MuscleMeat

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic


Van Angelus moet je dat soort dingen niet aannemen, wat weet hij nou.

Als je lang bent maar een retard heb je ook geen kans op "meer chicks". Maar het is een feit dat vrouwen lange mannen een pluspunt vinden, de meeste vrouwen gaan echt niet naast iemand lopen die kleiner is dan hen.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 16:19 ----------


Altijd een mooie uitweg om het daar op te gooien indd :)
 
Van Angelus moet je dat soort dingen niet aannemen, wat weet hij nou.

Als je lang bent maar een retard heb je ook geen kans op "meer chicks". Maar het is een feit dat vrouwen lange mannen een pluspunt vinden, de meeste vrouwen gaan echt niet naast iemand lopen die kleiner is dan hen.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 16:19 ----------



Altijd een mooie uitweg om het daar op te gooien indd :)

Zoals ik al in eerste post hier zei het boeit me geen reet :rolleyes:
Gewoon accepteren wie je bnet en daar wat van maken... en zoals ik al zei is maar wat ieder zijn prioriteiten zijn maar mooie is dat iedereen hier zijn eigen prioriteit op wil dringen aan de ander en daar dus door getriggerd wordt om lekker overal op in te gaan . :who:
 
Zoals ik al in eerste post hier zei het boeit me geen reet :rolleyes:
Gewoon accepteren wie je bnet en daar wat van maken... en zoals ik al zei is maar wat ieder zijn prioriteiten zijn maar mooie is dat iedereen hier zijn eigen prioriteit op wil dringen aan de ander en daar dus door getriggerd wordt om lekker overal op in te gaan . :who:

Als je met rare voordelen voor kleine mensen komt dan is het niet zo vreemd dat mensen daar tegen in gaan ;)
 
1.65 en dan ga ik in china wonen, lijk ik weer normale lengte te hebben
 
Als je met rare voordelen voor kleine mensen komt dan is het inderdaad niet zo vreemd dat mensen daar tegen in gaan ;)

:orly:

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 16:25 ----------

punt is ook dat lang zijn en ecto een voordeel is tov van klein met bij BB
 
Laatst bewerkt:
Van Angelus moet je dat soort dingen niet aannemen, wat weet hij nou.

Als je lang bent maar een retard heb je ook geen kans op "meer chicks". Maar het is een feit dat vrouwen lange mannen een pluspunt vinden, de meeste vrouwen gaan echt niet naast iemand lopen die kleiner is dan hen.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 16:19 ----------



Altijd een mooie uitweg om het daar op te gooien indd :)

Daar heb je een punt.
Maar in BE is misschien 1/50 vrouwen even groot of groter dan mij (zou zelfs 1/100 kunnen zijn :) ).
 
Daar heb je een punt.
Maar in BE is misschien 1/50 vrouwen even groot of groter dan mij (zou zelfs 1/100 kunnen zijn :) ).

Idd, misschien dat de rest van DBB elke dag tussen topmodellen loopt maar zo veel vrouwen die 1.75 of groter zijn heb ik nu toch ook nog niet gezien, hoor.
 
Kom zelf van 68kg bij 1.91 maar ik zou dan toch voor lengte kiezen
 
Idd, misschien dat de rest van DBB elke dag tussen topmodellen loopt maar zo veel vrouwen die 1.75 of groter zijn heb ik nu toch ook nog niet gezien, hoor.

Hollandse wijven zijn gewoon veel groter in het algemeen. En ik heb de indruk dat ze ook veel dominanter zijn :D
Beta-dutchies.
 
Ik snap het niet hoor, een vriend van mij is 1.68 of zo en doet toch vrouwen joh, blijkbaar hebben ze niets te klagen!!
Maar goed, ik zou zelf geen 1.65 willen zijn en ook geen 1.90..
als ik kies voor 1.90 skinny moet ik toch een mooie kop hebben,anders zou ik nooit van me leven skinny willen zijn..dan maar 1.65 met een gruwelijk figuur..
 
Niets zo triest als die mannetjes hier van 1.90+ die laten zien dat ze blij zijn met hun lengte en zich beter voelen dan mensen die 1.70-1.85 zijn. Ik heb een boodschap voor jullie: de meeste mensen (inclusief vrouwen) vinden lange slungels er belachelijk uitzien en vervelend om mee te praten. De studies zeggen inderdaad dat 1.80 voor vrouwen aantrekkelijk is, en ook dat vrouwen meer op 1.75-1.85 dan op 1.90-2.00 of langer vallen.

1.65 is dan natuurlijk wel redelijk k*t, maar anderzijds vallen vrouwen meer op status, geld en karakter, of hoe je in bed presteert... En met een lange kerel omgaan is voor de meeste vrouwen sociaal en fysiek gezien niet zo handig. Dus wees maar blij met jezelf terwijl iedereen wel beter weet.


