Fitness Seller

1.92 m en BIG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cunnilingus

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5
Waardering
0
Wat vinden jullie van kerels boven de 1.90 m die onwijs groot zijn ? Dus zwaar breed, flink gespierd etc ?

Mooi of vinden jullie het lelijk ?

Aanleiding voor deze vraag is dat ik van veel mensen in mijn omgeving te horen krijg dat ik moet stoppen met BB omdat ik gewoon te groot word, het niet meer mooi is, en mijn uitstraling er onder te lijden heeft. ( BB'ers hebben vaak zo'n agressieve en arrogante uitstraling ). ( Merk nu ook dat vrouwen zo'n super gespierd lijf eigenlijk helemaal niet mooi vinden, maar meer geilen op droge lichamen met mar een beetje 'vorm'. )

Maja wat zijn jullie meningen ?

Thnx
 
als je 't voor de vrouwen doet, dan zou je dus moeten stoppen, maar als je 't voor jezelf doet, dan ligt t geheel aan jouzelf wat jijzelf vindt, wat te groot is...

heb je foto's van jezelf? kunnen WIJ kijken of je te groot wordt of niet... :D
 
Ik ben ook 1.92 en ik ben nu 120 kilo (heb wel wat teveel vet opt moment, maar dah gaat er wel weer es af) en sommigen vinden het ook niet normaal, vooral mijn moeder vind het helemaal niks, the bitch :)
Maar ik ga gwoon lekker door, boeit mij ut nou wat anderen vinden, als ik ut maar naar mn zin heb, ik vind die gezichten ook altijd wel lachuh als ik ze vertel dat ik een bulk streefgewicht heb van 130 kilo :) ( zit er nog ff niet in denk ik, dah word teveel vet, maar misschien maart volgend jaar ofzo dat ik er dan tegenaan zit :D )
 
Ja sommige vinden je gelijk een agressief figuur enzo.. Ik heb dat nu al, ben nu 1.94 96kg.
Ik heb meestal niet zoveel kapsel(kaal dus) en mensen vinden dan al snel dat je agressief bent.
Maar mijn doel is ook nog veel meer massa. Ik vind het mooi, zolang het in verhouding blijft. Een bb'er van 1.80 is toch ook mooi als t allemaal in verhouding is. Alleen bij 1.94 ben je gewoon een stuk groter met dezelfde verhoudingen...
Maar ik vind het gaaf om groot te zijn :)
 
Originally posted by WoUz
Ik ben ook 1.92 en ik ben nu 120 kilo (heb wel wat teveel vet opt moment, maar dah gaat er wel weer es af) en sommigen vinden het ook niet normaal, vooral mijn moeder vind het helemaal niks, the bitch :)
Maar ik ga gwoon lekker door, boeit mij ut nou wat anderen vinden, als ik ut maar naar mn zin heb, ik vind die gezichten ook altijd wel lachuh als ik ze vertel dat ik een bulk streefgewicht heb van 130 kilo :) ( zit er nog ff niet in denk ik, dah word teveel vet, maar misschien maart volgend jaar ofzo dat ik er dan tegenaan zit :D )

Zo mag ik het horen...een harcore member!! :thumb:
 
Mijn vraag:
Andere vinden het misschien minder leuk...
Maar stel jezelf de vraag: 'waar doe je het voor, voor jezelf, of voor andere!? "
Als je dat antwoord weet...dan weet je wat je moet doen!
 
Toffe topic... heb onlangs gehoord dat de kuisvrouw en een paar van mn oude vrienden schrik van mij begonnen te krijgen :p
Doe het eigenlijk vooral voor mn zelfbeeld, en omdat het gewoon ****kin leuk is gewicht te pompen... complimenten zijn (zeer) mooi meegenomen, maar de dag dat mn vriendin me te breed vindt ga ik wel minderen (denk ik). Wat de rest denkt, **** off... en ze zullen het toch lekker nooit in je gezicht zeggen :D
 
Originally posted by Robin
Mijn vraag:
Andere vinden het misschien minder leuk...
Maar stel jezelf de vraag: 'waar doe je het voor, voor jezelf, of voor andere!? "
Als je dat antwoord weet...dan weet je wat je moet doen!

Vind ik ook, in de eerste plaats doe je het toch voor jezelf, dus je eigen mening komt dan toch ook op #1!
 
Idd bodybuilding doe je voor jezelf , niet voor anderen.
Verder laat je niets wijsmaken, de meeste vrouwen kicken op een brede/grote vent al zeggen ze soms van niet.
 
Originally posted by WoUz
Ik ben ook 1.92 en ik ben nu 120 kilo (heb wel wat teveel vet opt moment, maar dah gaat er wel weer es af) en sommigen vinden het ook niet normaal, vooral mijn moeder vind het helemaal niks, the bitch :)
Maar ik ga gwoon lekker door, boeit mij ut nou wat anderen vinden, als ik ut maar naar mn zin heb, ik vind die gezichten ook altijd wel lachuh als ik ze vertel dat ik een bulk streefgewicht heb van 130 kilo :) ( zit er nog ff niet in denk ik, dah word teveel vet, maar misschien maart volgend jaar ofzo dat ik er dan tegenaan zit :D )

maak je voor die tijd wel je bed in orde? :p anders stort je er doorheen :D
 
Originally posted by NaiaD
maak je voor die tijd wel je bed in orde? :p anders stort je er doorheen :D

Ik ben 1.98m en woog voordat ik weer begon te trainen 133kg en Ik kon nog gewoon op een normaal bed slapen :p :D

ik ben gewoon fors gebouwd en heb alles nog steeds goed in het vet leggen (wordt aan gewerkt) maar ik train om er goed uit te zien voor mijzelf, niet voor een ander.

