XXL Nutrition

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

en als radcliffe het zegt, dan is het echt?
 
Jep, als Harry Potter het zegt, dan zal iedereen wel zo denken :)

Ff serieus: hoe zou jij reageren als je bruine ogen hebt en iemand maakt een topic en beweert dat blauwe ogen echt wel veel beter zijn. Ga je je druk maken of ga je ook even :roflol:'en ? :)
 
diep vanbinnen had jij ook een iets langere/dikkere pik gewild, net dat beetje extra massa gehad, net die ene chick kunnen palen, net dit, net dat...
het is maar net in hoeverre dat "verlangen" relevant is, en als het op lengte aankomt betwijfel ik dat of dit erg relevant is voor de kleineren onder ons;)

je hebt misschien gelijk aangezien ik op alle vlakken bovengemiddeld score (lengte, massa, aesthetics, intelligentie zowel eq als iq, humor, penislengte ...) en dat ik me hierdoor niet kan inleven in een gebrekkige toestand.


... oow misschien is dat net mijn gebrek :(, en dat ik niet rijk ben.
 
Jep, als Harry Potter het zegt, dan zal iedereen wel zo denken :)

Ff serieus: hoe zou jij reageren als je bruine ogen hebt en iemand maakt een topic en beweert dat blauwe ogen echt wel veel beter zijn. Ga je je druk maken of ga je ook even :roflol:'en ? :)

Kleurenlenzen je weet G
 
je hebt misschien gelijk aangezien ik op alle vlakken bovengemiddeld score (lengte, massa, aesthetics, intelligentie zowel eq als iq, humor, penislengte ...) en dat ik me hierdoor niet kan inleven in een gebrekkige toestand.


... oow misschien is dat net mijn gebrek :(, en dat ik niet rijk ben.

jouw grootste gebrek is je narcissisme. had vroeger net dezelfde houding als jij totdat ik verschillende van jou posts zag waar ik mezelf een beetje te hard in herkende.
Het is allemaal leuk en wel om het zelf te verkondigen hoeveel beter je wel niet bent dan anderen op praktisch alle vlakken, maar als je het eens een keer van buitenaf ziet is het gewoon wansmakelijk en zielig.

Je haalt je status uit mensen waar je op neerkijkt, die je als minderwaardig beschouwd. Ben toen tot de conclusie gekomen dat dat mij zelfs nog een trap lager zet dan die "inferieuren":)
 

Zou wel meteen 20 cm inruilen voor zijn vermogen :D.

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 15:07 ----------

jouw grootste gebrek is je narcissisme. had vroeger net dezelfde houding als jij totdat ik verschillende van jou posts zag waar ik mezelf een beetje te hard in herkende.
Het is allemaal leuk en wel om het zelf te verkondigen hoeveel beter je wel niet bent dan anderen op praktisch alle vlakken, maar als je het eens een keer van buitenaf ziet is het gewoon wansmakelijk en zielig.

Je haalt je status uit mensen waar je op neerkijkt, die je als minderwaardig beschouwd. Ben toen tot de conclusie gekomen dat dat mij zelfs nog een trap lager zet dan die "inferieuren":)

Teh ****? Mijn respect voor jouw is plots met 50% gestegen :o.
 
Lol, met zo'n schoenen maak je jezelf pas belachelijk. Kom je thuis, schoenen uit, ben je ineens 15cm kleiner :roflol: Je kan dan beter meteen met een groot bord rondlopen "ik ben een onzeker sukkeltje".
 
je hebt misschien gelijk aangezien ik op alle vlakken bovengemiddeld score (lengte, massa, aesthetics, intelligentie zowel eq als iq, humor, penislengte ...) en dat ik me hierdoor niet kan inleven in een gebrekkige toestand.
Jep, ik heb hetzelfde probleem.
 
jouw grootste gebrek is je narcissisme. had vroeger net dezelfde houding als jij totdat ik verschillende van jou posts zag waar ik mezelf een beetje te hard in herkende.
Het is allemaal leuk en wel om het zelf te verkondigen hoeveel beter je wel niet bent dan anderen op praktisch alle vlakken, maar als je het eens een keer van buitenaf ziet is het gewoon wansmakelijk en zielig.

Je haalt je status uit mensen waar je op neerkijkt, die je als minderwaardig beschouwd. Ben toen tot de conclusie gekomen dat dat mij zelfs nog een trap lager zet dan die "inferieuren":)

ga je nu ff de board psycholoog spelen ofzo :roflol:
Ik zeg toch ook niet dat ik iets heb tegen "kleinere" mensen: wel dat ze hun plaats moeten kennen in de natuurlijke pikorde.

