Fitness Seller

1.92 m en BIG

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Cunnilingus
Wat vinden jullie van kerels boven de 1.90 m die onwijs groot zijn ? Dus zwaar breed, flink gespierd etc ?

Mooi of vinden jullie het lelijk ?

Aanleiding voor deze vraag is dat ik van veel mensen in mijn omgeving te horen krijg dat ik moet stoppen met BB omdat ik gewoon te groot word, het niet meer mooi is, en mijn uitstraling er onder te lijden heeft. ( BB'ers hebben vaak zo'n agressieve en arrogante uitstraling ). ( Merk nu ook dat vrouwen zo'n super gespierd lijf eigenlijk helemaal niet mooi vinden, maar meer geilen op droge lichamen met mar een beetje 'vorm'. )

Maja wat zijn jullie meningen ?

Thnx

Om even on topic te gaan..

Ik vind het NICE! :D Mijn vriend WoUz is zoals jullie konden lezen boven de 1.90 en hij is groot (lengte*doh* en breedte)
En het staat em goed.. alleen met kleren kopen is het best een ramp..
ik geil meer op grote jongens dan op droge lichamen met een beetje vorm..

*kwijl*

sorry ik liet me even gaan :D
 
Ja beffer, train nou gewoon door :D en maak je geen zorgen! Trek je nou nix van anderen aan:o

ps. Je gaat toch nog wel naar DYGP???
 
Originally posted by admin
Verder laat je niets wijsmaken, de meeste vrouwen kicken op een brede/grote vent al zeggen ze soms van niet. [/B]

Ahum.... jajajaja tuurlijk :D
Wishfull thinking :p
 
als je 't voor de vrouwen doet, dan zou je dus moeten stoppen, maar als je 't voor jezelf doet, dan ligt t geheel aan jouzelf wat jijzelf vindt, wat te groot is...

Maar stel jezelf de vraag: 'waar doe je het voor, voor jezelf, of voor andere!? "
Als je dat antwoord weet...dan weet je wat je moet doen!

Tsjaa tuurlijk doe ik het ook voor mezelf omdat ik het gewoon mooi vind, en omdat ik er gewoon van hou om mezelf in de sportschool af te tuigen, maar een groot gedeelte doet het inderdaad ook voor de vrouwtjes.

Maar het is niet alleen dat er komt nog veel meer bij kijken, bv die buik tijdens het bulken. Daar word ik gewoon helemaal gestoord van, vind ik gewoon niet mooi, en ik kan dan niet mijn strakke kleren dragen waar ik zo van hou.

Tijdgebrek, ik bedoel ik studeer ik werk etc dan mis je zeker af en toe wat maaltijden, met als gevolg dat je je weer een beetje 'klote' voelt omdat je die maaltijden gemist hebt. En op een gegeven moment ga je ook gewoon je studie / werk verwaarlozen, omdat je te druk bezig bent met eten, slapen trainen.

Vermoeiend, het is zo verdomde vermoeiend om telkens op de klok te kijken wanneer je weer moet eten, en altijd ook hetzelfde, whey, magere kwark, kip, magere melk, tonijn, lijnzaadolie etc

Word er gewoon een beetje moe van, het is nou eenmaal veel afzien, en als mensen dan ook nog tegen je gaan zeggen, 'ja je word te groot man, je moet kappen en niet meer verder groeien maar droog worden, het is niet meer mooi man' etc dan ga je je toch afvragen waarom je zo fanatiek bezig bent.
Voor veel minder moeite in de sportschool en veel minder tijd en inspanning zie ik er blijkbaar toch beter uit in de meeste ogen :shrug:

Maja genoeg gezeik maar weer, bedankt voor de reacties allemaal, jullie roelen :thumb:

ps. Je gaat toch nog wel naar DYGP ?

Hehe 100 % pik ! ;)
 
grrrr ik ben maar 1.71 kunne jullie niet wat missen voor een goed doel :D
 
Back
Naar boven