Fitness Seller

1-AD / 4-AD::: 2 lichte kuurtjes of 1 hooggedoseerde? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nickel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
137
Waardering
0
heb me er al een tijdje in verdiept en heb een tijdje terug een paar potjes 1-ad en 4-ad op de kop getikt (lucky me:D) en wil me er binnenkort dus aan gaan wagen:meal: :lifter: :meal: :zzz: :banana:

heb tot mn beschikking:

180 caps 1-ad 100 mg
120 caps 4-ad 300 mg
120 caps 6-oxo 300 mg

gezien ik 180 caps had kan ik er 2 standaardkuurtjes uithalen of mss een hooggedoseerde kuur? gezien de aantal caps die ik heb wordt t dan wel een behoorlijk hooggedoseerde kuur waarbij ik niet mn voorraad opkom en met meer side-effects en eerlijk is eerlijk, die wil ik t liefst wel beperken :hornyna:

nu had ik deze zo in gedachte:

week 1: 300 mg 1-AD icm 600 mg 4-AD
week 2: 400 mg 1-AD icm 600 mg 4-AD
week 3: 400 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD
week 4: 600 mg 6-oxo
week 5: 300 mg 6-oxo
week 6: 300 mg 6-oxo


dan hou ik voldoende caps 1-AD en 4-AD over voor een volgende kuur die er dan zo uit kan zien:


week 1: 300 mg 1-AD icm 600 mg 4-AD
week 2: 400 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD
week 3: 400 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD
week 4: 400 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD
week 5: 600 mg 6-oxo
week 6: 300 mg 6-oxo
week 7: 300 mg 6-oxo


wijs besluit ? of zouden jullie toch 1 kuur pakken en die hoger te gaan doseren?


mvg
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf heb nog 190 caps liggen en had toen aan de hand van het topic besloten voor 1 grote kuur te gaan. In jou geval is dit denk ook handiger, een 1-AD van 3 weken lijkt mij erg kort. Rustig beginnen en snel opbouwen dan krijg je met een kuurtje van 5 weken een mooi resultaat. Mocht je last krijgen van sides kun je altijd besluiten eerder te stoppen of een lagere dos te nemen.
 
Gewoon 1 goede kuur doen. 5 weken op 500mg 1-AD. 4-AD gelijkmatig verdelen of iets op laten lopen naar het einde toe.

Sides moeten volgens mij erg meevallen hoor. Ga je alleen met 6-oxo nakuren? Als je het stackt met 4-AD schijn je beter af te zijn met Nolvadex.

Succes!
 
top, bedankt voor de reacties mannen

zal er s nieuwe berekeningen op los gooien. hou waarschijnlijk caps over maar ach, t gaat om t resultaat he:)

qua sides heb ik idd 4-ad erbij genomen (en evt wat extra massa). nakuur heb ik juist 6-oxo wat hoger en langer ingeschat maar bij nader inzien zal nolvadex zeker betere waarde zijn.

laat wel weten als ik nieuw kuurtje in elkaar heb gezet

thnx:thumbs:
 
nog ene vraag:

1 van de 2 potjes 4-ad heeft een datum van 02-2006. zal dit problemen geven??
 
Half jaartje over de datum.
Over het algemeen zijn houdbaarheidsdata behoudend opgesteld. Het is dan ook TENMINSTE houdbaar tot ... of BEST BEFORE ...
Het grootste risico dat je loopt is denk ik dat de werking minder is dan voor die datum.
 
Ik persoonlijk denk dat de kans erg klein is dat het problemen gaat geven. Als ik mijn potjes nog lang hou gaan ze ook over de datum maar ik moet je zeggen dat ik me daar geen zorgen over kan maken. Het is geen brood waar we het over hebben. Echter kan ik je natuurlijk geen zekerheid geven. Mocht je eraan dood gaan hoop ik dat je de rest van het spul dat nog niet verlopen is aan mij wilt nalaten?? :P

Grijpwijk slet, je was met net 2 sec voor (zie posttijd allebij 20:30 :P)
 
Mocht je eraan dood gaan hoop ik dat je de rest van het spul dat nog niet verlopen is aan mij wilt nalaten?? :P

ok thnx! de exp.date is 02/2006.

zover k weet s dat de datum waarop de hoeveelheid werkzame stof wordt gegarandeerd dus t zal enkel werking ietwat verliezen na een half jaar denk ik.... het is geen voeding die snel kan bederven dus denk er t zelfde over

mss dak t potje niet eens nodig heb als ik er 1 kuur uit ga halen.. ff kijken dus:)


hoe dan ook, ik zal iig vandaag al beginnen met mn testament:p
 
Als je er 1 kuurtje uithaald en je besluit hem zo te doen dat je niet alles opmaakt zou ik juist die ene gebruiken die al over datum is, kun je die andere later nog is gebruiken, desnoods als extra boost aan het einde van een ander kuurtje. Als je dan het potje zou hebben die nu al een half jaar over datum is is hij alweer ruim 1 jaar over datum en dan ga je toch wel over een behoorlijke tijd spreken.
 
