MuscleMeat

1.87 en 78kg ecto (SL 5x5)

Bezoekers in dit topic

Ahja vergeten bij te zetten dan:

Ik had/heb een heupblessure... SI-gewricht staat scheef. Daardoor heel lang weinig progressie deadlift gemaakt die bleef ik maar gwn 40kg 5x5 doen. Nu stappen van 5kg aan het maken. Dus die deadlift en squat gaan sws nog omhoog met stappen. Die bench press en overheadpress niet vandaar dat ik dat het meer daarover had.

Dips doe ik na Bench press-bent over row dag. Ik zit nu op 10kg 3x5.
Pull ups doe ik na overhead press-deadlift dag. Ik zit nu op 3x 7 pullups.

Gaat trouwens ook niet echt lekker meer omhoog allebei. Pull-ups in 3 maanden tijd van niet 2x achter elkaar kunnen (dus ik denk 2-1-1 ofzo) naar 7-7-7 eigenlijk is dat nog wel ok volgens mij maar nu gaat het langzaam om op 8-8-8 te komen. Dips van no weights 3x5 naar met 10kg 3x5 dan.

Even kijken op dit forum of het internet wat je aanspreekt en waar je goede verhalen over leest. Denk dat als je verandert van schema je gewichten ook wel flink zullen stijgen.
Een ander schema komt waarschijnlijk ook neer op meer volume.

Je zou eens kunnen kijken naar GZCLp, GreySkull LP (wel het push up en chin up huiswerk doen), 531 for Beginners of een UB/LB van Lyle McDonald of van AuserB hier op het forum.

Wat zijn je doelen op dit moment? Hoe vaak kan je trainen, op welke dagen en hoe lang?
 
Ik kan denk 3 dagen als het moet 4 dagen trainen, 2uur of 2 en half uur. Maar wat ik nu doe, 3 dagen ongeveer 1.5uur houd ik mooi vol.
Me doelen zijn sws 60kg overhead press, 80kg squat, 100kg squat en 120kg deadlift. Maarja ik besef ook dat dit lastig gaat worden omdat ik op een gegeven moment ook ga moeten cutten.
 
Back
Naar boven