MuscleMeat

1 breder dan ander

Bezoekers in dit topic

Donchechh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Aangenaam mede fanatieke gymfreaks! Nieuw hier op dit forum, tijdje gedacht om een acount aan te maken nu toch besloten om een topic te openen want vind dit namelijk nergens terug op het internet!

Het is nu 2 maanden dat ik 500 mg Test-E zet ( eerste twee maanden 250mg ) goeie progress training op punt, voeding op punt, slaap op punt, geen neveneffecten, geen moodswings, mag me redelijk gelukkig prijzen met het effect tot nu toe, wel heb ik een kleine probleempje dus ik zet elke maandag een spuit met een insuline naald in me rechterschouder, nu achter al die tijd staat mijn rechterschouder stuk breder, heb ik hier fout in geweest en moest ik afwisselen? Of is er iets anders gaande? Iemand dat me niet kent zou dat niet meteen opmerken maar, als je op fixeert dan zie je duidelijk het verschil. Wat kan ik doen o wie kan me helpen, dank bij voorbaat, met vriendelijke groeten amigos

Je spuit olie constant in dezelfde spier je beantwoord je eigen vraag al.

Dat is geen lokale groei maar je delt die vol olie zit.
Beste vntl dank u voor uw reactie, de vraag is nu kan dit kwaad? Of zou ik toch best beginnen aan me andere schouder?

Je zegt zelf dat je je ene schouder groter vindt dan de andere. Vntl geeft aan schouder vol olie. Vind jij 't mooi dat je ene schouder vol is en de andere niet? Zoja, lekker door doen. Zo nee, niet zo door doen.

Hoelang duurt het normaliter eer de olie volledig opgenomen is dan?

Back
Naar boven