Wanneer ga je beginnen, en je houd toch wel een logje bij he ??? :)
 
Wanneer ga je beginnen, en je houd toch wel een logje bij he ??? :)

ga over paar weken beginnen... zal s proberen een log bij te houden maar zit niet altijd achter de computer. mn schema is zo goed als af. zal als ik tijd hem m s gaan posten

eerst ff nolvadex ergens vandaan toveren.

thnx:thumbs:
 
Laatst bewerkt:
ff heel druk geweest laatste tijd maar zoals beloofd mn schema:

5 weken 1-AD icm 4-AD. 3 weken nakuur met nolvadex en 6-oxo.
krijg de nolvadex hopelijk eind volgende week met de uitleg hoe en wat, mn provider:cool: is nu met werk 2 weken in buitenland. Wil zelf over een week of een kleine 2 weken beginnen. heb ik alle tijd om weer lekker te trainen

week 1: 400 mg 1-AD icm 600 mg 4-AD (1e 3 dagen begin ik met 300 mg 1-AD)
week 2: 500 mg 1-AD icm 600 mg 4-AD
week 3: 500 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD
week 4: 500 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD
week 5: 500 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD (evt de 1-AD verhogen naar 600mg afhankelijk hoe k me voel)

nakuur:
week 6: nolvadex 40mg icm 600mg 6-oxo
week 7: nolvadex 30mg icm 600 mg 6-oxo
week 8: nolvadex 20mg icm 300 mg 6-oxo


tijdens 1-AD/4-AD ook een potje AMP of B-complex tot mn beschikking tegen evt. vermoeidheid alhoewel dat icm met 4-AD wel mee zal vallen denk ik

tijdens nakuur uiteraard ook mariadistel en ook Swole of iets in die trant nemen.

ben benieuwd naar jullie op/aanmerkingen

mvg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit, zou ook ongeveer mijn kuurtje geweest zijn als mijn ****ing darmziekte niet al een hele tijd loopt te zeuren :( Mis dan wel de 4-AD maar dit vind ik niet zo erg. Hopelijk eind dit jaar of begin volgend jaar ook nog een kuurtje te kunnen pakken. Ik hou je log in de gaten! :)
 
zal proberen een log bij te houden die dagen dat ik hier online ben. zat ook te denken om mss te preloaden met 4-ad. had paar keer vernomen dat dat best aan te raden is dus wie weet. iig zin om te beginnen:lifter:

sterkte met je darmen en alvast succes met jouw kuur:thumbs:

keep you posted:D:lifter:
 
Zoals beloofd zal ik zodra ik tijd heb een log bijhouden.

Log ziet er als volgt uit:

week 1: 400 mg 1-AD (1e 3 dagen begonnen met 300 mg 1-AD)
week 2: 500 mg 1-AD icm 600 mg 4-AD
week 3: 500 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD
week 4: 500 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD
week 5: 500 mg 1-AD icm 900 mg 4-AD (evt de 1-AD verhogen naar 600mg afhankelijk hoe k me voel)

nakuur:
week 6: nolvadex 40mg icm 600mg 6-oxo
week 7: nolvadex 40mg icm 600 mg 6-oxo
week 8: nolvadex 20mg icm 300 mg 6-oxo

Mijn stats:

Leeftijd: 26
Lengte:176
Gewicht: 84 kilo (Ga me niet elke dag wegen maar 1x in de 7 dagen denk ik)
Bf: geen idee, schat een % of 13/14
Cals: rond de 3000 e/k/v 40/40/20 zo ongeveer
training: zo/ma/wo/vr in een splitroutine



waar ik van baal is dat ik de nolvadex begin volgende week pas krijg is mij beloofd... Weet dat het slecht is om nu dan al te beginnen maar t is me beloofd en heb m zo ingepland. Half november wordt t weer krap aan met trainen dus moest wel beginnen om t rendement eruit te kunnen halen..... klote maar goed



Maandag 2/10 begin van de week, dus de kuur kan beginnen!! sochtends 1 capsule sochtends bij mn ontbijt. Ondanks dat ik t vaak lees geen maagklachten. De 2e cap nam ik laat in de middag bij een vetrijke maaltijd. Ook hier geen hinder ondervonden. Deze maaltijd is 2 uur voor mn training die niet anders dan normaal verliep. Maaltijd voor mn slapen laatse cap genomen. Moet zeggen dat ik wel erg slecht heb geslapen, onrustig en nachtmerries...of dat hierdoor komt moeilijk te zeggen..

