XXL Nutrition

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Ikzelf ben ook maar 1.65 & ik vrees dat 'k niet veel meer zal groeien.
Je kan beter gelukkig zijn met wat je hebt, er zijn mensen die het erger hebben.
Dus nu ga ik gewoon voor de droomfysiek.
 
Er is ook helemaal niets mis met die lengte, in tegenstelling tot wat bepaalde arrogante mensen hier lijken te denken. ;)
 
Er is ook helemaal niets mis met die lengte, in tegenstelling tot wat bepaalde arrogante mensen hier lijken te denken. ;)

Jawel, er is wel wat mis met die lengte.
 
Hier hebben we al 1 van die arrogante mensen :)
 
Jij hebt ermee leren leven, maar als je het opnieuw mocht uitkiezen had je dan niet liever 10/20 cm langer willen zijn?
 
"Ermee leren leven", je doet het klinken alsof ik aids heb ofzo :roflol:
Of ik nu 1m65 of 1m90 ben interesseert me simpelweg geen drol. Het is zoals het is. Je gaat je toch ook niet druk maken omdat je liever groene ogen gehad had ofzo :roflol:
 
"Ermee leren leven", je doet het klinken alsof ik aids heb ofzo :roflol:
Of ik nu 1m65 of 1m90 ben interesseert me simpelweg geen drol. Het is zoals het is. Je gaat je toch ook niet druk maken omdat je liever groene ogen gehad had ofzo :roflol:

Maar diep van binnen had je het liever anders gezien :) zeker als strongman zijnde is +1M85 enkel een pluspunt
 
"Ermee leren leven", je doet het klinken alsof ik aids heb ofzo :roflol:
Of ik nu 1m65 of 1m90 ben interesseert me simpelweg geen drol. Het is zoals het is. Je gaat je toch ook niet druk maken omdat je liever groene ogen gehad had ofzo :roflol:

Haha inderdaad man.
Als ik 1,65 was zou je mij ook niet horen zeuren, ik ben nu 1,88 dus zou dat voor geen goud willen verliezen, maar je moet gewoon blij zijn met hoe je bent
 
Maar diep van binnen had je het liever anders gezien :) zeker als strongman zijnde is +1M85 enkel een pluspunt

Als jij het zegt. Jij zal wel beter weten hoe ik er over denk dan ikzelf :)
Is als strongman zeker een nadeel bij bepaalde oefeningen, maar niets wat niet op te lossen valt door techniek aanpassingen of gewoon brute kracht. Er is al iemand van 1m65 in de finale van WSM geraakt, dus lengte mag geen excuus zijn.
 
Maar diep van binnen had je het liever anders gezien :) zeker als strongman zijnde is +1M85 enkel een pluspunt

diep vanbinnen had jij ook een iets langere/dikkere pik gewild, net dat beetje extra massa gehad, net die ene chick kunnen palen, net dit, net dat...
het is maar net in hoeverre dat "verlangen" relevant is, en als het op lengte aankomt betwijfel ik dat of dit erg relevant is voor de kleineren onder ons;)
 
article-2027339-0AA676D1000005DC-399_468x667.jpg


Faal.
 
Daar pak je ook wel een voorbeeld Bascross :roflol:
 
Iedereen weet dat 1.86 tot 1-87 de perfecte lengte is. Iedereen die daarbuiten valt heeft gewoon de genen niet mee.
 
Het probleem bij 1.90 is als je dun bent dat je slungelig oogt, dat als je mollig bent vrouwen je zien als "knuffelbeertje" maar niet verder komt dan dat. Alles moet wel precies goed vallen bij die lengte en dat heb je dan bij 1.65 weer minder.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 14:47 ----------

Iedereen weet dat 1.86 tot 1-87 de perfecte lengte is. Iedereen die daarbuiten valt heeft gewoon de genen niet mee.

Als je kijkt over de hele wereld misschien wel. In Nederland val je dan onder het gemiddelde. 1.86 in de rest van de wereld is 1.96 in Nederland:trollface:
 
Laatst bewerkt:
1.65m met droomfysiek ofcourse. :)
 

hahaha, door deze foto ging ik opzoeken hoe lang hij is :P

Kwam meteen op een mooie bericht:
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebr...-groter-zijn-Emma-Watson-wil-verdwijnen.dhtml

Vooral dit stuk:
Helaas
Radcliffe: "Ik denk niet dat ik nog veel zal groeien. Ik zou heel graag groter zijn. Vraag eender wie met mijn lengte of hij groter wil zijn en ze zullen 'ja' antwoorden. Helaas is er weinig aan te doen".
 
Laatst bewerkt:
Haha jelly manlet is jelly.
 
Back
Naar boven