MuscleMeat

1-AD / 4-AD::: 2 lichte kuurtjes of 1 hooggedoseerde? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou toch je kcals wat opschroeven. Je zult veel minder snel vetworden bij extra kcals in een kuurtje. Maak er is 4000 van en als dat nog niet werkt 4500. Zorg er wel voor dat wat je eet goed is dus voldoende KH en eiwitters. suc6!
 
zit nu op einde week 3 en ben nu 4 kilo aangekomen. schroef morgen mn cals nog wat verder op want wordt er niet vetter op dus kijken hoever ik kan gaan, bevalt me goed zo. hou wel t nodige aan vocht vast merk ik..

wwat betreft bijwerkingen kom ik nog steeds met moeite mn bed uit en af en toe vermoeid en heb nu 2 dagen last van ontzettende jeuk over mn hele lichaam, niet normaal meer

ben nu wel sinds paar dagen met een ander potje 4-ad begonnen dan dat ik eerder had maar geen idee of t hier aan te wijten is.. krab me echt een ongeluk!!!!!!

heb niet ergens vernomen dat dit een bijwerking kan zijn van (pro)hormonen maar mocht iemand wat meer weten..graag! probeer morgen wat meer omega 6 binnen te krijgen mss dat t helpt.....
 
Laatst bewerkt:
zit nu op einde week 3 en ben nu 4 kilo aangekomen. schroef morgen mn cals nog wat verder op want wordt er niet vetter op dus kijken hoever ik kan gaan, bevalt me goed zo

wwat betreft bijwerkingen kom ik nog steeds met moeite mn bed uit en af en toe vermoeid en heb nu 2 dagen last van ontzettende jeuk over mn hele lichaam, niet normaal meer

ben nu wel sinds paar dagen met een ander potje 4-ad begonnen dan dat ik eerder had maar geen idee of t hier aan te wijten is.. krab me echt een ongeluk!!!!!!

heb niet ergens vernomen dat dit een bijwerking kan zijn van (pro)hormonen maar mocht iemand wat meer weten..graag! probeer morgen wat meer omega 6 binnen te krijgen mss dat t helpt.....

Wanneer je jeuk hebt over je hele lichaam kan dat betekenen dat je lever faalt.Hij heeft het zwaar te voorduren dus kijk uit hiermee.
 
Wanneer je jeuk hebt over je hele lichaam kan dat betekenen dat je lever faalt.Hij heeft het zwaar te voorduren dus kijk uit hiermee.

ok.. klote dus!!!! maar moeilijk te zeggen dus of dat t is...kom ik moeilijk achter maar heb voortdurend jeuk over mn hele lichaam ja.....

wat raad je aan nu dan?? mariadistel nu inschakelen?

thnx voor je antwoord
 
heb mariadistel toch maar ingenomen als ondersteuning.. heb ff gezocht en idd, zie dat meerdere mensen er tijdens een kuur last van hadden. lees ook dat t kan dat tijdens gebruik de porien open gaan staan, afvalstoffen eruit moeten en dit een allergische reactie teweeg brengt..

wat t ook is, ik krab me echt de tyfus en mn rug is rood van de striemen van t krabben

kijk t morgen nog ff aan iig.... merk wel dat beide dagen de jeuk met name in de avond t ergst is
 
begin week 4: tja nog steeds jeuk, vannacht weer wakker geworden om te pissen en weer die jeuk.. AAARRGHHH

werd vanochtend wakker en klein beetje jeuk... heb besloten om vandaag de 4-ad te verlagen en over te stappen op 600 mg 4-AD en t oude potje nog te gebruikne. Deze is minder sterk en kan ik dus lager doseren verdeeld over de dag

maar niet kort daarna begon de ellende weer... jeuk op mn hoofdhuid, achterkant van mn knieen, kin, mn borst!!!! ellende gewoon!! blijf me een ongeluk krabben en heb besloten om nu de kuur een aantal dagen stop te zetten........

ben benieuwd wat jullie tips zijn
 
Wanneer je mariadistel zal gebruiken naast de 1 en 4 ad zal het de werkzame stof van de ph's afbreken waardoor je een verminderde werking kan verwachten.En een kuur zomaar stop zetten voor een aantal dagen kan niet.Of stoppen nakuren en opnieuw gaan of doorgaan imo.Ga anders langs de doc en leg het hem voor.
 
