Fitness Seller

1-Andro combineren met Sibutramine

Heeft iemand enige ervaring met het combineren van 1-andro en Sibutramine?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • nee

    Stemmen: 3 100,0%

  • Totaal stemmers
    3

Bezoekers in dit topic

Qwincobi

Novice
Lid geworden
12 jun 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
58kg
Vetpercentage
13%
Broeders,

Heeft iemand enige ervaring en advies met het combineren van 1-andro en Sibutramine?
Heeft dit gunstige gevolgen voor het behouden van (bijna) alle spieren tijdens een cut of eventueel bouwen van spieren tijdens een cut.

Is er eventueel een PCT nodig na een 1-Andro cycle? (aangezien '1-androstene-3b-ol 17-one' door een Enzyme in de lever in 1 circulatie wordt omgezet in 1-Testosteron ( blijkbaar 7x zo sterk als Testosteron))
Momenteel run ik 3x120mg (360mg) per dag 6weken

week 1: 2x120mg
week 2 t/m 6 3x120mg

Zo ja welke PCT? En wanneer dit niet gedaan kan worden kunnen de gevolgen het stoppen van natuurlijke test productie zijn? met een TRT als vervolg?

Advies wordt op prijs gesteld.
 
Broeders,

Heeft iemand enige ervaring en advies met het combineren van 1-andro en Sibutramine?
Heeft dit gunstige gevolgen voor het behouden van (bijna) alle spieren tijdens een cut of eventueel bouwen van spieren tijdens een cut.

Is er eventueel een PCT nodig na een 1-Andro cycle? (aangezien '1-androstene-3b-ol 17-one' door een Enzyme in de lever in 1 circulatie wordt omgezet in 1-Testosteron ( blijkbaar 7x zo sterk als Testosteron))
Momenteel run ik 3x120mg (360mg) per dag 6weken

week 1: 2x120mg
week 2 t/m 6 3x120mg

Zo ja welke PCT? En wanneer dit niet gedaan kan worden kunnen de gevolgen het stoppen van natuurlijke test productie zijn? met een TRT als vervolg?

Advies wordt op prijs gesteld.

Sibutramine run ik 2x25mg (50mg)
 
Back
Naar boven