Fitness Seller

1 fles whiskey per week (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelda zei:
Een hele fles is wel wat veel, maar af en toe drinken kan heus geen kwaad. Laat je niks op je mouw spelden door die geheelonthoudende kluizenaars hier.

Je vergeet de digitale weegschaaltjes voor broccoli te vermelden Zelda! :D
 
Haha ja die mensen zijn er die alles afwegen.. what a joke.
 
Ik vind het knap dat je zo'n fles wegkrijgt. smaakt whiskey ongeveer net zo agressief als jennever? want met een kopstoot krijg ik de rillingen van dat spul.
 
axestream zei:
Ja man, die Jay Cutler is een joke. ;)

Hmm in wedstrijdvoorbereiding kan ik me er wel wat bij voorstellen ja.
 
axestream zei:
Ja man, die Jay Cutler is een joke. ;)

Dat is een pro... En ik denk dat zelfs hij z'n broccoli niet altijd precies afweegt.
 
axestream zei:
Ja man, die Jay Cutler is een joke. ;)

Hehe Jay Cutler is van een iets ander niveau dan de 100.0000'en die em denken te evenaren c.q. na-apen. Wij zitten in het 'overige sporters'-bakje van Den Heer, slechts weinigen komen in het elitebakje.

Maar het is een algemeen veschijnsel dat mensen denken dat als ze leven als een pro, ook een pro worden.
Zo verkleedden veel jonge jongens zich indertijd als B.A. of Murdock omdat ze dachten dat ze dan ook op een dag wel in het A-Team zouden belanden.
 
Mars zei:
Hmm in wedstrijdvoorbereiding kan ik me er wel wat bij voorstellen ja.

Nee, hij weegt altijd...alles. Zal wel een of andere dwangneurose zijn. :D
 
axestream zei:
Nee, hij weegt altijd...alles. Zal wel een of andere dwangneurose zijn. :D

Ik ken er meer met de meest uiteenlopende dwangneuroses.
De één loopt niet op de voegen van de tegels, de ander raakt al van streek als ie bij familie moet eten en z'n schoonmoeder z'n biestukkie niet weegt :roflol:

Sukkels. Je zal zo'n partner hebben! :eek:
 
Ik weeg ook alles :mad:

o/t: kerel er zijn mensen die 100 worden en die iedere dag roken maar daar wordt roken ook niet gezond van hoor.
 
andrew zei:
Ik weeg ook alles :mad:

o/t: kerel er zijn mensen die 100 worden en die iedere dag roken maar daar wordt roken ook niet gezond van hoor.

Nooit es zin in een lekker bakkie Brinta zónder de vlokjes te tellen? :D
Christuz wat heb jij het zwaar! :rolleyes:
 
DBC01 zei:
Hehe Jay Cutler is van een iets ander niveau dan de 100.0000'en die em denken te evenaren c.q. na-apen. Wij zitten in het 'overige sporters'-bakje van Den Heer, slechts weinigen komen in het elitebakje.

Maar het is een algemeen veschijnsel dat mensen denken dat als ze leven als een pro, ook een pro worden.
Zo verkleedden veel jonge jongens zich indertijd als B.A. of Murdock omdat ze dachten dat ze dan ook op een dag wel in het A-Team zouden belanden.

Ik zeg alleen dat mensen lekker moeten doen waar ze zich goed bij voelen. Ongetwijfeld hebben ze Jay in het begin ook belachelijk gemaakt. Als je er goed uit ziet is het gerechtvaardigd, begin je net met bodybuilding dan vind men het een lachertje.

Wat ik belachelijk vind zijn bijvoorbeeld mensen die alles wegen, maar in het weekend aan de drank en drugs gaan.
 
DBC01 zei:
Nooit es zin in een lekker bakkie Brinta zónder de vlokjes te tellen? :D
Christuz wat heb jij het zwaar! :rolleyes:
Ik heb de nieuwe vlokkenteller 3000!!!!!!!!!!!! :cool:
 
Brutez zei:
Belachelijk topic.

Je gaf je tekkel zeker ook elke week een fles wiskey..

jij hebt echt een grote bek op internet man

wedden dat je dat niet in real life doet, want dan zou je allang dood zijn
 
Een hele fles lijkt me niet bevordelijk voor je lever nee, 40% van 0,7= een blikje cola aan pure alchohol dat je lever krijgt te verwerken.

Dat je het tot zover hebt gered is geen garantie voor de toekomst he? ;)
Ik weet niet hoe oud je bent, maar tot je 30e 35e is je lichaam nog redelijk in staat zichzelf op te lappen, daarna wordt dat minder.
Ik ken aardig wat drinkers, die er ook echt stukken ouder/verrotter uitzien, dan dat je zou verwachten op hun leeftijd.

Maar ja, als je je d'r goed bij voelt, en je boekt nog steeds progressie, go for it :D
Als het goed is ga je op een gegeven moment toch wel wat minderen denk ik.
 
Cables zei:
jij hebt echt een grote bek op internet man

wedden dat je dat niet in real life doet, want dan zou je allang dood zijn
Chill Kabels! :o
 
axestream zei:
Ik zeg alleen dat mensen lekker moeten doen waar ze zich goed bij voelen. Ongetwijfeld hebben ze Jay in het begin ook belachelijk gemaakt. Als je er goed uit ziet is het gerechtvaardigd, begin je net met bodybuilding dan vind men het een lachertje.

Wat ik belachelijk vind zijn bijvoorbeeld mensen die alles wegen, maar in het weekend aan de drank en drugs gaan.

En ik verveel me de tyfus en zoek wat consternatie. :)

andrew zei:
Ik heb de nieuwe vlokkenteller 3000!!!!!!!!!!!! :cool:

:roflol:
 
Samu zei:
Chill Kabels! :o

Ik houd me vaker chill dan dat ik ergens kwaad om word.
Maar ik vind het gewoon ongehoord om zo te praten over me hond
die net een week dood is.
Dat voelt voor mij hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld over Koetjes dode maat praat.
 
Ik wist niet dat je hond dood is maar dat is idd geen correcte opmerking t.a.v. je hond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven