MuscleMeat

1-AD & Equi-Max (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
Maar Robin, als je een positieve nandrolon test hebt dan ben je ook geen natural. En van precursors kan je een hogere nandrolon waarde hebben.
Ik denk niet dat naturals de periode voor de wedstrijd nog precursors gebruiken.

Klopt...maar als een natural slim is dan gebruik je ook niet heel de tijd precursors. Dat is niet echt gezond opzich... Af en toe een keer kan weinig kwaad denk ik......
 
Ik beweer ook niet dat alle precursors goed werken he... er zijn er zeer zeker bij die niks of weinig doen. Maar wat er de laatste tijd wordt ontwikkeld wordt beter en beter....
 
Originally posted by Robin
Ik beweer ook niet dat alle precursors goed werken he... er zijn er zeer zeker bij die niks of weinig doen. Maar wat er de laatste tijd wordt ontwikkeld wordt beter en beter....

Maar als je de prijs tov. de resultaten zet kan je beter een verantwoorde AS kuur doen. En je kan mij echt niet wijsmaken dat een prohormoonkuur maximaal gedoseerd geen bijwerkingen heeft.. ik hoor en lees van iedereen over bijwerkingen..

Ik zou bij de basis blijven, voeding. Groei je niet meer dan moet je daar iets wijzigen of in je trainingsschema..
 
Prohormonen niet zonder gevaar.

Ik heb zelf kuurtjes met prohormonen genomen 1-AD (won alleen wat kracht), Max Muscle (andro/norandro kuur), Norandro-spray
van Ergo pharm, 5A2 van Syntrax (heb nog potje over). Het is niet
zo effectief als AS en ongelooflijk duur voor het resultaat wat je er aan overhoud. Het is belangrijk dat je tijdens je kuur Saw Palmetto slikt om je prostaat niet op te laten zwellen als een ballon. Ook kan je net zoals AS er bitchtits eraan overhouden dus
PROHORMONEN HEBBEN DEZELFDE BIJWERKINGEN ALS AS EN HEBBEN MINDEN EFFECT ALS AS.
 
Komt omdat je vooral ook andro's hebt gebruikt...dan heb je dat he... :finger:
 
Idd en 1 testo varianten zullen niet aromatiseren net zoals een andro stendiol zo goed als niet zal arromatiseren. Daarom is de verkoop van nor androstendione erg afgenomen en zijn de 1 test varianten erg hot.
 
En hoe is de combi equi-max en test-100???
 
Nutteloos, want in equimax zit oa dezelfde actieve stof als in test-100. Alleen in minder grote hoeveelheid.
 
Originally posted by Robin
Nutteloos, want in equimax zit oa dezelfde actieve stof als in test-100. Alleen in minder grote hoeveelheid.

In equi-max zit:

1, 4-androstadiene-3, 17-dione and 5-alpha-androstane-3, 17-beta diol

En in test-100:

5-alpha-androst-1-ene-3-one-17-OL THP ether

Zegt mij persoonlijk niet heel veel die termen maar er is idd een overeenkomst: 5-alpha androstone...
Volgens affordable supplements is het een betere combi als test-100 en 19nor250...???
 
Laatst bewerkt:
Anders zou ik er dus ook nog extra 19nor250mg bij kunnen pakken?? ( om het maar ff nog duurder te gaan maken )
Want alles is volgens mij al onderweg...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze maar ff een mailtje gestuurd en kreeg dit als antwoord:

Robbie,

The Equi-max and Test-100 are designed by Chemi-Sport to stack together,
they are definitely not the same product.

The ingredients for each are as follows;

Equi-Max : 1, 4-androstadiene-3, 17-dione and 5-alpha-androstane-3, 17-beta
diol.
Test-100 : 5-alpha-androst-1-ene-3-one-17-OL THP ether

The ingredient in the Test-100 is not the same as the Equi-max, the
androst-1-ene is a very delicate compound and so is protected in the system
by the ether that is attached to it. The 5-alpha-androstane on the other
hand is a different compound that converts to a different hormone when in
the system.

Essentially the Test-100 is a very powerful testosterone pre-cursor, and the
Equi-Max is a very strong andogen stack. These obviously complement each
other very well.

The 19nor250 will also do the job of the Equi-Max to a degree, but the
androgen used in the Equi-Max (this is the 1,4-androstadiene-3, 17dione)
matches much better to the precursor used in the Test-100 and is designed
specifically to not disturb this very delicate compound.

If you still want to go for the 19nor250 then by all means do so, but I
really do believe you would get the most from the Test-100 if taken with the
Equi-Max instead.

Let us know how you want to proceed and we will hold your order until we
hear from you further,


Hmmm verkooppraat ( want equi-max is duurder ) of waarheid??
Klinkt geloofwaardig maar ik heb er nioet zo heel veel verstand van natuurlijk.
Goede service hebben ze in ieder geval wel, ik krijg altijd heel erg snel een duidelijk antwoord op mijn vragen ( vaak binnen 5 minuten )
 
Voor zover ik weet zit er ook in equimax een 1-test...
 
Back
Naar boven