Fitness Seller

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

dwarf ik je nog steeds:trollface:

Ik wil ook niet te lang. 1.85 lijkt me perfect, een absoluut minimum vind ik wel 1.80, wat ik helaas niet heb kunnen halen :(.
Brb hakken kopen in stad
 
Ja bijna 21 jaar, ik hoop nog 7 centimeter te groeien tijdens die welgekende 21-jaars-groeispurt. Heb geen zin om te wachten op die groeispurt die je krijgt op je 30e.
:trollface:

is een mythe.
 
en jij ook al, hij heeft het niet over echt vechten, hij bedoelt de sociale ladder;)
misinterpretaties alom vandaag op dbb...

Ja precies, dan heb ik het toch goed begrepen ;)
 
kerel nu ben je jezelf belachelijk aan het maken:roflol: het gaat niet om hen, het gaat om jou, dat het voor jou een issue is:roflol:
tuurlijk zijn er ook kleintjes die issues hebben met hun lengte, dat is vanzelfsprekend:roflol:

waarom zou het voor mij een issue zijn? :scratch:
Of mag er al niet meer getrolled worden met manlets, je wordt zwak Angelus, of komt het omdat je zelf niet voldoet aan de standaard van 1m80.
 
ik zie het volgende topic al aankomen: 'Stelling 1 been en droomfysiek, of 2benige skinny phaggot?'
Ik weet wat ik zou kiezen :cool: Zal ik dat topic maar opengooien dan?
 
waarom zou het voor mij een issue zijn? :scratch:
Of mag er al niet meer getrolled worden met manlets, je wordt zwak Angelus, of komt het omdat je zelf niet voldoet aan de standaard van 1m80.
een issue in de andere richting, dat je effectief trots/genoegen/status/... haalt uit iets triviaals waar je mee geboren bent en neerkijkt op anderen die die lameass eigenschap niet hebben-_-'

en je moet het niet op trollen gooien bro, daar ben je 2 jaar te laat mee:)

en ben meer dan tevreden met mn 187cm hoor;)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 16:06 ----------

Ik weet wat ik zou kiezen :cool: Zal ik dat topic maar opengooien dan?
be my guest:D
 
een issue in de andere richting, dat je effectief trots/genoegen/status/... haalt uit iets triviaals waar je mee geboren bent en neerkijkt op anderen die die lameass eigenschap niet hebben-_-'

en je moet het niet op trollen gooien bro, daar ben je 2 jaar te laat mee:)

Je hebt gelijk :( lengte biedt geen enkele voordelen.
 
Scheelt dat operation repo echt is.
 
Je hebt gelijk :( lengte biedt geen enkele voordelen.

nu ben je zeker aan het trollen?
natuurlijk biedt het voordelen, daar gaat het niet om...
als je er trots in gaat scheppen, je beter gaat voelen dan anderen, anderen de grond in probeert te boren, ben je gewoon zielig.

misschien dat volgende analogie tot je doordringt. Je kan het vergelijken met iemand die zich baas voelt nadat hij de loterij gewonnen heeft:)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 16:23 ----------


die chick zou ik zo hard doen:ds: (of zij mij:eek:)
 
filmpjes

Vooroordeel brengt je altijd in gevaar.

:roflol:

Die eerste is een vieze vetzak. Tweede kerel is niet klein ofzo, dus niet relevant in dit topic. Derde is fake as hell.

Nice try.
 
Lengte is overrated... Een maat van me is 1.90 en ik ben 1.78 maar hij springt nog niet half zo hoog als mij haha... +1.85 oogt ook gwn klungelig...
 
Back
Naar boven