hij zijn standaard moet verlagen omdat hij klein is, terwijl hij er beter uit ziet dan 90% van die whores.

1.90 en skinny phaggot. sorry manlets.
 
geen kabouter, dus 1.90 skinnyass anyday ;)
 
Ik kies 1.80 bij 100 kg. Kies de gulden middenweg. Problem OP?
 
doe maar 1,65 met droomfysiek ( dan ga ik er nog 3cm op vooruit zelfs :o )
 
Mijn droomfysiek is geen 1.65m. Nogal onlogische vraagstelling als je het mij vraagt. :)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 13:49 ----------

Maar als ik toch moest stemmen, dan de skinny phaggot van 1.9 meter. Met een beetje hard werk en discipline kun je daar nog een mooi fysiek uithalen, maar een kereltje van 1.65m blijft altijd een onderdeurtje.
 
Ik ben 1m64 en heb geen problemen met niet serieus genomen worden of standaarden moeten verlagen, zoals hier gezegd wordt ???
 
Ik ben nu 1.70m met me droom fysiek, mad?
 
Als je het voor de vrouwen doet weet ik wel zeker dat iemand met 1.65 en droomfysiek meer vrouwen pakt dan een skinny van 1.90!!
1,65 is in nederland en duistland inderdaad wel klein, andere landen is het normaal.
Ik ben 1,78 en ik zou eerlijk gezegd ook niet een lange slungel van 1,90 willen zijn!!
 
1m90, zelfs als 1m90 skinny faggot ben je nog niet onder de indruk van de buffste manlets. No Offence
 
Ik ben 1m64 en heb geen problemen met niet serieus genomen worden of standaarden moeten verlagen, zoals hier gezegd wordt ???
In andere delen in de wereld is 1.65 ook gewoon normaal:dunno:

Als we nou eens gaan vragen ''Wie wilt het fysiek van Flex Lewis'' denk ik dat 9/10 personen wel op eens ''Ikke!!'' gaan roepen.
 
1.90m en skinnie, skinnie is uberbuff:cool:
 
In het land der blinden is eenoog koning..
 
Back
Naar boven