Als jij vind dat je er nog steeds goed uitziet, je nog tevreden bent of zelfs nog denkt van "He dat spiertje wil ik nog beter zien" dan luister je naar niemand maar doe je wat je zelf wilt, het is jouw lichaam en niet van iemand anders.
 
ik vind het hartstikke mooi, ik ben nu zelf 17 ik ben 1.90 en 95 kg met een bf van rond de 10%, wat alleen het nadeel is van zolang zijn dat je ook echt groot moet zijn wil je groot zijn ,maar als je het eenmaal bent dan ben je het ook echt (snappie? lees het gerust 2 keer:D )
 
Inderdaad Pump...dat zeg ik ook altijd (precies dezelfde verwoording..haha) :thumb:
 
Ben zelf of ook een grote zware jongen. 1.93 en 140 kg. Streef ernaar om in januari op de 150 kilo te zitten.
Mijn vriendin vind het juist mooi zo groot. Zij weegt zelf 55 kilo bij 1.69m. Heb tot nog toe geen problemen met mijn bed. Adviseer wel om geen waterbed te kopen. Je vriendin ligt dan een 10 tot 15 cm hoger. Schiet niet echt op.:D :D
 
Originally posted by Nofinger


Ik ben 1.98m en woog voordat ik weer begon te trainen 133kg en Ik kon nog gewoon op een normaal bed slapen :p :D


ja maar WoUz zn bed stort nu al half in :D *niet zo'n stevig bed*
 
Originally posted by richard
Ben zelf of ook een grote zware jongen. 1.93 en 140 kg. Streef ernaar om in januari op de 150 kilo te zitten.
Mijn vriendin vind het juist mooi zo groot. Zij weegt zelf 55 kilo bij 1.69m. Heb tot nog toe geen problemen met mijn bed. Adviseer wel om geen waterbed te kopen. Je vriendin ligt dan een 10 tot 15 cm hoger. Schiet niet echt op.:D :D

Jah jouw impressive stats had ik al eens voorbij zien komen, ik ben benieuwd naar je foto's :D

Mjah en mijn bed.... who cares, kan vast geen kwaad om es een keertje op de grond wakker te worden :P
 
zo groot ben ik niet, (1.80 en nu 104 kg), maar deze anekdote is wel leuk
Toen ik trouwde gingen mijn kersverse vrouwtje en ik een week in huisie van oma in Limburg en zij was in ons flatje.
Nou mijn vrouwtje ging op bed liggen dus ik dook er ff naast... (op) foute boel... het hele bed stortte in elkaar.. alle poten afgebroken en met bodem en al op de grond gestort.

Als ik 110kg weeg met een bf van 7-10% vind ik het wel mooi. het gaat er toch om hoe je karakter is. De eerste indruk (op je uiterlijk) is niet zo belangrijk. Wel hoe de persoon over je denkt na 5 minuten met je gesproken te hebben. Met degene waar je niet mee omgaat is toch niet interessant hoe ze over je denken.
 
Wil wel is foto's zien van al die big boys hiero :)

Zelf en ik aanstormend big boy:

1.95 @ 108 kilo :P maar nog maar 4a 5 mnden bezig
 
lengte opzig levert al af en toe problemen op (ikzelf 1m98) (denk maar aan een bed waar je fatsoenlijk je voeten kwijt kunt :mad:
het is voor mij zeker geen streven zo zwaar mogelijk te worden, omdat dit ook allerlei mindere kanten heeft.
kijk alleen al naar andere sporten, ikzelf ben liefhebber van allerlei sporten en wil graag dingen hebben gedaan in mn leven (mnt. Ventoux beklimmen per fiets is 1 van die dingen) ook heb ik geroepen dat ik dit jaar de 10 kilometer vin de marathon v Rotterdam zou lopen. maar tegen die tijd weeg ik boven de 100 en zal mij dit automatisch 1 van de zwaarste deelnemers maken, wat zo''n afstand alleen maar lastiger maakt. dus je belemmerd je wel in veel opzichten door je zelf zo groot/zwaar te maken. (de negatieve kant van het bb misschien. maar dit kan niet tegen alle voordelen op :D )

wat ik lelijk vind bij veel mensen van rond 2meter en langer is dat ze vaak ingevallen schouders hebben, en heel skinny lijken. nou ben ik niet zo mager van mezelf maar dat wou ik tog zeker tegen gaan.
maar het is maar de vraag of het prettig om naast lang te zijn (wat opzig al genoeg bekijks krijgt) ook nog eens groot te zijn.
 
Back
Naar boven