3/10 Dinsdagochtend bij mn ontbijt cap 1 genomen. Wederom geen hinder. De volgende cap nam ik in de namiddag. Deze dag is mijn rustdag. Savonds voor slapen gaan bij mn shake mijn laatste capsule genomen. niets bijzonders meegemaakt behalve dat ik bijna met mn auto tegen een andere auto was gereden.. niet te wijten aan de 1-ad ook denk ik:D

4/10 Zo zeg, weer een slechte nacht gehad, werd ook wakker met een volle blaas en was bij het wakker worden niet vooruit te branden.. normaal nooit last van maar of de 1-ad hier ten grondslag van ligt... werdt sochtends wel wakker met een harde dus denk dat de 1-ad nog niet echt is ingekicked, nog even van genieten:D Moest de hele dag weer ontzettend veel pissen, niet normaal dit terwijl ik niet zoveel meer drink dan normaLiter;) De training ging echter gruwelijk! Voelde me de hele dag kiplekker en echt zin zin zin om te trainen. Gewichten gingen me ook makkelijk af...kan ook tussen de oren liggen maar hoe dan ook. Resultaat was er!!

5/10 Weer niet denderend geslapen. geen nachtmerrie maar wel weer wakker met een volle blaas dus weer naar de wc.
Kon niet laten om me te wegen maar de weegschaal laat echter geen verschil zien. Had ook nog geen gigantische resultaten verwacht (wel gehoopt:D) maar ook geen side effects dus we gaan gewoon door!! vandaag ook standaard rustdag. Morgen weer een nieuwe training!!!!!!!
 
Regel 1: Nooit beginnen voor je alles binnen hebt, inclusief nakuur!!!

Opbouw ziet er verder goed uit, alleen wel erg weinig Kcals zo op het oog. Maar goed, dit zal je zelf het beste weten. Je kan altijd nog verhogen en vooral extra eiwitten zullen je goed doen ;)
 
Regel 1: Nooit beginnen voor je alles binnen hebt, inclusief nakuur!!!


klopt... heb idd regel nr1 overtreden.. krijg m morgenavond iig bezorgd:)

mn update verder, ben ook omhoog gegaan met mn cals idd, zit op 3500. de 1e week gingg erg goed, trainen ging super! 1 kilo aangekomen in week 1. Ben nu op 500 mg overgestapt icm 4-ad. Slaap nu heerlijk. de enige bijwerking die ik constateer is moeite hebben met wakker worden en overdag ook redelijk vermoeid. trainen gaat daarentegen super!

neem mn caps nu verdeeld als volgt:

2 bij ontbijt
1 pre workout bij maaltijd
2 voor slapen gaan

iemand anders een ander idee?
 
zoveel mogelijk verspreiden is het idee om zo minder kans te lopen last te krijgen van bijwerkingen als hogebloeddruk etc. Ik weet niet hoeveel maaltijden jij per dag eet maar er word altijd aangeraden ze direct na de maaltijd te nemen. Als je na je training ook nog eet (neem aan van wel) zou ik er daarbij ook 1ntje nemen iig.

Suc6 en hou ons op de hoogte :D
 
zoveel mogelijk verspreiden is het idee om zo minder kans te lopen last te krijgen van bijwerkingen als hogebloeddruk etc. Ik weet niet hoeveel maaltijden jij per dag eet maar er word altijd aangeraden ze direct na de maaltijd te nemen. Als je na je training ook nog eet (neem aan van wel) zou ik er daarbij ook 1ntje nemen iig.

Suc6 en hou ons op de hoogte :D

zit op 7 maaltijden om de 2 uur. neem ze tijdens de maaltijd waar meestal wat vet bij zit. Neem nu 3x daags met elke cap ook de 4-AD. had meerdere malen gelezen dat 2:1:2 goede verdeling is. als ik ze maar binnen krijg denk ik met uiteraard een beetje regelmaat erin:)

kan ze dus verspreid 1 sochtends nemen, 1 halverwege middag, 1 voor training, 1 na training en 1 voor slapen. thnx voor de tip

Suc6 en hou ons op de hoogte
thnx, zal ik zeker doen:thumbs:
 
nieuwe update: 2e week zit erop. nu de 4-ad verhogen naar 900 mg. verdeeld over 3x daags

trainingen gaan echt geweldig! maar kilos qua massa blijven vooralsnog beetje uit... ben nu kleine 2 kilo aangekomen. had er wel wat meer van verwacht/gehoopt na wat ik gelezen had van andere logs als ik met week 3 zou beginnen. Basis is goed, zit op ong. 3500 cals en das voor mij echt normaliter voldoende om aan te komen. daarboven wordt t grotendeels bij mn middel opgeslagen.. eiwitten echt heel ruim. Mss nog ff geduld hebben maar goed.. wel een beetje jammer. denk dat ik anders nog meer cals zal gaan nemen maar ja..of de massa mocht ik die zou winnen dan door de extra cals komt of door de 1-ad is dan moeilijk te zeggen toch???

Merk dat de 4-ad de 1-ad zeker overheerst qua libido want die is alles behalve getemperd:D nadeel wat ik merk wss van de 1-AD is toch echt de vermoeidheid bij t wakker worden... kom er echt met moeite uit terwijl ik normaal fris uit mn bed spring en bij wijze van al 3 rondjes hard kan lopen

al met al dus geen echte bijwerkingen maar ook geen echt geweldige resultaten tot dusver. enkel dat de trainingen heerlijk gaan. pomp zit er goed in iig, nu de kilos nog..........
 
Back
Naar boven