Hollandse wijven zijn gewoon veel groter in het algemeen. En ik heb de indruk dat ze ook veel dominanter zijn :D
Beta-dutchies.
Lange vrouwen zijn gewoon lelijk, net mannen met vrouwelijke vormen, als ze al niet dik zijn want dat gaat vaak samen met lang.
 
Laatst bewerkt:
Niets zo triest als die mannetjes hier van 1.90+ die laten zien dat ze blij zijn met hun lengte en zich beter voelen dan mensen die 1.70-1.85 zijn. Ik heb een boodschap voor jullie: de meeste mensen (inclusief vrouwen) vinden lange slungels er belachelijk uitzien en vervelend om mee te praten. De studies zeggen inderdaad dat 1.80 voor vrouwen aantrekkelijk is, en ook dat vrouwen meer op 1.75-1.85 dan op 1.90-2.00 of langer vallen.

1.65 is dan natuurlijk wel redelijk k*t, maar anderzijds vallen vrouwen meer op status, geld en karakter, of hoe je in bed presteert... En met een lange kerel omgaan is voor de meeste vrouwen sociaal en fysiek gezien niet zo handig. Dus wees maar blij met jezelf terwijl iedereen wel beter weet.

Strong post is strong.
 
niets zo triest als die mannetjes hier van 1.90+ die laten zien dat ze blij zijn met hun lengte en zich beter voelen dan mensen die 1.70-1.85 zijn. Ik heb een boodschap voor jullie: De meeste mensen (inclusief vrouwen) vinden lange slungels er belachelijk uitzien en vervelend om mee te praten. De studies zeggen inderdaad dat 1.80 voor vrouwen aantrekkelijk is, en ook dat vrouwen meer op 1.75-1.85 dan op 1.90-2.00 of langer vallen.

1.65 is dan natuurlijk wel redelijk k*t, maar anderzijds vallen vrouwen meer op status, geld en karakter, of hoe je in bed presteert... En met een lange kerel omgaan is voor de meeste vrouwen sociaal en fysiek gezien niet zo handig. Dus wees maar blij met jezelf terwijl iedereen wel beter weet.

+1
 
Ja wel, het dekt de lading nog steeds. Dat langer beter is dan korter. En jij valt in de categorie kort, 5 feet 8.

ensley's (1994) study, mentioned above, showed that on average, women and men both prefer the man to be 2 to 3 inches taller than the woman in a relationship. Why is this news better? It's better for the simple fact that it destroys the 6 foot tall benchmark rule.

En omdat de gemiddelde lengte van de vrouw in Nederland, 6.0 feet is dan krijg jij nog een zware dopper. Misschien emigreren naar Indonesië ?

Ericr valt onder 5 feet 11.

Nederland gemiddelde vrouw 6 feet ? haha dat is 1,83.
Nederland is de gemiddelde lengte voor een vrouw 1,70 aka 5 feet 7.
 
Ik ben 1,64 en 88 KG bij 10%. Ik heb een lekker koppie( hoor ik altijd van de vrouwen) en ben qua carriere ook redelijk succesvol , iets wat vrouwen ook belangrijk vinden. Ik heb geen enkel probleem om vrouwen te versieren en ben in het verleden ook altijd succesvoller geweest qua vrouwen scoren dan mijn lange vrienden. Alles valt en staat voornamelijk met wat je uitstraalt.

Toch zou ik als ik de keuze had(wat je nu eenmaal niet voor het zeggen hebt) toch iets langer willen zijn. Dit alleen omdat ik dan toch iets buffer zou kunnen worden en het voordelen heeft in strongman competities.

Dat gelul over compenseren daar kan ik me niet in vinden. Daarvoor vind ik hetgeen wat je zelf bereikt hebt zoals carriere en krachtstats toch belangrijker als iets waarvoor je helemaal niets hebt moeten doen > lichaamslengte dus. Een stratenmaker , bouwvakker of iemand anders zonder goede opleiding die op een kleiner iemand neerkijkt is helemaal belachelijk!
 
Laatst bewerkt:
De vraag kan beter zijn: Wie ben je liever, Killy of Peanuthead?
 
Ik ben zelf 1.65. Heb er zelf geen moeite mee eerlijk gezegd.
Verder zijn de meeste nadelen die genoemd worden in dit topic natuurlijk lachwekkend, bijvoorbeeld wat betreft het versieren van vrouwen. Het belangrijkste is je uitstraling, zoals Bouwens al aangaf.
 
bekende bb'ers op 1.65:


BeachPose.gif


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hell yeah dat ik voor de droomfysiek zou gaan
 
Back
Naar boven