MuscleMeat

1 fles whiskey per week

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ene week moeten we je sterkte wensen met het overlijden van je hond, de andere week moeten we respect tonen omdat je in het weekend maarliefst een hele fles wiskey leeg zuipt. Schei toch uit man. Wat wil je nou?

Verder heb ik geen grote bek maar zeg ik wat ik vind en dat doe ik meestal vrij beschaafd (toch?). Om te weten of ik dat ook in real life doe moet je naar de bbq komen.. ;)
 
Verder gerel, van welke kant ook leidt tot een strafpunt. Provoceren is nergens voor nodig, als je het niet eens bent met de TS dan kan je dat ook anders uiten.

Nu weer verder over zuipen en sporten graag.
 
DBC01 zei:
Zuipen en sporten werkt elkaar tegen.

gewoon drinken ( alcohol en ook non alcohol gewoon al die troep die vies smaakt ) en roken verboden maken bij de wet klaar is kees weg ermee
 
Cables heeft gewoon super genen, hij groeit als een idioot en kan daarbij nog elke week een fles whiskey zuipen, relax toch.
 
Een hele fles whiskey is ongeacht of je traint of niet, slecht. Dat daar nog een discussie over bestaat begrijp ik ten eerste al niet.
Gewoon minderen die handel want we spreken nog altijd over sterke drank en als je een hele fles opzuipt in zo'n korte tijdspanne zonder daar hinder te van ondervinden betekent toch dat je lichaam al wat gewoon is en das géén goed teken imo.
 
Mars zei:
Cables heeft gewoon super genen, hij groeit als een idioot en kan daarbij nog elke week een fles whiskey zuipen, relax toch.

Idd, waarom enkel dag zuur kijken bij het eten van een bak vieze kwark en een lepel lijnzaadolie als je gewoon een good old Jack achterover kan slaan?

Maar serieus, kappen of minderen die shit.
 
Drank breekt spiermassa af, is algemeen bekent. Zou dit tijdens een kuur nu minder zijn dan wanneer je niet aant kuren bent?
 
Gewoon een neut per week en een blowtje erbij.
 
Mooi gezegd Juggernaut.
 
Beter trainen in de week en drinken in het weekend dan niet trainen en drinken in het weekend.
Er komt wel een moment als je wat ouder bent dat je genoeg hebt van al dat gezuip ( hoop ik voor jouw)

Gezond is het natuurlijk niet he
 
Stop met alcohol!!!! Geef het aan mij!!!
 
Cables zei:
en kom op mensen niet schijnheilig doen. alsof jullie twee biertjers drinken in het weekend :P

6 in de maand om precies te zijn dus 1,5 per week :rolleyes:

maar k ga over paar dagen op vakantie en dan worden het er ietsjes meer ;) maar ja das maar 2 weken per jaar.
 
Calorieen zijn calorieen zeg ik altijd maar.
 
wat is een fles whiskey verdeeld over een weekend nou...

kijk eens wat deze jongens in 10 seconden drinken :):)

KLIK
 
Daster zei:
wat is een fles whiskey verdeeld over een weekend nou...

kijk eens wat deze jongens in 10 seconden drinken :):)

KLIK

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

weg met die indrinkavondjes, welkom indrinkminuut :rolleyes:
 
gadverdamme, vinden ze dat stoer ofzo, is gewoon smerig maar kan ik ook wel
 
Daster zei:
wat is een fles whiskey verdeeld over een weekend nou...

kijk eens wat deze jongens in 10 seconden drinken :):)

KLIK

Teeeeeering. Leipe gasten man!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven