Fitness Seller

1-AD / 4-AD::: 2 lichte kuurtjes of 1 hooggedoseerde?

Bezoekers in dit topic

Jammer dat het zo moet aflopen m8.

Wat was trouwens je motivatie om te stoppen ipv door te gaan zonder de 4-AD?
 
Jammer dat het zo moet aflopen m8.

Wat was trouwens je motivatie om te stoppen ipv door te gaan zonder de 4-AD?


goede vraag, voornaamste reden was dat ik mn lever gewoon rust wou gunnen aangezien ik gek werd van de jeuk. Zou ik nog doorgaan en weer continu last hebben zou ik toch eerder weer gestopt zijn. Nu ben ik dus 4 kilo in 4 weken aangekomen, hoofdzakelijk door de 1-ad. Met dit in mn achterhoofd en t feit dat ik nog genoeg 1-ad over heb voor 3 weken ben ik benieuwd hoe mn lichaam reageert op 3 weken 1-ad only. Wsss dan wel meer sides qua vermoeidheid maar dat zien we dan wel weer:)
 
Als die jeuk echt afkomstig is met betrekking tot de lever is het idd wel erg verstandig om te stoppen met alle zooi. Neem aan dat je ook wat gebruikt om je lever te ondersteunen (zal zo ff teruglezen d8 dat je er al iets over had neergezet)?

Is die vermoeidheid zo erg dan, want dan moet ik daar toch iets op gaan verzinnen... (vetburners ofzo, die geven aardig wat energie.. :P)
 
goede vraag, voornaamste reden was dat ik mn lever gewoon rust wou gunnen aangezien ik gek werd van de jeuk. Zou ik nog doorgaan en weer continu last hebben zou ik toch eerder weer gestopt zijn. Nu ben ik dus 4 kilo in 4 weken aangekomen, hoofdzakelijk door de 1-ad. Met dit in mn achterhoofd en t feit dat ik nog genoeg 1-ad over heb voor 3 weken ben ik benieuwd hoe mn lichaam reageert op 3 weken 1-ad only. Wsss dan wel meer sides qua vermoeidheid maar dat zien we dan wel weer:)

Ga je tussendoor een dtox doen? Heeft bij mij echt geholpen na oxcycle.
 
Als die jeuk echt afkomstig is met betrekking tot de lever is het idd wel erg verstandig om te stoppen met alle zooi. Neem aan dat je ook wat gebruikt om je lever te ondersteunen (zal zo ff teruglezen d8 dat je er al iets over had neergezet)?

Is die vermoeidheid zo erg dan, want dan moet ik daar toch iets op gaan verzinnen... (vetburners ofzo, die geven aardig wat energie.. :P)

Je kan denken aan een extra B-complex, Q-10 evt? heb zelf een potje AMP ter ondersteuning. Staat ook bekend als een burner maar merk zelf met 1 cap echt lekkere constante energie en je blijft ook goed helder.

Ben zelf nu aan t nakuren met ondermeer mariadistel en liv52. Dit is tevens mijn soort van ontgifting mar waar doel jij precies op Vstreet?
 
Nee, dat bedoelde ik. Had één pagina overgeslagen en niet gelezen dat je met mariadistel bezig bent. Trouwens, B-complex is inderdaad goed tegen vermoeidheid. Vooral omdat het voor een betere nachtrust zorgt.
 
Dan zou je dus ook ZMA tijdens je kuur kunnen pakken?

Ikzelf heb nog wel een aantal vragen rondom liver protectors. Heb namelijk een tijdje verhoogde leverwaarden gehad en wil mijn lever dan ook zoveel mogelijk beschermen (beter voorkomen als genezen) maar aangezien je dan ook vaak weer extra (bruikbare) stoffen van je kuur schijnt te vernietigen is dit natuurlijk niet wat je wilt. Maar misschien is het handig hier een apart topic over te openen (in de hoop dat er genoeg mensen repliën).
 
Bij mariadistel gebruik tijdens de kuur zal een deel van ph's worden afgebroken en hierdoor de werking van de ph's verminderen.
 
neem mariadistel gewoon s'avonds voordat je gaat slapen...dan heeft het ook geen effect op de werking van de pro hormonen..
 
Klinkt interessant, dus jij zegt dat als je mariadistel gewoon neemt voor het slapen gaan je het zonder negatieve sides op je kuur gewoon kan stacken om zo toch je lever extra te ondersteunen?
 
lijkt me sterk. Weet dat de meningen hierover verdeeld zijn maar zou de mariadistel toch echt pas na de kuur nemen. Evt om extra bescherming te bieden een kuur van te voren met mariadistel?
 
Klinkt interessant, dus jij zegt dat als je mariadistel gewoon neemt voor het slapen gaan je het zonder negatieve sides op je kuur gewoon kan stacken om zo toch je lever extra te ondersteunen?

ja probeer het maar...
 
En je hebt ook van die Milk Tistles ofzo dat is toch wel voor tijdens en wat mag je ervan verwachten? (kom er maar niet 8er op inet)
 
Bedankt. Tijdens de kuur lijkt me idd niet zo'n aanrader. Om het direct na de kuurt te doen is een goede vraag. Denk dat ik 1 week wacht omdat het vaak nog 1 week langer doorgaat dus het zal er dan ongeveer zo uit komen te zien (uit mijn hoofd)

week 1 - 6: prohormonen
week 7 - x: 6oxo
week 8 - x: Mariadistel

blijft alleen nog dat milk tistle over. Anabolic Extreme heeft ook nog iets waarmee ze beweren de lever sterk te ondersteunen 'Perfect Cycle' maar hun eigen site ligt plat dus vind het nogal moeilijk hier uitspraken over te doen.
 
Ook bij ph kuurtjes zou ik nolvadex als nakuur nemen.6OXO volstaat imo niet.En vergeet dat perfect cycle.
 
Daar waren de meningen ook weer over verdeelt maar ik kon het zoizo al niet krjigen. Ja 1x een aanbod gehad maar die prijs was toen echt belachelijk hoog.

Zal trouwens gelijk maar verklappen dat mijn eerste kuurtje die D-Blade shit word. Heb een free sample gekregen van die gasten als ik hier mijn bevindingen plaats. Meer zeiden ze niet dus niks in de trend van schrijft positief oid nee alleen mijn bevindingen (klinkt dus al positief). Tevens is die gozer op mijn sportschool er nu mee aan de gang (wel gewoon voor betaald) en die was gister met verbazingwekkend hoge gewichten aan het vechten...
 
Daar waren de meningen ook weer over verdeelt maar ik kon het zoizo al niet krjigen. Ja 1x een aanbod gehad maar die prijs was toen echt belachelijk hoog.

Zal trouwens gelijk maar verklappen dat mijn eerste kuurtje die D-Blade shit word. Heb een free sample gekregen van die gasten als ik hier mijn bevindingen plaats. Meer zeiden ze niet dus niks in de trend van schrijft positief oid nee alleen mijn bevindingen (klinkt dus al positief). Tevens is die gozer op mijn sportschool er nu mee aan de gang (wel gewoon voor betaald) en die was gister met verbazingwekkend hoge gewichten aan het vechten...

Ben benieuwd.Dus er komt een d-blade log?
 
Heb je goed maar pas in begin 2007. Eventjes kijken of mijn gezondheid goed blijft gaan en of ik geen vervelende dokter afspraken krijg (aangezien ze ook altjid mijn leverwaarde bijhouden etc). Mijn dokteren zijn namelijk echt anti anti anti. + dat mijn ouders altijd mee willen naar die gesprekken wat ik altijd goed heb gevonden (dus kan het niet ineens stopzetten zonder dat er bellen gaan rinkelen..). Ga daar dus niet aan de deur hangen dat ik dit soort middelen gebruik(en ga). Wel wil ik uiteraard goed voorbereid beginnen dus probeer ik zoveel mogelijk info te winnen alsvoren ik ga gebruiken.

Ga binnenkort denk nog ff een apart topic openen over hoe te trainen tijdens een kuur (aangezien je lichaam toch meer aankan en sneller herstelt) en hoe de rest nu denkt over leverondersteuning. Gaat nu namelijk eigenlijk offtopic.. :(
 
Back
Naar boven