Wanneer je mariadistel zal gebruiken naast de 1 en 4 ad zal het de werkzame stof van de ph's afbreken waardoor je een verminderde werking kan verwachten.

ben ik me bewust van maar werd er gister echt helemaal gek van!!

En een kuur zomaar stop zetten voor een aantal dagen kan niet.Of stoppen nakuren en opnieuw gaan of doorgaan imo.Ga anders langs de doc en leg het hem voor.
[/quote]
ben ik me ook bewust van... net nadat ik mn bericht had gepost werd de jeuk gelukkig al wat minder. Ben nu zoals aangegeven overgestapt op de andere 4-ad en de jeuk is behoorlijk getemperd..


heb flink wat gelezen vandaag en meningen over hoe hier bij te handelen verschillen enorm, de een zegt ach hoort erbij en gewoon doorknallen en de ander beveelt om direc tte stoppen.... tja, gaat nu al wat beter dus kijk t vooralsnog ff aan

wederom thnx voor de reply
 
thnx kerel:thumbs:

zo weer een update: zit nu nog steeds op 4 kilo winst. Merk toch dat mn vet% ook gestegen is... zit nu op ruim 3500 cals met hoog% eiwitten en vetten die ik voornamelijk haal uit mct en omega 3-6-9. Trainingen gaan goed. Merk wel dat ik meer gewicht aankan met de week

dan de jeuk: zo goed als over, althans de hevige jeuk waar ik 2 dagen lang last van had. Gister wel enorm veel jeuk bij mn knieholte en aan mn kont.. niet fijn als je naar klanten toemoet:D vanochtend werd ik wel wakker met enorm veel jeuk weer, dan op mn hoofdhuid, dan op mn kuiten, dan weer op mn rug etc etc.. eerder wakker dan gepland dus... hoe dan ook ga wel op deze wijze verder., Kreeg eergisteravond ook enorm veel jeuk rond mn tepel. Om t zekere voor t onzekere te nemen een nolvadex genomen.

zit nu nog op 500 m,g 1-AD en teruggevallen naar 600 mg 4-AD. Volgende week mss toch weer verhogen. Voorlopig laat ik het zo gezien ik met 900 4-AD die jeuk opkwam zetten

ik ga weer me eigen volproppen. tot de volgende update:)
 
en die update kwam sneller dan verwacht:(

tis nu 04.00 en ik ben al een uur wakker door die k*nkerjeuk, potverdomme niet normaal meer!!!!!!!!!!!!!!! Heb besloten de kuur nu echt te stoppen, dit is het me niet waard. krab me echt een ongeluk, mn rug en nek zijn rood van het krabben en zit onder de rode uitslag/striemen daardoor kom gewoon handen tekort en slapen lukt gewoon echt niet meer!!!!!!!!!

heb nog voldoende 1-AD over om over een paar maanden weer een kleine kuur te doen dus om op mn insteek van dit topic terug te komen.. worden toch 2 kleine kuurtjes... kan ruim 3 weken op 300 mg gaan zitten dan, zal m dan ook zonder 4-AD nemen.

net nog ff een shake genomen en gelijk mariadistel..... morgen dus de zooi laten voor wat het is. ff op de weegschaal springen om te kijken wat het heeft opgeleverd en nakuren

ik ga weer een poging te doen tot slapen. *zucht*
 
gwn 1-AD als pre-workout nemen . met M1T lukt het prima .ik was ook eerst van plan een nieuwe kuur te doen . maar heb het niet gedaan ,omdat het niet waard is je test plat te leggen . dus neem het nu pre-workout en het is super , beter herstel , kracht en langere pomp en men eigen test blijft goed op niveau! dat is zeker belangrijk ;)

wel ff een tip als je dit zou gaan doen , 's avonds wat lichte cardio doen ...wrm ? wel , je zet je lichaam in om wat test aan te maken . dus eigenlijk om de onderdruking van de dag te minimaliseren
 
heb mariadistel toch maar ingenomen als ondersteuning.. heb ff gezocht en idd, zie dat meerdere mensen er tijdens een kuur last van hadden. lees ook dat t kan dat tijdens gebruik de porien open gaan staan, afvalstoffen eruit moeten en dit een allergische reactie teweeg brengt..

wat t ook is, ik krab me echt de tyfus en mn rug is rood van de striemen van t krabben

kijk t morgen nog ff aan iig.... merk wel dat beide dagen de jeuk met name in de avond t ergst is


het is dus eingelijk dikke troep ?
 
ik zat er ook aan te denken om een keer prohormonen te nemen maar neej laat maar nu ik dit lees
 
ik zat er ook aan te denken om een keer prohormonen te nemen maar neej laat maar nu ik dit lees

Het kan heel goed dat jij er geen last van heb.
Sides zijn verschillend per persoon.
 
mmm ik kies dan denk ik tog voor aas maar het is wel het proberen waard

Persoonlijk zat ik ook eerst te twijfelen over en ph kuur maar na een tijdje gelezen te hebben ben ik toch van mening dat je beter aan de a.s. kan gaan.Vaak minder sides en meer winst.
 
gwn 1-AD als pre-workout nemen . met M1T lukt het prima .ik was ook eerst van plan een nieuwe kuur te doen . maar heb het niet gedaan ,omdat het niet waard is je test plat te leggen . dus neem het nu pre-workout en het is super , beter herstel , kracht en langere pomp en men eigen test blijft goed op niveau! dat is zeker belangrijk ;)
1-ad als pre workout? nooit gehoord dat je t zo zou kunnen doen. 1-AD is in mijn ogen meer test-verlagend. niet voor niets dat je libido omlaag schiet.. vind dat sws vreemd met prohormonen itt t echte werk. maar dit ben je al een tijdje aan t doen?
 
het is dus eingelijk dikke troep ?

zeg zeker niet dat t troep is. Veel mensen die er goed op gaan zonder die bijwerkingen. Voor mezelf vind ik t ook zeker geen troep,

ieder voor zich, staat niet voor niets aangeschreven als 1 vd betere PH's. wie met hormonen aan de slag gaat moet af en toe op de blaren zitten dus tja..

wat betreft mijn resultaten:

de 1e week ging t lekkerst. trainingen gingen iig super en merkte dat ik gevoelsmatig hier t beste de 1-ad merkte. Kan ook tussen de oren hebben gezeten.

Qua massa want daar doe ik t toch voor: ben in kleine 4 weken 4 kilo gestegen op de weegschaal. Op zich netjes. Heb wel gemrtk dat ik toch t nodige aan vocht heb vastgehouden (mede door de 4-AD denk ik) vet% is laatste week wel iets gestegen merk ik. veel complimten gekregen met name ook in week 1, typisch dus

Qua sides 1e week af en toe vermoeid, veel heel veel plassen en met moeite mn bed uitkomen. Dit was na week 2 eigenlijk zo goed als over. Wss doordat toen de 4ad inkickte.

einde week 3 begon de ellende met de jeuk.. en die ellende kon je lezen dus mijn conclusie:

al met al qua gains toch wel lekker resultaat maar qua sides die t met zich meebracht geen pretje voor mn lever. Dit terwijl ik altijd had vernomen da 1-AD geen leverkiller is. Merk nu dat ik af en toe nog beetje jeuk heb op die plekken waar t mee begon. Heb dus nog genoeg 1-AD over voor een korte kuur a 300 mg per dag voor 3 weken. Dit zal ik dan ook zekr een keer doen, alleen al om te kijken hoe ik hierop ga reageren. de 4-AD laat ik er dan uit. Had het idee dat dit hetgeen is wat de jeuk deed opkomen
 
Mijn nakuur ziet er overigens zo uit:

week 1:
40 mg nolvadex
600 mg 6-oxo
900 mg mariadistel
extra ondersteuning nog Liv52 ingeslagen
diesel test 3x2 caps

week 2
20 mg nolvadex
600 mg 6-oxo
900 mg mariadistel
Liv52
diesel test 3x 2 caps

week3:
20 mg nolvadex
600 mg 6-oxo
900 mg mariadistel
Liv52
diesel test 3x2 caps
 
Back
Naar boven