Als ik iemand intelligenter, knapper of sterker tegen kom dan mij heb ik daar ook respect over, ik ken gewoon mijn plaats in de wereld. Van valse bescheidenheid creeer je een wereld van schijnheiligen, leugenaars en hielenlikkers. En daar hou ik niet van.

hatersgonnahate.jpg
 
ga je nu ff de board psycholoog spelen ofzo :roflol:
Ik zeg toch ook niet dat ik iets heb tegen "kleinere" mensen: wel dat ze hun plaats moeten kennen in de natuurlijke pikorde.

Als ik iemand intelligenter, knapper of sterker tegen kom dan mij heb ik daar ook respect over, ik ken gewoon mijn plaats in de wereld. Van valse bescheidenheid creeer je een wereld van schijnheiligen, leugenaars en hielenlikkers. En daar hou ik niet van.

hatersgonnahate.jpg

je vat hem niet;)
 
Je hebt gelijk. Grote mensen zijn beter dan kleine mensen. Proficiat.
 
je vat hem niet;)

Ik snap het maar al te goed, dat je met valse bescheidenheid een stapje hoger zou staan. Dat het verboden is om met je kwaliteiten uit te pakken.

En ik zeg: **** that, er zijn objectieve criteria bestaan om iemand te kwalificeren, en dat je daar geen doekjes moet om rond winden. Waarom ga je nooit op een lelijke chick toestappen als iedereen gelijk zou zijn? Of waarom wil je enkel met mensen omgaan met wie je je gelijk voelt of waar je naar opkijkt ipv neerkijkt? zelfde principe.


Klinkt dit elitair? misschien, maar toch stem ik links zodat alle tere zieltjes die "het" niet hebben ook een menswaardig bestaan kunnen leiden.
.
 
ga je nu ff de board psycholoog spelen ofzo :roflol:
Ik zeg toch ook niet dat ik iets heb tegen "kleinere" mensen: wel dat ze hun plaats moeten kennen in de natuurlijke pikorde.

De pikorde wordt niet bepaald op basis van lengte. Zoals in de dierenwereld gaat dat vaak met een hoop gebluf / gevecht en je leeftijd is ook van belang. Zo kan bij honden een chihuahua best een pack leader zijn :D.
 
Ach maakt niet uit. Als hij zijn lengte nodig heeft om zich beter te voelen, dan moet hij dat maar doen.
 
De pikorde wordt niet bepaald op basis van lengte. Zoals in de dierenwereld gaat dat vaak met een hoop gebluf / gevecht en je leeftijd is ook van belang. Zo kan bij honden een chihuahua best een pack leader zijn :D.

niet alleen, dat is toch een verschil. Een blaffende chihuahua schrikt misschien meer af dan een onderdanige pitbull, maar niet meer dan een blaffende pitbull.
 
Ik snap het maar al te goed, dat je met valse bescheidenheid een stapje hoger zou staan. Dat het verboden is om met je kwaliteiten uit te pakken.

En ik zeg: **** that, er zijn objectieve criteria bestaan om iemand te kwalificeren, en dat je daar geen doekjes moet om rond winden. Waarom ga je nooit op een lelijke chick toestappen als iedereen gelijk zou zijn? Of waarom ga wil je enkel met mensen omgaan met wie je je gelijk voelt of waar je naar opkijkt ipv neerkijkt? zelfde principe.


Klinkt dit elitair? misschien, maar toch stem ik links zodat alle tere zieltjes die "het" niet hebben ook een menswaardig bestaan kunnen leiden.
.
je vat 'm echt niet hé:roflol: daar gaat het helemaal niet over.
Ik had het over je volledige onvermogen om te begrijpen dat lengte (zelfs voor een klein persoon) voor sommigen gewoon een non-issue is.
Dat onbegrip komt gewoon voort uit het feit dat het voor jou een (ik gok grote) rol speelt. M.a.w je schept trots in jouw "kwaliteit" van lengte, je denkt dat je hierdoor beter bent dan anderen die niet over deze "kwaliteit" beschikken. Maw je hebt een gebrek aan zelfvertrouwen, dat je wil compenseren door je boven anderen te stellen op basis van iets triviaals als lengte.

had beter verwacht van iemand waarvan ik zoveel pua-posts heb gelezen:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven