AndroidHealthClinic

1-AD & Equi-Max (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Growing_strong

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 okt 2002
Berichten
372
Waardering
0
Wie heeft er ervaring met de volgende producten:

1-AD 1-Androstenediol
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Equi-Max Steroidal Precurser
[Abeelding niet meer beschikbaar]


De omschrijvingen zijn iig veel belovend. Al vind ik de prijs wel vrij fors.

ik hoop dat iemand hier antwoord kan geven op de volgende vragen:

-Werken deze producten echt?, en wat kan ik ervan verwachten?
-Hoe zit het met eventuele schadelijke effecten op het lichaam? (wanneer je je gewoon aan de voorgeschreven doseringen houd)
-Hoe kun je deze producten het beste doseren?
(dosering en moment van dosering)

Alvast bedankt iig :)
 
Geen 1-AD, wel Test-100. Waarom 1-AD wat naar 1-test converteerd, als je ook 1-test kan kopen?

Heb een maand Test-100 en Equimax geprobeerd. In de aanbevolen dosissen.

1. Weinig massa winst, misschien wat droger, maar niet opgemeten. Iets aan kracht gewonnen.
2. Verdubbel de aanbevolen hoeveelheden, zeker als je een 1-AD of 1-test wilt gebruiken. Voor een 1-test zou ik ergens tussen de 400 en 600 mg gaan zitten.

Voor een 1-test product, probeer een transdermal. Zelf geen ervaring mee, maar schijnt beter opgenomen te worden.
De ONE producten (One, One+ en One+ super) schijnen ook goed te zijn.

Schadelijk bijwerkingen net als bij AS, had er zelf geen last van, was wel bezorgd om haaruitval, maar het is meegevallen.
 
Ze werken beide....en ook goed! Maar ipv 1-AD kan je inderdaad test-100 oid nemen. Dat hoeft niet meer omgezet te worden en is een ester (opname door vet), waardoor het rendement veel hoger ligt.
 
Ik vind de prijs tov. de resultaten niet in verhouding. De bijwerkingen zijn gelijk aan AS. de resultaten echter niet.
 
Spreek je uit ervaring?? Bijwerking als AS?? BS. Dat is enkel met de oudere prohormonen zo...
 
Originally posted by Robin
Spreek je uit ervaring?? Bijwerking als AS?? BS. Dat is enkel met de oudere prohormonen zo...

Neen, zoals ik al de resultaten die ik van 5 bekenden gehoord heb vielen allen tegen, een toenname in kracht en een lichte afname van het vet%, max. 2 kilo zwaarder.. van de 5 hadden er 3 pijn bij het plassen en 2 van de 5 tijdelijke libido problemen. En wil je een effectieve dosis hebben dan moet je vrijveel nemen, wat niet te betalen is. Daarbij komt dat het in feite primo is.

Even een stukje citaat van BC:

1-testosterone : 5-alpha-androst-1-en-3-one,17beta-ol
methenolone : 1-methyl-5-alpha-androst-1-en-3-one,17beta-ol

Je ziet dat 1-testosteron eigenlijk gelijk is aan methenolone, het ingredient in de drug primobolan. Maar zonder de 1-methyl groep die noodzakelijk is om het oraal actief te maken. Dat wil dus zeggen dat je met 1-testosterone hetzelfde kunt bereiken als de AS Primobolan, maar je moet wel 900 of meer mg per dag innemen.
 
Originally posted by soulreaver

....een toenname in kracht en een lichte afname van het vet%, max. 2 kilo zwaarder.. van de 5 hadden er 3 pijn bij het plassen en 2 van de 5 tijdelijke libido problemen. En wil je een effectieve dosis hebben dan moet je vrijveel nemen, wat niet te betalen is. ..

Mijn ervaringen ook qua winst. Ook libido problemen, continue een harde :D Nee, geen problemen daarmee of met plassen.
De aanbevolen hoeveelheid moet je verdubbelen of verdrievoudigen, en dan wordt het errug duur. Maar, wellicht dat de transdermale een hogere efficientie hebben.

Die verhalen over 20 pond winst in 8 weken zijn de grootste BS die je kan bedenken.
 
Originally posted by oldy


Mijn ervaringen ook qua winst. Ook libido problemen, continue een harde :D Nee, geen problemen daarmee of met plassen.
De aanbevolen hoeveelheid moet je verdubbelen of verdrievoudigen, en dan wordt het errug duur. Maar, wellicht dat de transdermale een hogere efficientie hebben.

Die verhalen over 20 pond winst in 8 weken zijn de grootste BS die je kan bedenken.

Daarom zeg ik ook, als je massa wil winnen en daarvoor risico's wil aanvaarden, kies dan voor injectbare steroiden, mits verantwoord gebruikt. Maar de vraag die niemand stelt: Waarom wil je die prohormonen nemen. Om massa te winnen?? Zo ja, hoe is je voeding, valt daar iets op aan te passa evt. met ondersteuning van bepaalde supps.? Laten we bij de basis beginnen..
 
Originally posted by soulreaver


Daarom zeg ik ook, als je massa wil winnen en daarvoor risico's wil aanvaarden, kies dan voor injectbare steroiden, mits verantwoord gebruikt. Maar de vraag die niemand stelt: Waarom wil je die prohormonen nemen. Om massa te winnen?? Zo ja, hoe is je voeding, valt daar iets op aan te passa evt. met ondersteuning van bepaalde supps.? Laten we bij de basis beginnen..

Bump that! :thumb:
 
Ik heb de search gebruikt hier. En een aantal mensen zijn toch erg positief over deze middelen. En praten over een flinke toename in kracht en gewicht, en een lager vet percentage.

Wel lees ik idd overal dat mensen de voorgeschreven doses min. verdubbelen. En dan wil ik best geloven dat sommige mensen praten over vervelende bijwerkingen (gevoelige tepels, libido problemen etc.). Al lees ik ook dat de meeste mensen zelfs dan nog geen last hebben van bijwerkingen.

Maar is het dan echt nodig om de dosering zo extreem omhoog te gooien. Wat wanneer ik gewoon 3 caps per dag pak? Heeft het dan helemaal geen effect?
 
Originally posted by soulreaver


<KNIP>
Maar de vraag die niemand stelt: Waarom wil je die prohormonen nemen. Om massa te winnen?? Zo ja, hoe is je voeding, valt daar iets op aan te passa evt. met ondersteuning van bepaalde supps.? Laten we bij de basis beginnen..


Momenteel eet ik 4x per dag 4 donker bruine boterhammen vooral met tonijn (half blikje per dag), ei, kipfilet, banaan, pindakaas. Deze eet ik om 7:30, 11:00, 13:00, 16:00.

Dan eet ik rond 18:00 warm eten. Dat is meestal 2x in de week pasta of rijst (met kip). En de rest van de week aardappelen, groente, vlees/vis.

Na het trainen en vlak voor het slapen (rond 23:00) eet ik dan nog 500gram magere kwark.

Verder eet ik tussendoor iig. 3 stukken fruit.



Momenteel ben ik ook bezig (en bijna klaar) met x-ellerator van M double U (creatine, glutamine, dextro, ...) en ik heb een paar maanden hiervoor creatine en glutamine los gebruikt. Verder heb ik geen ervaring met supplementen.

Maar nu werd ik dus door iemand gewezen op deze pro-hormonen. Die kwa effect een eind in de buurt zouden komen van steroiden maar waarvan de risico's en de bijwerkingen een stuk lager zouden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het geldklopperij, er zijn wel degelijk bijwerkingen en het is net zo verboden als AS.
 
Originally posted by ehv_brambo
Ik heb de search gebruikt hier. En een aantal mensen zijn toch erg positief over deze middelen. En praten over een flinke toename in kracht en gewicht, en een lager vet percentage.

Wel lees ik idd overal dat mensen de voorgeschreven doses min. verdubbelen. En dan wil ik best geloven dat sommige mensen praten over vervelende bijwerkingen (gevoelige tepels, libido problemen etc.). Al lees ik ook dat de meeste mensen zelfs dan nog geen last hebben van bijwerkingen.

Maar is het dan echt nodig om de dosering zo extreem omhoog te gooien. Wat wanneer ik gewoon 3 caps per dag pak? Heeft het dan helemaal geen effect?
Hoe objectief zijn die mensen? Als ik zo'n middel op de markt wil brengen, het eerste wat ik zal doen is nep berichtjes plaatsen op zo'n forum (kost niets en wordt veel gelezen) in de hoop dat mensen er in trappen. Vergeet niet het is big bucks!

Je kan het proberen met 3 caps/dag, maar wees niet teleurgesteld als het resultaat tegen valt.

Maar ga eens rekenen voor een kuur van 8 weken. Alleen de 1-test al: bij een verdubbeling van de aanbevolen hoeveelheid (en dit is nog steeds echt het minimum): 60 dagen * 4 pillen = 240 pillen = 4 potjes van ong 90 euro! 360 euro.
Dan je Equimax er bij. Voordat je het weet kost het je 700 euro, maar een twijfelachtig resultaat! Tja, je moet het zelf weten.....
 
Originally posted by ehv_brambo

Maar nu werd ik dus door iemand gewezen op deze pro-hormonen. Die kwa effect een eind in de buurt zouden komen van steroiden maar waarvan de risico's en de bijwerkingen een stuk lager zouden zijn.
LOL 1 tip: geloof niets, probeer alles. In geval van pro hormonen: gelof niets, vraag raad aan wie er verstand van heeft.
pro hormonen zijn helemaal niet zo effectief of komen nog niet in de buurt van wat steroiden voor je doen en de neveneffecten zijn er net zo goed.
Als je niet op je max zit telt er maar 1 ding en dat is een juist dieet. Maar voor velen werkt dit niet doordat hun dieet op niks trekt. En dan denken ze maar dat pro hormonen de enige uitweg zijn, niet dus.
 
Hoe verklaren jullie dan de goeie resulaten die ik om me heen hoor van test-100??
Het verschil tussen prohormonen en AS is dat je met pro-hormonen nog onder de naturalsvalt...met AS niet. En ik ben ook van mening dat AS wat heftiger is...ook qua bijwerkingen.
 
Originally posted by Robin
Hoe verklaren jullie dan de goeie resulaten die ik om me heen hoor van test-100??
Het verschil tussen prohormonen en AS is dat je met pro-hormonen nog onder de naturalsvalt...met AS niet. En ik ben ook van mening dat AS wat heftiger is...ook qua bijwerkingen.

Tis maar net wat je natural vindt.. je bent indirect aan het kloten met hormonen, of het nou in je lichaam tot test. wordt omgezet of dat je direct test. neemt.. beide vind ik niet natural meer..

creatine, whey, vitaminen, glutamine, dat reken ik nog tot natural, maar prohormonen vind ik in elk geval niet natural..

maar zoals ik al zei tis maar net hoe je natural interpreteerd.
 
Originally posted by soulreaver


Tis maar net wat je natural vindt..

Het gaat hier niet meer om vinden, maar meer om de regels. Dit is dus niet mijn mening. Met precrsors val je nog onder de naturals, dat is een feit. Gelezen in een artikel van NeCeDo en Peter van der Zon.
 
Maar Robin, als je een positieve nandrolon test hebt dan ben je ook geen natural. En van precursors kan je een hogere nandrolon waarde hebben.
Ik denk niet dat naturals de periode voor de wedstrijd nog precursors gebruiken.
 
Ik heb hier voor me staan; Anotesten van muscletech en 4diol250... Van dat laatste product heb ik gehoord dat in veel gevallen er veel te weinig werkzame stof in de capsule zit.

Ik heb totaal geen bijwerkingen gehad, geen haaruitval, geen pijn bij het plassen, geen slapeloosheid, geen defenitie en zeker geen last gehad van toename van mijn massa, m.a.w. resultaat weinig, waarom, je betaalt een godsvermogen voor zo'n potje, met 60 van die lullige capsules, het zou mij pijn in het hart doen wanneer ik er 'eff' 6 naar binnen zou gooien, is toch eff 9 euro die je zo opeet, dure hobby.

het zal vast wel voordelen hebben, maar dan zul je flink in de buidel moeten tasten.....

gr
 
Back
Naar boven